Hop til indhold
unip

Yin Yang i Roermond ... min favorit

Recommended Posts

Jeg har besøgt forskellige FKK'er i Tyskland over de senere år ... i Velbert, GoldenTime i Bruggen, en i Saarbrucken ... men ingen af dem er blevet min favorit som Yin Yang i Roermond ... lige på den anden side af grænsen inde i Holland. Yin Yang er meget opdatederede fasciliteter, få gæster fra mellemøsten og flotte piger. Mange er pigerne er fra Rumænien ... og det er mit indtryk, at de bor sammen, og køres frem og tilbage i bus. Jeg har også mødt nogle som bor i Tyskland, men kører til Yin Yang for at arbejdet. Både for at komme væk fra hjemmebanen, hvor de kan blive genkendt, og pgra. klientellet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad koster indgang og pigerne i Yin Yang?

Tales der engelsk? - Tror kun deres hjemmeside er på hollandsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jensen6 skrev, for 16 minutter siden:

Hvad koster indgang og pigerne i Yin Yang?

Tales der engelsk? - Tror kun deres hjemmeside er på hollandsk.

Imnederste højre hjørne på hjemmesiden er et hollandsk flag til at skifte til engelsk, tysk, japansk eller kinesisk :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
unip skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt forskellige FKK'er i Tyskland over de senere år ... i Velbert, GoldenTime i Bruggen, en i Saarbrucken ... men ingen af dem er blevet min favorit som Yin Yang i Roermond ... lige på den anden side af grænsen inde i Holland. Yin Yang er meget opdatederede fasciliteter, få gæster fra mellemøsten og flotte piger. Mange er pigerne er fra Rumænien ... og det er mit indtryk, at de bor sammen, og køres frem og tilbage i bus. Jeg har også mødt nogle som bor i Tyskland, men kører til Yin Yang for at arbejdet. Både for at komme væk fra hjemmebanen, hvor de kan blive genkendt, og pgra. klientellet.

Må jeg spørge dis til pigerne og deres priser ??

Det ser jo super spændende og lækkert ud - men køreturen er jo stort set tilsvarende til at køre til Pragh, hvor mulighederne er mange og forskellige

Så med mindre at jeg får et forretningserrinde i det område, så vil jeg nok hellere køre mod sydøst til bl.a. SexySauna

Men tusind tak for at dele denne med os

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...