Hop til indhold

Recommended Posts

Sommervarmen går lige direkte i Natskyggen så der var ikke andet at gøre end at komme afsted og valget faldt på Serafina hos Seductiongirls, baseret på en række faktorer, her i blandt antydningen af noget eksotisk i beskrivelsen som Ørkenprinsesse, men også det, at hun tilsyneladende er nystartet og ikke har ret mange vagter. 

Og det var et godt valg. Er (næsten) aldrig blevet skuffet hos SG og det holdt også stik denne gang. Beskrivelsen af Serafina passer ganske fint på virkeligheden. Hun er en meget smuk og relativ høj pige, måske med et par kilo mere end som opgivet, men ikke i nærheden af at være rund. Hendes bryster er store og bløde, men med flot facon, og så er jeg sikker på de er helt ægte. Missen glat og piercet og så har hun (desværre) en del tudser. Normalt er det et turn-off for mig, men hendes personlighed og ægte glæde ved både at yde og nyde i den sexuelle akt gjorde, at jeg næsten glemte at blive irriteret over dem. 

Og det var rigtig god sex. Serafina er fræk både i kropssprog og verbalt og så giver hun et fantastisk fransk helt til roden. Og jeg tror faktisk hun nyder det. Det danske kunne heller ikke blive dybt nok for hende og jeg fik så absolut, hvad jeg kom efter. Og kommer gerne igen. Håber hun på et tidspunkt hun får en dagvagt i løbet af ugen. Det passer bedre i min kalender.

Nå jo, så var der det med Ørkenprinsessen. Hendes danske er umiskendeligt som en indfødt, endda med lidt charmerende accent, så bortset fra hendes dybe brune øjne og mørke hår tror jeg ikke lige hun har været i en ørken for nylig.

/Natksgge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps hun kyssser....

Lige besøgt Serafina og hende besøger jeg gerne igen....

Smukt naturlig dansk pige med dejlige bryster og en kyssemund :-)

Så en varm anbefaling herfra og pas på hende

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot nysgerrig:

"Ørkenprinsesse"..Hvilken etnicitet dækker det over?

Er der noget indisk, ægyptisk, Israelsk, tyrkisk i hende..selvom hun er 100% dansk?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Serafina.

På mig minder hun en hel del om hende Nicole fra den hedengangne Pussycat Dolls.

Mener hun sagde hun var fra Serbien, eller dernede fra.

Hun ER en skøn, skøn pige og ydermere er det frækt at hun er aktiv og hun på jysk siger "Knep mig hårdt! Giv mig din pik! Lad mig mærke den svulme og dunke i mig", mens hun river en i håret og man gør alt for at stimulere hendes klit!

Hun ved hvordan spillet skal spilles og hvad hun gør. Hendes indlevelse er rigtig god og hun er ikke bange for at bruge munden verbalt!

Håber hun bliver et stykke tid!!

Tror mine faste piger på Sexyclub kan få konkurrence af Serafina, for det er dejligt det hun gør og det hun siger!!

Blevet revet rundt af en Nicole Scherzinger - lookalike.

Been there. 

Done that. Check!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv..Så er hun åbenbart allerede stoppet..

Fra fast i et par måneder. Gæstevisit i et par uger og nu er profilen helt væk på SG hjemmeside..

Surt show! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er lige nødt til at rette jer her, trods Serafina lige nu er nødt til at stoppe helt i branchen grundet sine studier osv og derfor har valgt at det er bedst at blive slettet, så er og har hun aldrig haft noget med Serber eller Serbien at gøre, som vi også beskrev hende, så er hun 100 % Dansk med et udenlandsk udseende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 40 minutter siden:

Vi er lige nødt til at rette jer her, trods Serafina lige nu er nødt til at stoppe helt i branchen grundet sine studier osv og derfor har valgt at det er bedst at blive slettet, så er og har hun aldrig haft noget med Serber eller Serbien at gøre, som vi også beskrev hende, så er hun 100 % Dansk med et udenlandsk udseende...

Dog stadig nysgerrig hvor "Ørkenprinsesse" kommer ind i billedet?

Så tænker jeg straks på nogle lande i Sydeuropa for generelt er der for få piger af Serafinas type..Korg sagt: For få Ørkenprinsesser i branchen.

Serafina er fantastisk dejlig, flot udstråling, dejligt ansigt. 

Virkelig ked af at hun stopper for hun kunne verbalt nyde at bruge munden og sige frække ting som kun få debutanter.

Hun skal vide hun altid være så hjertelig velkommen igen, hvis studierne tillader det og håber hun fik nogle dejlig oplevelser hos jer.

Jeg savner hende allerede..:(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...