Hop til indhold

Recommended Posts

Så faldt jeg i igen, igen og var forbi Nikkia hos SG for et par uger siden.

Hendes beskrivelse passer fint man skal dog være forberedt på en del tattoveringer men de klædte hende pænt  og en lille fræk tvist er hendes tungepiercing. Hun var  glad og imødekommende og håndterede mig fint til trods for jeg var energisk.

Hun har en lille lækker krop med naturlige bryster og var nærværende og aktiv on top uden at gå i alle detaljer og til sidst i den halve time kom der en fræk øjenkontakt men det var jo også første besøg og bekendtskab   - Nikkia kan klart anbefales herfra.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Jamen jeg må jo tage mig sammen og få lagt et besøg ind hos Nikkia :ph34r:. Petit, ægte bryster og godt humør.....lyder som en rigtig nydelig mulighed for et lille bøvet smil og et par røde kinder. Og minsandten om hun ikke ser ud til at få sig en fast vagt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 4 timer siden:

Jamen jeg må jo tage mig sammen og få lagt et besøg ind hos Nikkia :ph34r:. Petit, ægte bryster og godt humør.....lyder som en rigtig nydelig mulighed for et lille bøvet smil og et par røde kinder. Og minsandten om hun ikke ser ud til at få sig en fast vagt :D

Det 2 år siden så kan ikke huske hende klart men du må forbi og komme med dit besyv bagefter - god fornøjelse:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
PS44 skrev, den 26/7/2018 at 21:19:

Det 2 år siden så kan ikke huske hende klart men du må forbi og komme med dit besyv bagefter - god fornøjelse:)

Jeg giver lyd, når/hvis det lykkes. Jeg kan så regne ud, at hun minimum må være en 24-25 år? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 2 timer siden:

Jeg giver lyd, når/hvis det lykkes. Jeg kan så regne ud, at hun minimum må være en 24-25 år? 

Haha fint nok - jeg kan slet ikke huske hende, der er løbet så meget vand i åen på 2 år - kan heller ikke huske om hendes alder passede men hvis den havde været gal havde jeg nok kommenteret det i den korte anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 19.12.2021 at 23:03:

Sig pænt velkommen igen til - Nikkia Okidea.

http://seductiongirls.dk/pigerne/nikkia/

28 årig fregnet rødblondt pige/Naboens Datter med "strutpopo" og lidt "kropsudsmykninger

Fin B-skål og intimpiercet smuk mis.

Måske med vagt igen i start 2022..?

Hmm.. indtil 10 januar ikke på vagtplanen.

Nikkia er kun "som gæstepige". 

Forhåbentlig går der ikke "2-3-4 og mange" måneder mellem de enkelte vagter ligesom pigen Electra  Det vil være en skuffelse og et stort selvmål af Seduction.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 18 timer siden:

Hmm.. indtil 10 januar ikke på vagtplanen.

Nikkia er kun "som gæstepige". 

Forhåbentlig går der ikke "2-3-4 og mange" måneder mellem de enkelte vagter ligesom pigen Electra  Det vil være en skuffelse og et stort selvmål af Seduction.

Hmm og hvorfor ville det så være et stort selvmål for os ?

Ordet gæstepige siger jo sig selv, det er piger der enten ikke ønsker at sætte sig på noget fast, har meget lidt fritid til evt vagter og derfor kræver planlægning og tro det eller ej, der er altså piger o denne branche, der laver andet end det her og ja der kan gå alt fra dage til måneder, for som du kan se står vi ikke med mange ledige vagter, så besøg nu en masse af alle de andre piger du hele tiden holder øje med, for du virker til at have mange jern i ilden og kender / har besøgt alle, så nap et genbesøg :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 19 minutter siden:

Hmm og hvorfor ville det så være et stort selvmål for os ?

Ordet gæstepige siger jo sig selv, det er piger der enten ikke ønsker at sætte sig på noget fast, har meget lidt fritid til evt vagter og derfor kræver planlægning og tro det eller ej, der er altså piger o denne branche, der laver andet end det her og ja der kan gå alt fra dage til måneder, for som du kan se står vi ikke med mange ledige vagter, så besøg nu en masse af alle de andre piger du hele tiden holder øje med, for du virker til at have mange jern i ilden og kender / har besøgt alle, så nap et genbesøg :-P

;). Det er rart at høre at man er populær.  Men hvor meget ild jeg har i jernet (Det er glo-hedt i øjeblikket) og hvilke piger jeg holder øje med, er egentlig ikke jeres opgave.

Jeg har blot mine præferencer. Også hos jer. <3

Nogle er blot født mere liderlige end andre. Vi er ikke alle ens.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...