Hop til indhold
Sportysex

Herningbeautydolls - Ny pige.

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=beautydolls

Så i morges at der der var kommet en ny pige hos Herningbeautydolls og ringede straks og fik en omg. tid. Jeg blev modtaget at pigen på billederne, de holder 100%. Høj meget slank og køn pige med flotte øje, blondt hår, naturlige flotte bryster (b-c), flotte stænger og en super røv. lige min smag. Vi aftalte ½ time til 800.-  Hun gjorde sig klar og kom ind med kondomer (det viste sig at jeg var hendes første gæst i Herning - fedt). Jeg kan godt lide at være styrende fra starten og den var hun med på, så vi nussede og jeg sutte og slikkede, hvilket hun absolut kunne lide. Så kom det ekstra positive hun begyndte at hun at lege og sutte på "Lillesporty" dvs. uden gummi så jeg fik en helt fantastisk superfransk incl. Så sagde hun at nu skal vi elske (make love) og hun gav mig gummi på og vendte sig om og sagde "i like doggy" det gør jeg også og med synet af hendes dejlige røv gik der ikke desværre ikke længe før jeg var tømt.

Så kom det næste positive, da jeg fik fjernet gummi og blev tørret, troede jeg at vi var færdige for den ½ time var næsten gået, men nej hun rettede på lagnet og spurgte om jeg ville gå, nej da, så vi lå i mindst 15 min og nussede og snakkede.    

Fantastisk oplevelse for 800.- incl. superfransk, hun skal absolut besøges igen inden hun holder (om ca. 10 dage).

Bem. Hun er ikke til anal og megafransk.  

   

Er der ?? om stedet, er det rigeligt beskrevet i forskellige tråde herinde. Så go for it boys. 

 

Redigeret af Sportysex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...