Hop til indhold
Guest bullermadsen

kvinder på eroguide

Recommended Posts

Guest bullermadsen

hejsa 

jeg er ved og være godt træt af fake profiler div steder og derfor prøver jeg herinde om der er en pige/ kvinde der er til faste aftaler et par gange i mdr hos mig i Randers området.

håber da og høre fra nogen af jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Oplevede sgu noget ligende, det ser ud til det "nye" sted er skelvangsvej Randers NV. der er minium 2-3 forskellige steder som er på forskellige adresser der, men dum som jeg var troede jeg det var ærligt, og lave en aftale og kørte derop. hvad kom næsten til den aftalte adresse og ud af døren lige inden jeg skulle til at gå ind der, kom en kæmpe Rocker med tusser over alt og 2 piger som nok skulle "ud". jeg gik videre, og skrev tilbage hvad jeg så, så var jeg et dumt svin osv.. nok er jeg ligeglad om jeg er et dumt svin når det er på den måde. jeg har også op levet at prøver at SMS omkring forhold og priser, kommer der ingen svar.. og jeg ringer IKKE.

Del dette indlæg


Link til indlæg

TheMann69 hvad var det for nogle annoncer du havde den oplevelse med? Vil være rart at undgå det samme, send gerne pm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Hvis det ikke var for langt at køre, så havde jeg været frisk ;-)

Men kan slet ikke forstå at der ikke er en oppe i nærheden af dig der vil tage sig kærligt af dig?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...