Hop til indhold
Gungner

Putin utaler sig.

Recommended Posts

 Putin siger, man blander sport og politik sammen, og at man skal holde sig fra det.

Er han ved at blive blødsøden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Næ, han har det bare som mange andre mennesker, f. eks. GP. Han siger det der passer til øjeblikket ;)

Når situationen og/eller omverdenen senere ændrer sig, så finder han på en forklarmigrøv, eller benægter han nogensinde har sagt det. Igen akkurat som .......

Redigeret af johanneseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 7 minutter siden:

Næ, han har det bare som mange andre mennesker, f. eks. GP. Han siger det der passer til øjeblikket ;)

Når situationen og/eller omverdenen senere ændrer sig, så finder han på en forklarmigrøv, eller benægter han nogensinde har sagt det. Igen akkurat som .......

Jeg håber du ser sarkasmen i mit indlæg. Ja, han siger det der passer i øjeblikket, han er jo politiker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gungner skrev, for 2 timer siden:

 Putin siger, man blander sport og politik sammen, og at man skal holde sig fra det.

Er han ved at blive blødsøden?

Vi skal bare huske at udtalelsen kommer fordi han er blevet afsløret i at blande politik og sport, så måske er han blevet klogere

PS: Putins to bedste venner i den vestlige verden hedder Berlusconi og Trump (mvh en eksil Russer)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 4 timer siden:

 Putin siger, man blander sport og politik sammen, og at man skal holde sig fra det.

Er han ved at blive blødsøden?

Jeg tror ikke han selv vil efterleve parolen. Men sport er altså blevet politik og det har det måske også altid været. Det er mere reglen end undtagelsen, at politiske modstanderes sportsarrangementer bliver boykottet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke han selv vil efterleve parolen. Men sport er altså blevet politik og det har det måske også altid været. Det er mere reglen end undtagelsen, at politiske modstanderes sportsarrangementer bliver boykottet.

Det er efterhånden en del år siden vi havde de boykotter ved OL.

Det nye er at nu er det sportens egne organitationer der vil udelukke et land.

Uanset så er Putins udtalelse latterlig dobbelmoralsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Jamen har Rusland ikke snart lavet så meget svindel gennem mange års forløb for at opnå guldmedaljer, at noget skal ske ????? - altså total udelukkelse fra kommende OL.

Det må da være uværdig som seriøs clean OL deltager, at stille op i en konkurrence hvor man har begrundet mistanke om at den russiske deltagere ved siden af en selv, forlods er påfyldt  oktan 125 

Jeg erindrer for kort tid siden i tv interview, en kvindelig engelsk 1000m sprinter ærgre sig over en mistet guldmedalje til en russer, - for som hun sagde noget i denne retning : - jeg var meget tæt på målstregen og sikker på at vinde; men så kommer hun hurtigt op på siden af , det var ikke et menneske jeg så løbe forbi mig  - det var en robot.

Jeg ser gerne at Rusland udelukkes totalt -  så kan det være de kan lære det - lade være med at svindle 

Blot trist, at noget så uskyldigt som det internationale mellemfolkelige samvær, som sport jo også er, - ikke ses for godt til at blive svindlet = mistænkeliggjort og ødelagt af en forsmået Russisk nations magtelite     -     og så tilmed høre på al deres hykleri når de tages med fingrene i syltetøjglasset.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...