Hop til indhold

Recommended Posts

For et par uger siden meldte Trine sin ankomst i Nordjylland. Gangen før havde jeg misset hendes besøg heroppe og derfor måtte en aftale i hus denne gang...

Hun skulle være her to dage og til trods for at de nordjyske mænd er noget svære i optrækket åbentbart, så var det en glad og frisk pige det tog imod mig i døren i Støvring, hvor hun som så ofte før, holder til.

Aftalen var kommet hus via beskeder over EG - hun foretrækker dog SMS eller opkald fandt jeg ud af. Husk det drenge.

Well, kortene var spillet - Trine smed sig på sengen uden en trevl på kroppen. Jeg måtte lige smide kludene inden jeg selv endte på madrassen... Lidt småsnak inden der blev udøvet en rigtig fin omgang græsk - måtte lige forsøge at holde igen da hun deepthroatede min pik til roden!! Hun gir en lækker deepthroat og kan holde pikken i halsen og gagge længe! Jeg bliver altid liderlig af at få taget min pik til roden hvor jeg kan styre tempoet med hænderne bag om hovedet på pigen.

Til trods for at jeg følte jeg havde god tid så måtte jeg bare mærke hendes trampe fisse lige bagefter ... Om på alle fire og ud til sengekanten med røven. En god stilling til en fræk doggystyle. Efter lidt tid var det tid til det meget længe ventede græske - efter enighed kørte jeg min pik fra fissen og imod Trines stramme røv! Stille ind til at starte med - SHIT hun var stram. Kunne mærke at nu kunne jeg godt gi den gas og så fik hun pik i et højere tempo. Jeg kunne mærke jeg var dybt i røven på hente og med højt dybt tempo, skød jeg kanonen af i røven, imens jeg kunne høre hendes velbehag.

Endnu en gang en anbefaling af Trinemuz hvis hun skulle gæste et sted i nærheden af jer ;)

@TrineMuz tak for god behandling :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Selected9000 skrev, den 25. juli 2016 at 17:58:

For et par uger siden meldte Trine sin ankomst i Nordjylland. Gangen før havde jeg misset hendes besøg heroppe og derfor måtte en aftale i hus denne gang...

Hun skulle være her to dage og til trods for at de nordjyske mænd er noget svære i optrækket åbentbart, så var det en glad og frisk pige det tog imod mig i døren i Støvring, hvor hun som så ofte før, holder til.

Aftalen var kommet hus via beskeder over EG - hun foretrækker dog SMS eller opkald fandt jeg ud af. Husk det drenge.

Well, kortene var spillet - Trine smed sig på sengen uden en trevl på kroppen. Jeg måtte lige smide kludene inden jeg selv endte på madrassen... Lidt småsnak inden der blev udøvet en rigtig fin omgang græsk - måtte lige forsøge at holde igen da hun deepthroatede min pik til roden!! Hun gir en lækker deepthroat og kan holde pikken i halsen og gagge længe! Jeg bliver altid liderlig af at få taget min pik til roden hvor jeg kan styre tempoet med hænderne bag om hovedet på pigen.

Til trods for at jeg følte jeg havde god tid så måtte jeg bare mærke hendes trampe fisse lige bagefter ... Om på alle fire og ud til sengekanten med røven. En god stilling til en fræk doggystyle. Efter lidt tid var det tid til det meget længe ventede græske - efter enighed kørte jeg min pik fra fissen og imod Trines stramme røv! Stille ind til at starte med - SHIT hun var stram. Kunne mærke at nu kunne jeg godt gi den gas og så fik hun pik i et højere tempo. Jeg kunne mærke jeg var dybt i røven på hente og med højt dybt tempo, skød jeg kanonen af i røven, imens jeg kunne høre hendes velbehag.

Endnu en gang en anbefaling af Trinemuz hvis hun skulle gæste et sted i nærheden af jer ;)

@TrineMuz tak for god behandling :P

 

Mange tak for en super skøn omgang sex. Og for den smukke anmeldelse.

havde set frem til 2. Runde. Og denne gang nåede vi hele menukortet rundt. Det var så frækt.

håber vi ses igen. Selvom der går lidt tid før jeg kommer til Ålborg/Støvring igen. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 25. juli 2016 at 21:06:

Jeg syntes bare der er for mange forskellige tillæg for det ene og det andet. 

Hvis jeg ikke havde tillæg ville grund prisen være meget højre.

Hvis jeg lavet mega hård anal eller deepthroat med en kunde kan jegmærke det dagen efter og måske to dage efter i halsen. Så når jeg gir mig så meget så skal det i min verden koste ekstra. 

Men jeg er også fair. Har man betalt for en ydelse men desværre kommet inden man nåede til dette gives det i rabat næste gang hvis men kommer inden for en tid hvor jeg stadig kan huske det. Derfor betalte @Selected9000 ikke for græsk denne gang. Det havde han tilgode. 

Desuden gives der også rabat til kunder som kommer ofte. 

Men det der nu ingen i det nordjyske som får. Ikke endnu ;););)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Selected9000 skrev, den 25. juli 2016 at 17:58:

For et par uger siden meldte Trine sin ankomst i Nordjylland. Gangen før havde jeg misset hendes besøg heroppe og derfor måtte en aftale i hus denne gang...

Hun skulle være her to dage og til trods for at de nordjyske mænd er noget svære i optrækket åbentbart, så var det en glad og frisk pige det tog imod mig i døren i Støvring, hvor hun som så ofte før, holder til.

Aftalen var kommet hus via beskeder over EG - hun foretrækker dog SMS eller opkald fandt jeg ud af. Husk det drenge.

Well, kortene var spillet - Trine smed sig på sengen uden en trevl på kroppen. Jeg måtte lige smide kludene inden jeg selv endte på madrassen... Lidt småsnak inden der blev udøvet en rigtig fin omgang græsk - måtte lige forsøge at holde igen da hun deepthroatede min pik til roden!! Hun gir en lækker deepthroat og kan holde pikken i halsen og gagge længe! Jeg bliver altid liderlig af at få taget min pik til roden hvor jeg kan styre tempoet med hænderne bag om hovedet på pigen.

Til trods for at jeg følte jeg havde god tid så måtte jeg bare mærke hendes trampe fisse lige bagefter ... Om på alle fire og ud til sengekanten med røven. En god stilling til en fræk doggystyle. Efter lidt tid var det tid til det meget længe ventede græske - efter enighed kørte jeg min pik fra fissen og imod Trines stramme røv! Stille ind til at starte med - SHIT hun var stram. Kunne mærke at nu kunne jeg godt gi den gas og så fik hun pik i et højere tempo. Jeg kunne mærke jeg var dybt i røven på hente og med højt dybt tempo, skød jeg kanonen af i røven, imens jeg kunne høre hendes velbehag.

Endnu en gang en anbefaling af Trinemuz hvis hun skulle gæste et sted i nærheden af jer ;)

@TrineMuz tak for god behandling :P

 

Trampe fisse, det lyder vildt :P går ud fra der skulke stå stramme fisse eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 5 timer siden:

Trampe fisse, det lyder vildt :P går ud fra der skulke stå stramme fisse eller? 

Haha, ja selvfølgelig 'stram' - autocorrect fail ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...