Hop til indhold
Guest jsp

Femidom for/imod

Recommended Posts

Guest jsp

Er der nogen med erfaringer med Femidonet, jeg er ikke ret gode venner med kondomer, men måske nogen har anbefalinger der :) ( kun 1 smiley ) 

på forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 1 time siden:

Er der nogen med erfaringer med Femidonet, jeg er ikke ret gode venner med kondomer, men måske nogen har anbefalinger der :) ( kun 1 smiley ) 

på forhånd tak 

Hej Jsp

Godt emne at tage op . Jeg har ingen erfaringer . Min pik lider vist af klaustrofobi , derfor medbringer jeg altid nogle større kondomer , der ikke strammer så meget . Jeg har også et par femidomer  med , men har endnu ikke afprøvet dem med en GP . Måske en GP har erfaring og om det er ok i stedet for kondom . De beskytter mindst lige så  godt som kondomer .

Redigeret af Huleforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Huleforskeren skrev, Lige nu:

Hej Jsp

Godt emne at tage op . Jeg har ingen erfaringer . Min pik lider vist af klaustrofobi , derfor medbringer jeg altid nogle større kondomer , der ikke strammer så meget . Jeg har også et par femidomer  med , men har endnu ikke afprøvet dem med en GP . Måske en GP har erfaring og om det er ok i stedet for kondom . De beskytter mindst lige så  godt som kondomer .

 

Go

Større kondomer er jo også en mulighed, så kører man da i et eller andet, hvis hun er stram nok :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Aldrig hørt om det før, eet det det her ? 

http://www.sexlinien.dk/emneside-praevention/praevention-mellem-kvinder-og-maend/femidomer.aspx 

hvis det, kan det vil ikke bruges ved de piger der ikke længere har deres livmoder, da der står, kopi herunder 

Femidomet består af posen og to ringe - en indre og en ydre, der sidder i hver sin ende.

Den indre ring hjælper med at placere femidomet rigtigt inde i skeden, så den ligger rundt om livmorhalsen

 

Derved vil nogle piger sige nej. Samt jeg kunne forstille mig det vil været rasste at afprøve nyt beskyttelse med en man kender fx privat og ikke fumle forvirret med denne her  Femidonet og og en fremme gæst. 

Tror både der er nogle der siger ja og andre nej :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 13 minutter siden:

Aldrig hørt om det før, eet det det her ? 

http://www.sexlinien.dk/emneside-praevention/praevention-mellem-kvinder-og-maend/femidomer.aspx 

hvis det, kan det vil ikke bruges ved de piger der ikke længere har deres livmoder, da der står, kopi herunder 

Femidomet består af posen og to ringe - en indre og en ydre, der sidder i hver sin ende.

Den indre ring hjælper med at placere femidomet rigtigt inde i skeden, så den ligger rundt om livmorhalsen

 

Derved vil nogle piger sige nej. Samt jeg kunne forstille mig det vil været rasste at afprøve nyt beskyttelse med en man kender fx privat og ikke fumle forvirret med denne her  Femidonet og og en fremme gæst. 

Tror både der er nogle der siger ja og andre nej :) 

Hej Jill

Ja , dit link viser et femidom . Opfundet/introduceret i 1988 af den danske læge Lasse Hessel .

Jeg troede ikke , at det eksisterede mere , men fandt det ( webapoteket ? ) for nogle måneder siden da jeg søgte efter kondomer på nettet  .

Redigeret af Huleforskeren
Stavefejl lavet af editoren .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Helt fin med en debat om dette, for hvis det kan give glæde ved nogle er det jo godt, jeg tænker også nu, om de er andre minus når det har været fremme siden 1988 og kun kan købes på nette 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 7 minutter siden:

Helt fin med en debat om dette, for hvis det kan give glæde ved nogle er det jo godt, jeg tænker også nu, om de er andre minus når det har været fremme siden 1988 og kun kan købes på nette 

Nu er det mere bøvlet end at rulle et kondom på , det er trods alt nemmere at tjekke om et kondom er ok . Dels koster et femidom ca 33 kr på webapoteket . Jeg har spurgt hos et par apoteker . Men de har det ikke , kun ældre apotekere kan huske det .

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen med erfaringer med Femidonet, jeg er ikke ret gode venner med kondomer, men måske nogen har anbefalinger der :) ( kun 1 smiley ) 

på forhånd tak 

Vil først sige at det er meget usexet. (undskyld, det ligner et kondom til en elefant)

Hvordan det skal indsættes ved jeg ikke, men kan se at det er beskrevet af Kinky Jill.

Der skal glide creme på drengen eller i femidom, da du ellers vil gnide hud mod gummi / latex.

Men sjovt at prøve når man kender hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
RarFyr skrev, for 6 minutter siden:

Vil først sige at det er meget usexet. (undskyld, det ligner et kondom til en elefant)

Hvordan det skal indsættes ved jeg ikke, men kan se at det er beskrevet af Kinky Jill.

Der skal glide creme på drengen eller i femidom, da du ellers vil gnide hud mod gummi / latex.

Men sjovt at prøve når man kender hinanden.

Er det ikke bedre end gummi :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Huleforskeren skrev, for 35 minutter siden:

Nu er det mere bøvlet end at rulle et kondom på , det er trods alt nemmere at tjekke om et kondom er ok . Dels koster et femidom ca 33 kr på webapoteket . Jeg har spurgt hos et par apoteker . Men de har det ikke , kun ældre apotekere kan huske det .

Sikke en pris forskel. 

Vi køber jo store pakker kondomer ca 2-3 kr pr stk  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
RarFyr skrev, for 25 minutter siden:

Vil først sige at det er meget usexet. (undskyld, det ligner et kondom til en elefant)

Hvordan det skal indsættes ved jeg ikke, men kan se at det er beskrevet af Kinky Jill.

Der skal glide creme på drengen eller i femidom, da du ellers vil gnide hud mod gummi / latex.

Men sjovt at prøve når man kender hinanden.

Jeg Google frem til det, Har som jeg skrev ikke hørt om det, ja køn er den ikke :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 1 time siden:

Er det ikke bedre end gummi :) 

@jsp Det er helt klart meget bedre med tynde kondomer end femidom.

Årsagen til jeg har prøvet at elske hvor der blev brugt femidom, var udenlukkende for at prøve det og det var sammen med en jeg kendte rigtigt godt. Sjovt, skægt, men det blev ved den ene gang.

Det tager jo også væsentligere og så lidt mere tid at indfører, end at sætte et kondom på.

Men jeg vil da også skrive, prøv det, bare for at få den erfaring med og måske du synes det er bedre, så ned i dyreforretningen og køb kondom til en elefant (undskyld, kunne ikke lade være):-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
RarFyr skrev, for 34 minutter siden:

@jsp Det er helt klart meget bedre med tynde kondomer end femidom.

Årsagen til jeg har prøvet at elske hvor der blev brugt femidom, var udenlukkende for at prøve det og det var sammen med en jeg kendte rigtigt godt. Sjovt, skægt, men det blev ved den ene gang.

Det tager jo også væsentligere og så lidt mere tid at indfører, end at sætte et kondom på.

Men jeg vil da også skrive, prøv det, bare for at få den erfaring med og måske du synes det er bedre, så ned i dyreforretningen og køb kondom til en elefant (undskyld, kunne ikke lade være):-D

Tak for rådet, jeg lytter, ja det kan godt være jeg skal prøve at finde nogle super tynde kondomer, det mener min SugarBabe også for hun var ikke lige indstillet på at få installeret et knalde rør :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...