Hop til indhold
Guest TboneDK

Lucy_Lovelace

Recommended Posts

Hvorfor spørge til en der ikke har været aktiv på SD i over 1 md?

Du må jo have afgang til hendes billeder osv... 

Men hvorfor spørge?

Redigeret af monzter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
monzter skrev, for 7 timer siden:

Hvorfor spørge til en der ikke har været aktiv på SD i over 1 md?

Du må jo have afgang til hendes billeder osv... 

Men hvorfor spørge?

Øh, fordi som med alle andre forespørgelser, så handler det om at få mere viden om den pågældende pige, 
om hun har været in-aktiv i 2-30 dage, ændre jo ikke på det fact, at nogen havde besøgt hende, og dermed kunne kaste lidt mere lys over hende.

Så, hvorfor kommenterer?

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Jeg har besøgt hende i hendes private hjem og hun er fræk, men hun har det med at forsvinde fra sugardaters i længere tid. Til gengæld mødte jeg hende til et gangbang  i Århus med 2 kvinder. Der hed hun Nikita, men det er hende med mindre hun har en tvillingesøster :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971
storslem skrev, den 24. juli 2016 at 08:32:

Jeg har besøgt hende i hendes private hjem og hun er fræk, men hun har det med at forsvinde fra sugardaters i længere tid. Til gengæld mødte jeg hende til et gangbang  i Århus med 2 kvinder. Der hed hun Nikita, men det er hende med mindre hun har en tvillingesøster :-)

Det er helt korrekt hvad Storslem skriver. Jeg mødtes med hende i hendes private hjem for længe siden efter aftale via Sugardaters - dengang hed hun også Nikita der.

Der skal tålmodighed til for at få aftale med hende da hun ind imellem forsvinder og dukker op i nyt navn, men alt godt kommer til den der venter og hun er ventetiden værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja det er et kollegieagtigt værelse et sted med mange udenlandske studerende i Horsens. Men er det ikke længe siden ? Har ikke set hende aktiv i lang tid desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971
hamdermab skrev, for 6 timer siden:

Hun er aktiv nu... nem at få en aftale med.. 

 

Hvornår har du en aftale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...