Hop til indhold
I_love_it

Tur til sydtyskland næste uge

Recommended Posts

Hej kammerater,

Skal høre om der er nogen der er interesseret i en 3 dages tur el. lign til syd-tyskland næste uge - måske tirsdag .torsdag.

En-to flatrate klubber og et par FKK klubber tænker jeg, men er til diskussion... Har selv kun været i P-club og Hamburg.

Har bil - kører fra 3-kantsområdet 

Håber at høre fra jer.

Hilsen

I_love_it

Del dette indlæg


Link til indlæg
I_love_it skrev, for 11 timer siden:

Skal høre om der er nogen der er interesseret i en 3 dages tur el. lign til syd-tyskland næste uge - måske tirsdag .torsdag.

En-to flatrate klubber og et par FKK klubber

Lyder desværre som en alt for stressende tur til mit temperament, hvor det meste af tiden vil spildes med at køre frem og tilbage. Oplevelserne bliver jo ikke større eller bedre fordi man kører længere - snarere tværtimod, da man er træt efter en lang køretur - desuden bruger man også bare flere penge end nødvendigt på transport mm., fremfor på pigerne.

Hvorfor ikke nøjes med en 2 dages tur til Hamburg? - eller til nød NRW med besøg på en flattrate på ud- og hjemturen - og så gerne med 3 overnatninger + evt. lidt andre oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej I_love_it

Jeg skal til syd-Tyskland slutningen af næste uge, ifm arbejde - kører måske torsdag.

Er i Baden Würtenberg indtil lørdag hvor min tur går til NRW for at se nogle klubber som jeg ikke har afprøvet endnu- Turen går først hjemad mandag

Hvad havde du tænkt at skulle opleve/besøge ? I øvrigt har jeg det lidt som Jernsvinet med at man skal passe på det ikke bliver for stresset - søger altid klubber hvor der er sauna/wellness mm. - lige til at slappe af på efter køreturen. Det bedste er dog at bo tæt på klubberne så man også kan indtage lidt alkohol mm når ikke skal køre bil.

Wegmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Wegman,

Lad os da lige finde ud af om vi evt. kan mødes....skal dog møde på arbejde mandag morgen, så ville gerne hjemover senest lørdag/søndag...sender lige en privat mail. 

Jernsvin...har været i Hamburg (Hamony, Fantasy etc.) og og det er også fantastisk..men har lidt ekstra tid så vil lige prøve noget andet....der meldes jo om gode oplevelser sydpå/NRW etc...og kunne også blive en 4-dages tur...

Er det noget du kunne være interesseret i...skriv evt. over privat mail.

I_love_it

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...