Hop til indhold
Lemac

Hanna - Gentlemenhouse

Recommended Posts

Besökte Hanna på Gentlemenhouse ikväll. Där var lidt dårligt utbud en söndag aften, men jag syntes hon såg ok paen ud. Tog kun 30 min til 800, sen det oblig. brusebad. Hon er IKKE så smug som billedene, brystene er mindre, røven og magen lidt tykke. Hon var ikke intreseret i at kysse og kondomet kom direkt hon skulle sutte, så varken kyss eller SF ingick trots at det reklameres. Ville ikke diskutera da jag er en gentleman:-)

Blowet var helt ok med tanke på at der var kondom på. Sen red hon mig, helt ok men hon ville ikke komme för nära, ville ikke at man rörde brysterne, og nästan ingen ögonkontakt. Sen missionär, og den store fördel var at hon hade en riktigt skøn fisse. Varm, våd og trang. Jag måtte pumpe så hårt jag ville i bund. Hon virkede nästen til at lige selve kneppendet. Jag kom, og det var gått ca 10 min. Hon ville ikke ge noen massage fordi hennes nagle var för lange. Hon satt mest og så lidt genert/shy ud. Efter lidt tafatt snack spörgte jag hvis hon kunde ge mig et blow mere, svaret blev "one time only in half hour, but ok". Hon gav mig et ok blow, og sen fick jag faktiskt bolle hende en anden gang bagifra og lykkedes til at komme. 

Alt i alt ok, og langt fra den värste GP jag mødt. Men lidt af en besvikelse da jag har riktigt gode erfarenheter og større forventninger på Gentlemenhouse :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 2 timer siden:

Besökte Hanna på Gentlemenhouse ikväll. Där var lidt dårligt utbud en söndag aften, men jag syntes hon såg ok paen ud. Tog kun 30 min til 800, sen det oblig. brusebad. Hon er IKKE så smug som billedene, brystene er mindre, røven og magen lidt tykke. Hon var ikke intreseret i at kysse og kondomet kom direkt hon skulle sutte, så varken kyss eller SF ingick trots at det reklameres. Ville ikke diskutera da jag er en gentleman:-)

Blowet var helt ok med tanke på at der var kondom på.

Jeg mener, at normen på Gentlemenhouse er, at pigerne sutter pik uden kondom, forudsat at man husker at gå i bad først, så de kan se, at man er nyvasket.

5086a5_049295eee6654064b30d791e0f269dca~

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...