Hop til indhold
Guest hornykaj

Plat og svindel... Igen igen

Recommended Posts

Guest hornykaj

Flotte billeder. Rødovre mulat. Kvinde der åbner gøren og låner billeder, er ca 20 kg større og en del mørkere... Fra Cuba??? Ligger det i Centralafrika?

Hold jer væk fra mørke pigers "knald tilbud".

 

HK

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desværre sådan er det næsten altid med de sorte...Tror ikke selv de er klar over det...

Måske også derfor de ofte virker aggresive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
hornykaj skrev, for 2 timer siden:

Flotte billeder. Rødovre mulat. Kvinde der åbner gøren og låner billeder, er ca 20 kg større og en del mørkere... Fra Cuba??? Ligger det i Centralafrika?

Hold jer væk fra mørke pigers "knald tilbud".

 

HK

image.jpeg

Har haft den samme kedelige oplevelse to gange i Jylland. Sorte piger, der ikke på forhånd er anbefalede her - NO WAY!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, 1 time siden:

Igen igen

hold jer til Danske piger på Danske klinikker, i er sgu selv ude om at blive snydt

Det må så stå for din egen regning. Jeg har haft adskillige gode oplevelser med udl. piger det være sig gule,røde,brune og sorte. Du taler mod bedre vidende og måske er det dig selv, som bliver snyt uden du ved det. Nå men det rager i øvrigt mig en høstblomst. Vildfarelser kan man ikke gardere sig imod. Måske er andelen af gold diggers nok højere blandt de udl. set over en kam, men så gælder det jo om at navigere. Der er godt nok også mange fusere blandt de danske hvor man så oven i hatten bliver flået. Jeg vil hellere afprøve to udl piger til 1200 end lægge 1200 til en og så stå med en tom fornemmelse bagefter trygget af lommesmerter. Hvis man har været i gamet i mange år bliver antallet af dårlige oplevelser også med de udl. piger faktisk ret begrænset. Jeg kan kun svare for mig selv naturligvis! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukowsky Revival skrev, for 4 timer siden:

Det må så stå for din egen regning. Jeg har haft adskillige gode oplevelser med udl. piger det være sig gule,røde,brune og sorte. Du taler mod bedre vidende og måske er det dig selv, som bliver snyt uden du ved det. Nå men det rager i øvrigt mig en høstblomst. Vildfarelser kan man ikke gardere sig imod. Måske er andelen af gold diggers nok højere blandt de udl. set over en kam, men så gælder det jo om at navigere. Der er godt nok også mange fusere blandt de danske hvor man så oven i hatten bliver flået. Jeg vil hellere afprøve to udl piger til 1200 end lægge 1200 til en og så stå med en tom fornemmelse bagefter trygget af lommesmerter. Hvis man har været i gamet i mange år bliver antallet af dårlige oplevelser også med de udl. piger faktisk ret begrænset. Jeg kan kun svare for mig selv naturligvis! 

Som Balshoi vil jeg sige lige på sømmet.
Har også prøvet en del både godt og skidt.
Dette forum er guld værd.
Kig, lær og brug din sunde fornuft.

mvh

Halvhundrede

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig også Hr. Bukowsky's observation. Statistisk har jeg oplevet flere skuffelser med danske piger, som er dyre, nogle gange lidt arrogante, og af og til har en hel menu af regler om hvad man ikke må. Der er naturligvis også skuffelser med ikke-danske ... men statistisk er der færre ... specielt, hvis vi hjælper hinanden på et forum som dette ... og de koster også mindre, som det er bemærket. For mig (og andre kan jeg se) er danske piger ikke en kvalitetsudmærkelse i denne kategori. Det er egentlig lidt synd, og jeg tænker, at hvis vi skriver lidt om det her, så kan det måske blive bedre, og på et tidspunkt hyggeligt, at prøve en dansk GP igen.Når jeg tænker efter har jeg vel besøgt to danske GP'er som var virkelig gode, Faith og Darling. Men de er vist begge stoppet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...