Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa derude- så har hun endnu engang bjergtaget mig :) hun er sgu da vidunderlig, til trods for varmen og lidt tandpine fik hun mig hurtigt op i gear.

Lidt hyggesnak på sengekanten og så ellers i gang med den store slikketur. Snyd ikke jer selv for at opleve hende.

kh

John

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
lillejohn skrev, 1 time siden:

Hejsa derude- så har hun endnu engang bjergtaget mig :) hun er sgu da vidunderlig, til trods for varmen og lidt tandpine fik hun mig hurtigt op i gear.

Lidt hyggesnak på sengekanten og så ellers i gang med den store slikketur. Snyd ikke jer selv for at opleve hende.

kh

John

 

Har sms'et hende et par gange, men aldrig noget svar!?? SKAL man ringe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk pige. Mega flot og fræk. 

Jeg forsøgte med en omgang anal til hende, men kunne desværre ikke komme ind i hendes stramme røv. Øv! Men hun var flink og give de ekstra penge tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev sgu nød til at oprette mig, jeres anmeldelser er da helt hen i vejret.
superfransk +200 var sgu lidt komisk, hvis nogle kan synes hun giver et godt blowjob, så har de aldrig fået et - men hvad det var kun 3min så det går nok på med gummi, men så skulle hun lige åben for en pose med glidecreme, tog ca ligeså langtid som blowjob, pikken faldt da sammen, det var op af bakke herfra.

pigen 4
stedet 3
gentagelse0

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende. Flot pige, det er hende på billederne. Hun sutter ikke særligt dybt og længe. Ville kun have sex i missionær stilling og ikke særligt dybt. Ellers gjorde det ondt.

Pigen 8/10

Sex 5/10

Stedet midt i Brønderslev

Besøger hende ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt og haft besøg både hende og Nicolle flere gang og aldrig været utilfreds med hverken service eller ydelser men måske det er som tidligere skrevet, noget med kemi at gøre og selvfølgelig hvordan man selv opføre sig ved pigen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillejohn skrev, den 24/7/2016 at 14:09:

Hejsa derude- så har hun endnu engang bjergtaget mig :) hun er sgu da vidunderlig, til trods for varmen og lidt tandpine fik hun mig hurtigt op i gear.

Lidt hyggesnak på sengekanten og så ellers i gang med den store slikketur. Snyd ikke jer selv for at opleve hende.

kh

John

 

Ser da ud til at vi jævnligt krydser hinanden på trappen, du skriver bare så giver jeg sku en bajer i stuen efter endt tur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu selv besøgt pigen, hun ser rigtig sød ud, 100% pigen på billederne.

Fik et rimeligt blow, uden særlig indlevelse. En hel del glidecreme og ved sex havde hun konstant en hånd imellem og ville stort set kun missionæren. Havde svært ved at holde begejstringen da hendes service var meget mekanisk og uden den store indsats fra hendes side.

Hun skriver at hun er tysk, vil dog tro hun er ungarer eller lign, da hendes tysk er meget mangelfuldt.

Køn pige, men jeg kommer ikke igen.

 

Redigeret af mester4u

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Mikky tros de advarsler jeg havde læst på eroguide.

Jeg skulle havet lyttet til advarslerne.

Billeder og alder passer, hun er en smuk pige, men der er også den eneste positive.

Hun har en irriterende vane med at hele tiden holde på kondomet med en ene hånd.

Hun stopper demonstrativ op flere gange for at smører glidecreme på.

Hun er gnaven og irriteret, hver gang hun skal skifte stilling.

Hendes veninde Nicolle samme sted har jeg besøgt et par gangen tidligere.  Hun er en sød pige og absolut et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...