Hop til indhold
indokarami

Winner, Århus - oliemassage

Recommended Posts

Ringede i dag til mit "stamsted", men fik at vide "jeg er hjemme i dag". Blev så godt nok ringet op 5 minutter senere med "nu er hun i butikken". Men der havde jeg lavet anden aftale. Nemlig for et besøg hos Winner.

Blev betjent af Maya, hvor min første tanke umiddelbart var "Wauv!". Super flot, slank kvinde - klædt meget kort. Det tegnede godt fra starten.

Fra start satte hun sig op ovenpå, hvilket er dejligt behageligt, fordi man hele tiden har kontakt med mere end blot hænder. Hun gik igang med at massere og det føltes dejligt lige fra begyndelsen. Hun koncentrerede sig meget om ben og arme og desværre alt for lidt resten af kroppen. Jeg kunne godt tænke mig, at hun havde været hele vejen rundt, fx. nakke og skuldre. De steder hun "nåede" var det dog behageligt. Ikke så dybdegående, men i et behageligt og grundigt tempo. Overall ønskede jeg mig mere af massagen, der desværre kun sniger sig op på middelmådigt niveau.

Der var ikke nogle "pirrende berøringer" undervejs. Og kort tid efter jeg bliver bedt om at vende mig rundt, bliver der spurgt til ekstra. Prismæssigt i den dyre ende for Århus priser... Men det blev til HJ - afklædt. Og afklædt fortrød jeg bestemt ikke. For satan, hun har en lækker krop! De pæneste og mest runde bryster - lige ud i luften - jeg længe har set. Ikke super store, men ikke nødvendigt, for de så meget naturlige ud (tror jeg også de er...). Ifm. HJ lagde hun sig op ved siden af mig og blev lidt ekstra nærgående - dejligt! Og gjorde ikke holdt lige ved "afslutning", som mange ellers gør. Masserede videre.... thumbs up!

Derefter vendte hun tilbage til massagen og det passede meget godt med timen...

 

Smilende og snakkesagelig. Spørgende og fortællende. Meget behagelig og sød - og skabte en god stemning.

 

Havde jeg masser af jyske dollars jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre med, ville jeg vende tilbage og tage den store tur med hende. Fortrød lidt at jeg ikke gik efter den i første omgang, med den krop hun viste frem, da vi nåede dertil.... lækkerbisken! :)

 

Hun er her kun en måned, så hvis man skal nå hende, skal man ikke vente for længe. Jeg er glad for at jeg nåede forbi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
indokarami skrev, den 23. juli 2016 at 17:47:

Ringede i dag til mit "stamsted", men fik at vide "jeg er hjemme i dag". Blev så godt nok ringet op 5 minutter senere med "nu er hun i butikken". Men der havde jeg lavet anden aftale. Nemlig for et besøg hos Winner.

Blev betjent af Maya, hvor min første tanke umiddelbart var "Wauv!". Super flot, slank kvinde - klædt meget kort. Det tegnede godt fra starten.

Fra start satte hun sig op ovenpå, hvilket er dejligt behageligt, fordi man hele tiden har kontakt med mere end blot hænder. Hun gik igang med at massere og det føltes dejligt lige fra begyndelsen. Hun koncentrerede sig meget om ben og arme og desværre alt for lidt resten af kroppen. Jeg kunne godt tænke mig, at hun havde været hele vejen rundt, fx. nakke og skuldre. De steder hun "nåede" var det dog behageligt. Ikke så dybdegående, men i et behageligt og grundigt tempo. Overall ønskede jeg mig mere af massagen, der desværre kun sniger sig op på middelmådigt niveau.

Der var ikke nogle "pirrende berøringer" undervejs. Og kort tid efter jeg bliver bedt om at vende mig rundt, bliver der spurgt til ekstra. Prismæssigt i den dyre ende for Århus priser... Men det blev til HJ - afklædt. Og afklædt fortrød jeg bestemt ikke. For satan, hun har en lækker krop! De pæneste og mest runde bryster - lige ud i luften - jeg længe har set. Ikke super store, men ikke nødvendigt, for de så meget naturlige ud (tror jeg også de er...). Ifm. HJ lagde hun sig op ved siden af mig og blev lidt ekstra nærgående - dejligt! Og gjorde ikke holdt lige ved "afslutning", som mange ellers gør. Masserede videre.... thumbs up!

Derefter vendte hun tilbage til massagen og det passede meget godt med timen...

 

Smilende og snakkesagelig. Spørgende og fortællende. Meget behagelig og sød - og skabte en god stemning.

 

Havde jeg masser af jyske dollars jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre med, ville jeg vende tilbage og tage den store tur med hende. Fortrød lidt at jeg ikke gik efter den i første omgang, med den krop hun viste frem, da vi nåede dertil.... lækkerbisken! :)

 

Hun er her kun en måned, så hvis man skal nå hende, skal man ikke vente for længe. Jeg er glad for at jeg nåede forbi ;)

Hvad kom du af med? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@indokarami omtale lokkede mig til morgen. Jeg havde nydt morgenkaffen lige i nærheden af Trollesgade, og prøvede lykken omkring kl 11.

En meget lille, lav og spinkel, pige åbnede og bød mig smilende indenfor.

Spurgte om hendes navn, My var hendes svar, eller noget i den retning. Jeg tror ikke det var Maya, idet Mys bryster er ganske små, A/B.

Jeg havde zinzygt ondt i nakke og skuldre, og spurgte om hun kunne fikse det. Det mente hun naturligvis.

Hun satte sig på min ryg, og jeg spekulerede intenst på om hun havde trusser på. Det mærkedes ikke sådan. Nå, hun gik igang med at ælte, trykke og trække i min nakkeregion. Det gjorde temmelig ondt ind imellem, hvilket hun fnisede af.

Efterhånden bredte velværen sig i nakken, og det hele løsnede stillle op. Kors det var næsten som at få orgasme.

Lidt efter sagde hun "Enough today, you come in 2 days again"

Hva f.. skulle jeg så bare rejse mig og gå? Næ, jeg blev bedt om at vende om, og den lille uskyldige løftede blidt min pik med den ene hånd, og den anden lukkede sig om bollerne. We fuck now? Jeg blev lidt paf, men jo det syntes jeg var en mægtig ide. Vi blev eninge om 1000 for det hele, og hun vrikkede sig ud af den lille kjole. Hun havde intet under, ud over lidt mørkt græs på venusbjerget :)

Hun styrede totalt skal jeg love for. Op på mig igen, missen hen til min mund og kalorius blev våd og varm. Hun kan slikke. Rolige bløde bevægelser, og hænderne blev kun brugt på boller og bagdel incl stjernen. Først stille massage udenfor, og lidt efter kom der lidt olie, og en finger smuttede op i mig, alt mens hendes læber og tunge og, og, og.

Jeg hold temmeligt længe, idet jeg var blevet brugt i går aftes. Det gav mig mulighed for at slikke hende godt og grundigt. Hun bliver meget våd, efter lidt tid. Det er jeg ikke så god til at klare, så jeg måtte overgive mig. Dejligt!!! Hun flyttede ikke munden, men lod mig blive helt færdig. Så fik jeg lige et par dybe kys, mens hun kiggede mig undersøgende i øjnene.

Not many men like sperm, sagde hun.

Hende vil jeg prøve igen, men hun er der meget sjældent sagde hun. Hun er vist en slags afløser. Det var lidt svært at forstå hvad hun forklarede. Men på fredag skulle hun være der, for der har jeg en aftale om at få løsnet infiltrationerne igen :) Hun sagde vi skulle fuck næste gang. Me very little sagde hun og pegede på missen - you go well there, mens hun  aede pikken. Det er ikke så tit jeg bliver glad over at få at vide jeg har en lille, men idag var det ok :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman

Hej var lige forbi Trollegade i formiddags, da jeg trængte voldsom til massage :) 

der er lige pt 2 unge piger :)  den ene synes jeg har set før, og sagde hun 

hedder Pooklook eller måske Puuklook?

Den anden, som jeg fik massage af hedder Nadie (sådan ca)

hun gav i øvrigt så go en oplevelse at det var værd at skrive

hjem om, hvor efter min Kæreste skrev, hvor var det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...