Hop til indhold
Vikingekongen

Erw i Hamburg

Recommended Posts

har i længere tid tænkt på om man skulle prøve Erw af i Hamburg - har prøvet lidt af hvert og det næste er sexkino- som jeg kan læse er det ikke kun bio , men med levende kvinder ? - 

hvilke ERW er der i Hamburg og hvilken ville være god til en nybegynder - har dog prøvet GB en enkelt gang før her i DK 

Håber at høre fra jer brødre

venligst Vikingekongen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du med ERW mener Erlebniswohnung så tror jeg kun der findes een i hele verden, og det er i Berlin. I Catonium på Fôrsterweg i Hamborg er der ofte om mandagen arrangementer, der minder om dem i  ERW, men det er altså ikke helt det samme. Det koster som regel 100 euro at deltage i de seks timer GB'et plejer at vare. Af og til har enkelte af værtinderne fra ERW også deltaget i Catonium. Find på nettet modelle-hamburg.de og kig under sexpartys eller erotik-termine. Her fremgår det hvornår, hvem der arrangerer og hvad det koster at deltage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Evt. skulle du besøge:

http://www.modelle-hamburg.com/erotik_termine/details.html?data[meta_id]=6764

Men jeg mener at have set et sted mere, hvor der af og til er GangBang - om det var et alm. bordel, hvor det af og til blev arrangeret, kan jeg ikke huske - og kan ikke lige finde annoncen.

Men Fantasy Lounge kender du vel også?

Cantonium er udmærket, men regn med 4 - 6 piger i et stort rum (kan se de også har udendørs arrangementer, hvis vejret tillader det - kunne ellers være sjovt i regnvejr :P)  på 2 - 3 madrasser - og ca, 50 brunstige mænd, der står i kø for at komme til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...