Hop til indhold
skivemd

Det bedste blow i århus

Recommended Posts

Hey derude! :)

Kort og godt, hvem skal man besøge hvis man skal have det bedste blowjob i Århus området? 

Kan hun deepthroat og er det sjask vådt er det virkelig et plus ;)

Byd ind for søren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 21 timer siden:

Venter I spænding. 

Jeg skrev og skrev.. Jeg var meget tilfreds med min anmeldelse. Trykkede "udgiv" -  Jeg fik siden: "Siden kan ikke findes"...... Jeg forsøgte aaaalt, men lige lidt hjalp det. Teksten var væk og 30 minutter spildt :( Jeg skriver en ny, men bliver nok en hurtig een. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 22 minutter siden:

Jeg skrev og skrev.. Jeg var meget tilfreds med min anmeldelse. Trykkede "udgiv" -  Jeg fik siden: "Siden kan ikke findes"...... Jeg forsøgte aaaalt, men lige lidt hjalp det. Teksten var væk og 30 minutter spildt :( Jeg skriver en ny, men bliver nok en hurtig een. 

Yes...been there - tried that. Belært af erfaring, kopierer jeg altid min tekst inden jeg trykker på udgiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 23 minutter siden:

Jeg skrev og skrev.. Jeg var meget tilfreds med min anmeldelse. Trykkede "udgiv" -  Jeg fik siden: "Siden kan ikke findes"...... Jeg forsøgte aaaalt, men lige lidt hjalp det. Teksten var væk og 30 minutter spildt :( Jeg skriver en ny, men bliver nok en hurtig een. 

bare et link vil være ok :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
skivemd skrev, den 25/7/2016 at 20:06:

Jeg skrev og skrev.. Jeg var meget tilfreds med min anmeldelse. Trykkede "udgiv" -  Jeg fik siden: "Siden kan ikke findes"...... Jeg forsøgte aaaalt, men lige lidt hjalp det. Teksten var væk og 30 minutter spildt :( Jeg skriver en ny, men bliver nok en hurtig een. 

Kender følelsen. En lang anmeldelse tyder på at det enten var rigtig godt eller rigtig skidt. Så nu er jeg endnu mere nysgerrig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...