Hop til indhold
RarFyr

Jack Nicholson i Klassiker

Recommended Posts

Vil lige skrive, at hvis der er Gyser elskere herinde og I ikke skal hygge med nogen eller skal være herinde på EG, så er der i aften Ondskabens Hotel med storcharmøren Jack Nicholson i den ubestridte hovedrolle. Instrueret af Stanley Kubrick.

Det er på DR3 klokken 21:00 og uden reklamer :-D

Jeg mener, at det er berettiget, at Jack Nicholson nævnes her på EG, han har altid været en kvinde nedlægger, kvinde bedårer og en Charlatan (jeg har ikke googlet den præcise betegnelse for Charlatan) og til stadighed betegnes som en, der flirter og også scorer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 48 minutter siden:

Kan lige tilføje at den er skrevet af gysets mester Stephen King.

Jeg mener Stephen King har har skrevet langt bedre bøger end Ondskabens Hotel. Nej det var en lidt urimelig påstand, da jeg ikke har læst bogen. Men jeg har set filmen flere gange, og syntes den er kedelig. Dolores Claiborne er jeg derimod ret vild med, både som film og roman.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 12 minutter siden:

Jeg mener Stephen King har har skrevet langt bedre bøger end Ondskabens Hotel. Nej det var en lidt urimelig påstand, da jeg ikke har læst bogen. Men jeg har set filmen flere gange, og syntes den er kedelig. Dolores Claiborne er jeg derimod ret vild med, både som film og roman.

@Midtj Jeg er sikker på, at du ikke er i tvivl om, at det er en kedelig film, når du har set den flere gange:-D så er du sikker i din film anmeldelse. Har du det ligesådan med de lyserøde, at hvis de er kedelige, så skal de lige besøges et par gange mere, for at se om det er rigtigt nok. :-D Håber det er ok med lidt humor her i solskinnet Midtj. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 1 minut siden:

@Midtj Jeg er sikker på, at du ikke er i tvivl om, at det er en kedelig film, når du har set den flere gange:-D så er du sikker i din film anmeldelse. Har du det ligesådan med de lyserøde, at hvis de er kedelige, så skal de lige besøges et par gange mere, for at se om det er rigtigt nok. :-D Håber det er ok med lidt humor her i solskinnet Midtj. 8-)

Hvis en lyserød er kedelig, anser jeg besøget som en fiasko uanset hvem er os der bærer ansvaret for fiaskoen. Men jeg hverken anbefaler eller kritiserer pigen.

Grunden til at jeg har set Ondskabens Hotel flere gange, er at min kone er vild med gyserfilm, og at jeg håber at nyde godt af Jack Nicholsons påvirkning på min kone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dyrekirkegården af Stephen King fik mig tæt på at pisse i sengen som 13 årig, har ikke haft brug for at se eller læse gyser siden :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den mest skræmmende film der har gjort et stort indtryk på mig er Deer- Hunter, jeg sov dårligt i flere dage efter.

Det er jo ikke en dum splatterfilm; men en film med et budskab, hvad jeg finder vigtigt.

Jeg er enig i at Jack Nicholson er en stor skuespiller, Gøgereden er den film hvor jeg husker ham bedst, også en af mine favoritfilm med et budskab.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 2 timer siden:

Hvis en lyserød er kedelig, anser jeg besøget som en fiasko uanset hvem er os der bærer ansvaret for fiaskoen. Men jeg hverken anbefaler eller kritiserer pigen.

Grunden til at jeg har set Ondskabens Hotel flere gange, er at min kone er vild med gyserfilm, og at jeg håber at nyde godt af Jack Nicholsons påvirkning på min kone.

Ja Jack Nicholson påvirker det andet køn Midtj, så måske du alligevel skal se den i aften, sammen med din kone ;-)

God holdning omkring de lyserøde :-)

Redigeret af RarFyr
Tilføjet tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 20 minutter siden:

Den mest skræmmende film der har gjort et stort indtryk på mig er Deer- Hunter, jeg sov dårligt i flere dage efter.

Det er jo ikke en dum splatterfilm; men en film med et budskab, hvad jeg finder vigtigt.

Jeg er enig i at Jack Nicholson er en stor skuespiller, Gøgereden er den film hvor jeg husker ham bedst, også en af mine favoritfilm med et budskab.

 

 

Gøgereden er en fantastisk film, det er en som jeg har set flere gange.

Jack Nicholson er en af de største skuespillere, en rigtig gammel film med ham er "Jern Urt" hvor han spiller sammen med Meryl Streep, også en film med masser af budskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Midtj fik du og fruen set denne kedelige gyser, så der kom gang i den, på en lun sommer nat :-D

Lige en ide til dig Midtj, køb et DVD box sæt med Jack Nicholsons film og forær til din hustru og så ser i dem sammen hen over sommeren, det bliver en hot sommer ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 15 minutter siden:

@Midtj fik du og fruen set denne kedelige gyser, så der kom gang i den, på en lun sommer nat :-D

 

Nej, men jeg sætter nu også mere pris på en kop kaffe og en vaniljekranse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, 1 time siden:

Nej, men jeg sætter nu også mere pris på en kop kaffe og en vaniljekranse.

Det er heller ikke værst, jeg gemmer altid hullet i vaniljekranser, hvis nu jaa, nok en dum vittighed jeg her var i gang.

God aften :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 15 timer siden:

Det er heller ikke værst, jeg gemmer altid hullet i vaniljekranser, 

Deri består vores pensionsopsparing jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 15 timer siden:

Det er heller ikke værst, jeg gemmer altid hullet i vaniljekranser, hvis nu jaa, nok en dum vittighed jeg her var i gang.

God aften :-D

Husk at spøgelserne spiser hullerne i vaniljekransene...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 5 timer siden:

Husk at spøgelserne spiser hullerne i vaniljekransene...

@warmgun Der skal også være noget til spøgelserne selvfølgelig og dette er jo en gyser tråd, så det er nok de uhyggelige spøgelser.

Må indrømme at jeg aldrig har hørt om dette før :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 44 minutter siden:

@warmgun Der skal også være noget til spøgelserne selvfølgelig og dette er jo en gyser tråd, så det er nok de uhyggelige spøgelser.

Må indrømme at jeg aldrig har hørt om dette før :-D

Den er god nok. :-D Hapsede en gang en vaniljekrans i en mundfuld hos min farmor. Fik en røffel skulle huske at gemme hullerne til spøgelserne.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 1 time siden:

Den er god nok. :-D Hapsede en gang en vaniljekrans i en mundfuld hos min farmor. Fik en røffel skulle huske at gemme hullerne til spøgelserne.:-D

Nogen ide hvor udtrykket stammer fra? @warmgun @modenelsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 1 time siden:

Den er god nok. :-D Hapsede en gang en vaniljekrans i en mundfuld hos min farmor. 

Du har altid været vild med vaniljekranse, var det med sådan en at din kone scorede dig :-D en af de gode hjemmebagte, ligesom farmors,.

Fedt husket modenelsker :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 18 minutter siden:

Med risiko for, at det er forkert, så tror jeg, at det er fra Cosper det venlige spøgelse.

Jeg google det lige hurtigt, kunne ikke lige se hvor det udtrykket / citatet stammer fra, men mange gode historier om hullet i vaniljekranse, det er sjovt :-D Måske når vi når december måned, vi skal have en julehistorie med spøgelser der lever af hullet i vaniljekranse 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...