Hop til indhold

Amatører i naturen

Featured Replies

Skrevet

Der var en gang, hvor man kunne finde friske kvinder i alle aldre, til naturoplevelser af kortere eller længere varighed. Disse var typisk studerende, singler eller "forsømte" i ægteskabet og som fik et kick ud af, at gøre det med en fremmed et frækt sted og økonomien var sekundær, det var så at sige, safterne der drev værket :-)

Man kunne finde dem på fx annoncelight eller superchat - men det virker som om, at resten af EU er repræsenteret på disse steder og ikke længere de frække danske tøser (dette uden stillingtagen til seksualitet eller alder).

Hvor finder man dem i dag? Jeg savner nogle naturoplevelser :-)

mvh

KBH-M

PS

Private bekendskaber må naturligvis gerne formidles til mig i privat besked. Jeg havde fx en gang kontakt til en lidt kraftig pige Vestegnen, som jeg da gerne vil i kontakt med igen :-)

Redigeret af KBH-M

Skrevet

Du finder dem i swinger klubberne !! Hårdt benarbejde !!

Og div Dating sides !

Men lige nu Hundige strand i dette værd knalder de danske husmødre på halvøen nær Arken

Og dogging på p.pladsen efer bade folket har forlat solen.

Søg på nettet flere steder er der udendørs sex

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.