Hop til indhold
Gæst

En passende pige til en jomfru(20 år) i Aalborg og nærliggende byer?

Recommended Posts

Gæst

Hej!

Jeg søger lidt rundt og snuser til farvandet. Jeg er dog jomfru og har aldrig haft sex før, men føler jeg er meget nysgerrig og klar på en oplevelse her i sommerferien. Jeg føler ikke, at det er vigtigt hvem den første gang er med. Derved har jeg kigget en del rundt, men overvejede om der var nogle anbefalinger til helt nye som mig. Umiddelbart virker det svært at finde nogen i Aalborg området.

Redigeret af Administrator
Slettet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 25/7/2016 at 23:49:

Prøv at tage en snak med Maii https://www.eroguide.dk/forum/profile/16267-maii-love/ men det er vist lige før hun stopper, så du skal nok være hurtigt ude ;) 

Jeg chattede med en anden om nogle spørgsmål om etikkette og sådan noget, og til sidst anbefalede hun også Maii, da jeg nævnte at jeg var ny. Skriver lige en besked til hende. Har set hun kun arbejder om mandagen, men det er intet problem. Har masser af tålmodighed og vil helst ikke tage en for hurtig beslutning. Det er ikke fordi jeg er desperat efter sex, bare nysgerrig som jomfru :) Kan godt lide at tænke tingene grundigt igennem, så at vente en uge eller mere er helt fint for mig.

Redigeret af Administrator
Slettet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 25/7/2016 at 23:20:

Jeg føler ikke, at det er vigtigt hvem den første gang er med.

Det er vigtigt at du får en god oplevelse første gang - derfor er det også vigtig hvem den første gang er med. Ca. 30 % af alle mænd, der har besøgt en glædespige, gør det kun een gang - og det er nok fordi de ikke har været grundige nok med udvælgelsen og valgt den forkerte - læs: en der ikke var glædespige, men nærmere luder eller bondefanger!

Vælg helst en sød dansk pige første gang - og bestil gerne en hel time - ikke for at I nødvendigvis skal have sex flere gange, men fordi hun så også kan få tid til at forklare dig om do and donts, når du er sammen med en pige - og det er ulig nemmere at få en dansk pige til det og forklare det ud fra danske referancerammer, end en udenlansk på et fremmedsprog :-D

Redigeret af Administrator
Slettet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Det er vigtigt at du får en god oplevelse første gang - derfor er det også vigtig hvem den første gang er med. Ca. 30 % af alle mænd, der har besøgt en glædespige, gør det kun een gang - og det er nok fordi de ikke har været grundige nok med udvælgelsen og valgt den forkerte - læs: en der ikke var glædespige, men nærmere luder eller bondefanger!

Vælg helst en sød dansk pige første gang - og bestil gerne en hel time - ikke for at I nødvendigvis skal have sex flere gange, men fordi hun så også kan få tid til at forklare dig om do and donts, når du er sammen med en pige - og det er ulig nemmere at få en dansk pige til det og forklare det ud fra danske referancerammer, end en udenlansk på et fremmedsprog :-D

Skrev det nok forkert - Jeg er skam ikke ligeglad med hvem det er med overhovedet. Jeg overvejer det stærkt og har kigget meget igennem og læst mange direkte anmeldelser i stedet for bare ratings.
Jeg mente bare, at jeg følte ikke at det var vigtigt om det var med en GP eller med en jeg faktisk elsker :)

Umiddelbart har jeg også primært kun kigget på danske piger. Først tænkte jeg en halv time, men en del har dog anbefalet en hel, så det gør jeg lige flere overvejelser om :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 26/7/2016 at 00:53:

en del har dog anbefalet en hel, så det gør jeg lige flere overvejelser om :)

Tror det vil være penge godt givet ud og evt. spare dig for mange dyre og frugtesløse glædespigebesøg fremover.

Gæst skrev, den 26/7/2016 at 00:53:

Jeg mente bare, at jeg følte ikke at det var vigtigt om det var med en GP eller med en jeg faktisk elsker

Det må det så nok alligevel være, siden du opretter en tråd om at finde en glædespige til den første gang.

Nogle synes måske du skal forsøge med en pige, du elsker første gang, men kan en blind lede en blind? - og hvor mange kan ikke berette om at første gang ikke var nogen succes - så hvorfor ikke tage imod lidt oplæring fra en læremester, inden du stikker pikkemanden uden kondom på i det forkerte hul og ødelægger enhver fremtidig romance med en pige du elsker ;-)

Redigeret af Administrator
Slettet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...