Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=herninggirls

så blev jeg lidt tyk bag ørerne og fandt annoncen her. Det sku prøves. Pæne piger på billederne. Så håbede virkeligheden var lige så god. Huset ligger dejligt diskret nede af en blind vej så allerede plus der.

jeg parkerede og bankede på. 2 rigtige pæne piger åbnede op i frækt undertøj og viste mig ind i værelset og viste menukortet. Jeg havde en blondine og en mørkere model at vælge imellem. Det er rigtige billeder fra annoncen. Så valget var svært. Så det endte med 15 min med begge piger samtidig til en tusse. Et hurtigt bad Og så gik det løs. En gav fransk og den anden satte sig på mit fjæs og gned løs:-)

De byttede og efter lidt tid satte blondinen sig op på kalorius og red mig som det var sidste gang i hendes liv. Brunetten lagde sig ved siden af imens og gav sin spektakel fjeder en ordentlig tur. Da jeg var tæt på klimaks byttede vi en sidste gang og brunetten fik den doggystyle til jeg ikke kunne holde mig mere og skød kanonen af. 

Meget søde og indlevende piger og smilende og meget naturlige. Og så gør det jo ikke noget de også ser godt ud

ikke sidste gang de får besøg af mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er pigerne fra fotos du møder.  Der er ikke døgnåbent - har åbent så vidt jeg husker til kl. 01.00. Jeg tror du skal bestille tid for at være helt sikker - der er eftersigende godt "gang i butikken" :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrækkeMand
Hornybiker skrev, den 24/7/2016 at 22:58:

http://side6.dk/resultatside/?q=herninggirls

så blev jeg lidt tyk bag ørerne og fandt annoncen her. Det sku prøves. Pæne piger på billederne. Så håbede virkeligheden var lige så god. Huset ligger dejligt diskret nede af en blind vej så allerede plus der.

jeg parkerede og bankede på. 2 rigtige pæne piger åbnede op i frækt undertøj og viste mig ind i værelset og viste menukortet. Jeg havde en blondine og en mørkere model at vælge imellem. Det er rigtige billeder fra annoncen. Så valget var svært. Så det endte med 15 min med begge piger samtidig til en tusse. Et hurtigt bad Og så gik det løs. En gav fransk og den anden satte sig på mit fjæs og gned løs:-)

De byttede og efter lidt tid satte blondinen sig op på kalorius og red mig som det var sidste gang i hendes liv. Brunetten lagde sig ved siden af imens og gav sin spektakel fjeder en ordentlig tur. Da jeg var tæt på klimaks byttede vi en sidste gang og brunetten fik den doggystyle til jeg ikke kunne holde mig mere og skød kanonen af. 

Meget søde og indlevende piger og smilende og meget naturlige. Og så gør det jo ikke noget de også ser godt ud

ikke sidste gang de får besøg af mig

Måtte lige se Nina igen efter det dejlige besøg i Vejle sidste uge. Jeg var der kl 10 i går. Dagens første kunde - dejligt. Valgte denne gang 45 mins ren nydelse. Hun kom frisk lige ud fra badet. Startede med at slikke hende til orgasme med hjælp af to fingre. Derefter missionær. Så nusse og snakke. Anden runde tog lidt længere tid, dag dét at komme to gange inden for 45 volder lidt problemer, for mig i det mindste. Hun gik dog bravt til opgaven og lod mig afslutte i hendes mund... Lækkert! Havde ikke travlt med at spytte ud men blev ved med at slikke blidt  til jeg stoppede hende. Totalt god service.

Sted: 10

Pigen: 9

Sex og blow: 10

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...