Hop til indhold

Recommended Posts

hey asianlovers

tog en stille cykeltur til tåstrup hvor jeg pludseligt havnede i sadlen på en vild motocross. jeez hvad det kørte i kurve og dale. det eneste at holde fast i var to formidabelt udstående håndtag i frontpartiet på køretøjet. formidabelt udstående ....
jeg havde tænkt mig lidt massage og noget sjovt for sjoveren. er normalt en energisk type, men blev overfaldt og desarmeret af en kvinde sammenskruet af til lige dele indolens og ukontrollerede ud- og infald. hun bød mig altså ikke meget til massage, men des mere af sjovt. den banen kører jeg gerne på igen, nu når jeg er bedre forberedt .... or am i??

aa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianaddict skrev, for 33 minutter siden:

hey asianlovers

tog en stille cykeltur til tåstrup hvor jeg pludseligt havnede i sadlen på en vild motocross. jeez hvad det kørte i kurve og dale. det eneste at holde fast i var to formidabelt udstående håndtag i frontpartiet på køretøjet. formidabelt udstående ....
jeg havde tænkt mig lidt massage og noget sjovt for sjoveren. er normalt en energisk type, men blev overfaldt og desarmeret af en kvinde sammenskruet af til lige dele indolens og ukontrollerede ud- og infald. hun bød mig altså ikke meget til massage, men des mere af sjovt. den banen kører jeg gerne på igen, nu når jeg er bedre forberedt .... or am i??

aa

Lyder sjovt, kan du ikke sætte lidt flere ord på ? Og gerne i hvilket prisleje der er tale om ?

på forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 18 timer siden:

Lyder sjovt, kan du ikke sætte lidt flere ord på ? Og gerne i hvilket prisleje der er tale om ?

på forhånd tak

flere ord?? hun vimsede rundt med olie nogle minutter og siden voldtog hun mig - in a good way. :-)

spurgte ikke hvad prisen var, men gav hende 1500 kr og fik et stort smil i retur, så det var nok ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også ude hos Imsap her forleden og syntes hun har mistet lidt af sin vildskab. Vi blev enige om den fulde pakke og der var ikke massage indfattet ;-)

Sex er fin og hun har en superlækker fast røv og helt vilde brystvorter der bare vil ind i ens mund.

Alt i alt fin sex, men det er lige som om det sjove og anderledes er gået væk i forhold til de andre gange jeg har være der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Samm

Jakob skrev, for 15 timer siden:

Var også ude hos Imsap her forleden og syntes hun har mistet lidt af sin vildskab. Vi blev enige om den fulde pakke og der var ikke massage indfattet ;-)

Sex er fin og hun har en superlækker fast røv og helt vilde brystvorter der bare vil ind i ens mund.

Alt i alt fin sex, men det er lige som om det sjove og anderledes er gået væk i forhold til de andre gange jeg har være der.

Samme oplevelse havde jeg i går da jeg besøgte hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke hun et nogenlunde som hun altid har været. Men en del af det vilde ved hende er jo at man overraskes af hende og at hun er impulsiv og vild.

Hvis man forventer vildskab og overraskelse, så bliver det helt automatisk ikke så vildt og overraskende.  Lidt som i et ægteskab... 

Jeg er vild med hende i små doser, ser hende nok kun ca. 1 gang om året nu. Men hun er stadig en fantastisk legekammerat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianaddict skrev, den 23. juli 2016 at 15:06:

flere ord?? hun vimsede rundt med olie nogle minutter og siden voldtog hun mig - in a good way. :-)

spurgte ikke hvad prisen var, men gav hende 1500 kr og fik et stort smil i retur, så det var nok ok.

Vil du fortælle hvad denne voldtægt består af?

Det er lidt svært at blive klog på om hun er en stakkel man skal undgå, eller et must af en vildkat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Correll skrev, for 5 timer siden:

Vil du fortælle hvad denne voldtægt består af?

Det er lidt svært at blive klog på om hun er en stakkel man skal undgå, eller et must af en vildkat. 

Da hun tidligere huserede i Valby, var hun noget af en krudtugle 8-)

Prøv at søge på Alun i valby. så skulle der nok dukke artige sager op. Der en del brødre, som har haft vilde oplevelser med hende.

Men jeg er enig iJogge´s betragtninger. Hvis man har store forventninger til mødet, så er det selvfølgelig lettere at blive skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mere eller mindre ening med Arne og Jogge. Oplever det som at "det vilde", ikke rigtigt når hjertets lyst, men er mere påklistret.

Når jeg besøgte hende og veninden (søsteren?) på Alun så var det lidt for meget - hele det sjove artilleri, men alligevel ikke sjovt. Men mange andre fra  den tid var begejstret, husker jeg.

En stakkel oplever jeg hende ikke som overhoved. Hvis du skal undgå hende kan du bare vide efter du har træffet hende

That's the hard facts of life in the jungle..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...