Hop til indhold
HG Wells

Glædespiger under tyve?

Recommended Posts

Hey alle

jeg kunne godt tænke mig at være sammen med en helt ung pige. Gerne under tyve. Hvorfor? Well, jeg arbejder på en ungdomsuddannelse, hvor man jo af gode grunde ikke må røre ved eleverne - og så er man jo nødt til at finde en anden udvej for ens lyster ;)

jeg synes ikke jeg har fundet nogle, når jeg kiggede rundt. Er der nogen der har nogle forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk nu at hun skal være mindst 18 år, når det er købesex, og eller måske anden relation der kan forsøges fortolket som værende det.

Nok er den seksuelle lavalder 15 år, men når juraen tolker købesex, så risiker ikke noget med en der er 17 år og 364 dage gammel.

HG Wells, heri består ingen antagelse af at du ikke mente at 18 år er underforstået, men blot ment til almen påmindelse, når i sugar dater og fristes på Annoncelight.dk

I den mere etablerede branche består næppe risikoen for at møde piger under 18 år.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har nogle forslag?

Du burde prøve sugardating - og har du dit eget sted, så er det som regel noget nemmere at få lavet aftaler med pigerne.

Personligt foretrækker jeg FKK-klubber i Tyskland, hvor der ofte er helt unge piger, da de her kan arbejde mere trygt og være fri for alfonser mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal hun være under 20 melder jeg pas - ellers læs min oplevelse hos PP thaimassage i Århus under Thai steder.

Pige på 22, som ligesågodt kunne være 19.

Dejlig oplevelse :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Under 20 melder jeg også pas. Jeg mødte en meget ung kvinde, tvivler på hun er over 20, hos Lamyai Thaimassage, Vestergade 42 i Randers.

Hun var for ung til mig, så jeg gik igen, uden at nå længere end til at se hende uden tøj. 

Men har du lysten, så prøv det, hun er ihvertfald meget ung

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 20 timer siden:

Hey alle

jeg kunne godt tænke mig at være sammen med en helt ung pige. Gerne under tyve. Hvorfor? Well, jeg arbejder på en ungdomsuddannelse, hvor man jo af gode grunde ikke må røre ved eleverne - og så er man jo nødt til at finde en anden udvej for ens lyster

Ak ja, tilbage i 1980'erne hvor jeg gik i gymnasiet, der så man ikke så tungt på det.

Det var slet ikke ualmindeligt, at elever og lærere havde forhold til hinanden. Både den ene og den anden vej, om end det nok var mest almindeligt med kombinationen mandlig lærer/kvindelig elev.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, så havde jeg lagt en annonce op på anoncelight. Ung sugarbabe søges. Noget i sen stil. Efter lang tids venten så kommer der endelig en mail, spænstig ung pige på 19 med store bryster, og en mås til både anal og smæk. Hendes billeder er spændende og lækre. Yes tænker jeg, det er lige præcis sådan en jeg er ude efter. 

Vi snakker lidt sammen, hun bor ikke så langt fra mig. Det er super altsammen, lige bortset fra, at det viser sig at hun går på samme uddannelse som jeg arbejder på!! Vi bliver meget hurtigt enige om at det ikke går, siger pænt farvel og snakker om at måske når hun engang er færdig så... Jeg ville elske at elske med en studine med sin studenterhat på :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

der er flere der har spurgt om jeg vil dele min elevs oplysninger med folk, og det vil jeg ikke. Der må være en grænse, og jeg vil ikke hjælpe mine søde piger med at sælge sig selv (så længe de er på min skole). Når de har fået hatten på, så er det en anden sag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...