Hop til indhold
Life2802

Sexy kelly Vejle

Recommended Posts

Life2802 skrev, for 1 time siden:

er det hende der er omtalt herinde tidligere?

Næppe, da den rigtige SexyKelly er lidt ældre - måske 40 år, selvom hun vist skrev 28 :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Næppe, da den rigtige SexyKelly er lidt ældre - måske 40 år, selvom hun vist skrev 28 :roll:

hende der kaldte sig sexykelly tidligere .... kan jeg på det kraftigste fraråde ... hun var lettere psyko .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke den samme SexyKelly, som tidligere huserede rundt omkring i sommerhusene i Jylland.  Hende der omtaltes her er tidligere omtalt, da hun var "ny" i Kolding.  Billeder var vist fake tydede anmeldelsen på :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 3 timer siden:

hende der kaldte sig sexykelly tidligere .... kan jeg på det kraftigste fraråde ... hun var lettere psyko .... 

Det ved jeg ikke noget om - hun virkede ellers rimelig sød, men jeg havde indtryk af hun tog for mange ind, uden at tænke på sig selv - påstod f.eks at hun ikke havde tid til at spise, fordi der hele tiden kom kunder, selvom hun selv styrede tidsbestillingen - eller havde en til det? - og man ikke bare kunne komme uanmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Jernsvin - den anden SexyKelly24 var faktisk meget sød.  Hun tog for mange ind, og tiden skred for hende.  Bl.a fordi hendes dejlige lille fisse altid blev skyllet efter alle kunstens regler.  Husker en gang i Kølkær, hvor det nærmest var Moster Odas sovsekande der blev brugt til formålet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

well... jeg besøgte sexykelly mellem aarhus og odder ...

og jeg havde en aftale ... og bekræftede aftalen igen, inden jeg kørte mod saksild strand... og så blev hun bare tavs til den aftalte tid ...

men som du skriver pressede hun sikkert for mange kunder ind :) 

jeg vendtede lang tid og da hun ringede da jeg var på vej tilbage ... vendte jeg om ... mødte en lettere beruste neger ... som var både sur og aggressiv

og da jeg valgte at gå igen ... råbte hun som en gal af mig ... var helt bange for at hun ville overfalde mig  ... seriøst!

 

da jeg kom ud til bilen stod naboen ... en venlig ældre herre sidst i 70'erne og kiggede måbende på ...

så vi fik en lille snak ... 

men det er jo bare dejligt det ikke er den samme dame nu ....

i min verden er det bare uheldigt at vælge "sexy kelly " som kunstner navn, det ikke ligefrem er et godt brand ;)

"lille julie " derimod ville være et godt brandnavn at stjæle  .... men nu var hun jo ikke ligefrem sort  :)) 555

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, for 1 time siden:

Bl.a fordi hendes dejlige lille fisse altid blev skyllet efter alle kunstens regler.  Husker en gang i Kølkær, hvor det nærmest var Moster Odas sovsekande der blev brugt til formålet

Ja, det brugte hun godt nok lang tid på da jeg besøgte hende i Kølkær, fremfor at bruge bruseren stod hun med det ene store øl-krus efter det andet og skyllede og skyllede både for og bagtil - og det både før og straks efter seancen - så hendes fine tilbud om at jeg kunne få 45 min til kr. 1000,-, nærmere blev til ½ time, som jeg ellers kunne have fået for kr. 800,-.

Men hun bruger et princip med at overbooke, for at udnytte tiden så meget som muligt og for måske at presse en ekstra ind - så har man booket til et bestemt tidspunkt, kan man godt risikere at der går et kvarter ekstra, inden hun kan svare - lidt ærgerligt for begge parter, hvis man har andre aftaler, der skal overholdes - og hun ender med at have færre kunder på den konto.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 4 timer siden:

 

 

"lille julie " derimod ville være et godt brandnavn at stjæle  .... men nu var hun jo ikke ligefrem sort  :)) 555

Tjah Julie dem er der godt nok også mange af, så en fra eller til gør vel ikke den store forskel :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...