Hop til indhold
tulle

at deles om en pige

Recommended Posts

Har i noget tid rodet med tanken om at "deles" om en pige med en anden mand, men jeg har dog ingen erfaringer inden for dette. Er der nogen herinde, som måske kan dele ud af sine erfaringer (gerne både positivt og negativt) eller måske har en sjov historie om dette? 
Hilsen Tulle :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet det én gang før. Det var sjovt fordi pigen også var klar på det. 

Tænker akten kan fungere på to måder. Enten er det pigen i centrum eller også er pigen til for de to hanner.

I mit tilfælde var det pigen i centrum.

 

ku være sjovt at prøve igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tulle skrev, for 5 timer siden:

Har i noget tid rodet med tanken om at "deles" om en pige med en anden mand, men jeg har dog ingen erfaringer inden for dette. Er der nogen herinde, som måske kan dele ud af sine erfaringer (gerne både positivt og negativt) eller måske har en sjov historie om dette? 
Hilsen Tulle :D

Det egner sig bedst hvis pigen er med på en sandwich, og hannerne ikke far berøringsangst (siger ikke at du skal være bi)

Andre gode stillinger er naturligvis at den ene knepper hende imens at den anden får et blowjob

Er hannerne "hardcore" nok, så er det da også super frækt at ligge i en 69er, med hende øverst, hvor manden slikker klit, imens at den anden fyr tager hende bagfra

Jeg har prøver det meste på det område, så bare spørg løs hvis at der er noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 3 timer siden:

Det egner sig bedst hvis pigen er med på en sandwich, og hannerne ikke far berøringsangst (siger ikke at du skal være bi)

Andre gode stillinger er naturligvis at den ene knepper hende imens at den anden får et blowjob

Er hannerne "hardcore" nok, så er det da også super frækt at ligge i en 69er, med hende øverst, hvor manden slikker klit, imens at den anden fyr tager hende bagfra

Jeg har prøver det meste på det område, så bare spørg løs hvis at der er noget

jeg er bestemt ikke berøringsangst, så det burde ikke være et problem ;) den "hardcore" 69'er lyder da sindssygt fræk! vil meget gerne høre mere om det :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tulle skrev, for 46 minutter siden:

jeg er bestemt ikke berøringsangst, så det burde ikke være et problem ;) den "hardcore" 69'er lyder da sindssygt fræk! vil meget gerne høre mere om det :D 

Mere om en hardcore 69+ det er vel svært at sige så meget mere, end at hun ligger på alle fire, i en 69er oven på dig, imens at en anden mand tager hende bagfra

Så mens at hun sutter dig, slikker du hendes klit og en fremmed pik kører i hendes fisse

Ryger pikken ud af fissen, skal man være forberedt på at få den i ansigtet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg har prøvet 2 mænd om mig, både  gode og dårlig dage.  Støtte op om det er vigtigt mænde ikke har berøring angst, det er dræbende at høre på, ad dine kugler rørte mine kugler. 

Har for nogle år siden haft 2 gæster der kom sammen, de var bi. Meget fræk alle 3 røre alle, det gav nye kinky lege til mine oplevelser  ;-)  Og ikke noget jeg forventer igen.

Kan klar anbefale jer at prøve både den ene dag -  2 mænd om 1 pige. Og omvendt 2 piger om dig :-) 

Her i købe sex verden er det nemt at, få disse fantasier opfyld, vi er de åbne og frække piger.  Desværre ikke altid nemt hjemme ved konen eller du møde en ny kæreste, få fortalt og få sex fantasier ført ud i livet på en god måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 24 minutter siden:

Mere om en hardcore 69+ det er vel svært at sige så meget mere, end at hun ligger på alle fire, i en 69er oven på dig, imens at en anden mand tager hende bagfra

Så mens at hun sutter dig, slikker du hendes klit og en fremmed pik kører i hendes fisse

Ryger pikken ud af fissen, skal man være forberedt på at få den i ansigtet

haha, mente nu andre "hardcore" stillinger/oplevelser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tulle skrev, for 1 time siden:

haha, mente nu andre "hardcore" stillinger/oplevelser :D

Det var vel så også det at du fik - hardcore

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...