Hop til indhold
Guest FrækkeMand

Nina, Vedelsgade i Vejle. Usleben diamant

Recommended Posts

Guest FrækkeMand

https://annoncelight.dk/showad/197286

Der ikke et billede af denne stramme blondine. Men wau e krop! Gik som jeg plejer kun efter bj uden, cim og tungekys. Havde først bestilt tid hos Ana, men hun var optaget da jeg ankom. Fortrød dog ikke et sekund. Lækker, ren, stram fisse med små læber. Hun blev helt naturligt våd da jeg slikkede hende der bedste jeg vidste, og da hun begyndte at vride sig og klemme mit hovede mod sit underliv, vidste jeg hun var ved at komme...tror jeg da :-) Hun afbrød selv mit slikkeri, pga kun 15 minutter, og fik mig til at komme langt ned i hendes hals... Feeeedt. 

Hun tager til Horsens i morgen. God fornøjelse.

Bj: 9

Gentagelse: 10.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Besøgte selv Nina i går.  Fantastisk lækker krop,  og hun forstår at sutte en klar. Fik hende og veninden på samme tid,  en oplevelse af format :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
7inches skrev, for 6 timer siden:

Besøgte selv Nina i går.  Fantastisk lækker krop,  og hun forstår at sutte en klar. Fik hende og veninden på samme tid,  en oplevelse af format :-)

Eenkoster 1400 for en time - hvad koster de sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
FrækkeMand skrev, den 22/7/2016 at 14:37:

https://annoncelight.dk/showad/197286

Der ikke et billede af denne stramme blondine. Men wau e krop! Gik som jeg plejer kun efter bj uden, cim og tungekys. Havde først bestilt tid hos Ana, men hun var optaget da jeg ankom. Fortrød dog ikke et sekund. Lækker, ren, stram fisse med små læber. Hun blev helt naturligt våd da jeg slikkede hende der bedste jeg vidste, og da hun begyndte at vride sig og klemme mit hovede mod sit underliv, vidste jeg hun var ved at komme...tror jeg da :-) Hun afbrød selv mit slikkeri, pga kun 15 minutter, og fik mig til at komme langt ned i hendes hals... Feeeedt. 

Hun tager til Horsens i morgen. God fornøjelse.

Bj: 9

Gentagelse: 10.

Lyder godt. Så hun kysser altså?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches
chris 60 skrev, den Friday, August 26, 2016 at 02:37:

Eenkoster 1400 for en time - hvad koster de sammen?

Jeg gav 1000 for 15 minutter med begge to.  Havde planlagt at hygge med Nina,  så havde ikke taget flere penge med. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
7inches skrev, for 3 timer siden:

Jeg gav 1000 for 15 minutter med begge to.  Havde planlagt at hygge med Nina,  så havde ikke taget flere penge med. :-(

Har skrevet med Nina - hun rejser måske i starten af denne uge, men hun sagde, at Ana bliver sammen med en ny. 2400 for to i en time, sagde hun. Både nu og med den nye pige!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches
chris 60 skrev, for 5 timer siden:

Har skrevet med Nina - hun rejser måske i starten af denne uge, men hun sagde, at Ana bliver sammen med en ny. 2400 for to i en time, sagde hun. Både nu og med den nye pige!

Lækkert,  Ana ser også ud til at være et besøg eller to værd :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...