Hop til indhold
22 cm and thick

Aisan Svendborg

Recommended Posts

Hej, Jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig til dommer, men jeg holder mig langt væk når der bla. står 

Without condom svendborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fynmig skrev, for 7 minutter siden:

Hun er her stadig....:) fik du besøgt hende?? Overvejer i morgen

Hej med dig

Jeps, besøgte hende og kan kun give hende mine varmeste anbefalinger. Se evt. min anmeldelse af hende her:

Se venligst bort fra det "fnidder" der er længere nede i tråden. Det er absolut ikke min opfattelse at det er sådan det generelt er.
Har desværre nok ikke selv mulighed for at besøge hende i denne omgang. :-( Så giv hende en ordentlig omgang. Hun virker til at kunne lide det.

God fornøjelse og få dig så noget:

FISSE!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ringede og fik svar på at stedet ville blive sendt på SMS, 3 gange forsøgte jeg og intet skete, til sidst smed de bare røret på.  Trist så bruger ikke mine penge på dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fynmig skrev, den 26/10/2016 at 16:46:

Ringede og fik svar på at stedet ville blive sendt på SMS, 3 gange forsøgte jeg og intet skete, til sidst smed de bare røret på.  Trist så bruger ikke mine penge på dem 

Hej

Kan ikke forstå hvad der går galt for hende. Hvad enten det er problemer med at forstå engelsk, for mange aftaler til at kunne overholde dem alle eller hvad ved jeg. Så er det bare ikke i orden at "sjofle" folk på den måde. Alle kan blive forhindret på den ene eller anden måde, men så må man undskylde og give en rigtig god grund. Det andet er ikke i orden.
Var hos hende fredag aften og fik samme ekstremt gode behandling som sidst. Hun er så afgjort en af mine favoritter. Måske du skulle give hende en chance mere? Jeg er helt afgjort ikke færdig med hende. :-P 

God weekend herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...