Hop til indhold

Recommended Posts

Helt overordnet har jeg fokus på at finde brugbare hjemlige alternativer til, såvel FKK i Tyskland, som de almindelige hjemlige massageklinikker.

Der skal være et element af optakt til købet af sex, og et miljø for efterfølgende reflektion over oplevelsen, hvor man ikke bare står på gaden sharp sceancen er overstået, som en massageklinik bare ikke inkluderer i oplevelsen.

Her er Club Mon Cherie i Rødovre, det for mig absolut bedste hjemlige tilbud, men desværre er det alt for sjældent at jeg kan besøge klubben, den første mandag i måneden hvor de har åben.

Længe har overvejelsen derfor gået på, at begynde at træffe aftaler med de skønne piger og ladyboys på Thai Corner Bar:

Thai Corner
 
Mange kan have fulgt mine indlæg i tråde, hvor jeg har udtrykt mig afvisende overfor selv at finde en thai partner, hæftet jer ved hvorfor jeg ikke vil.
Den holdning har jeg stadig, men jeg må erkende at jeg er modtagelig for den opmærksomhed jeg får som enlig mand på Thai Corner Bar, og jeg sætter pris på den.
Derfor er det for mig eneste rigtige at omsætte denne opmærksomhed til aftaler, hvori indgår betaling for sex, hvilket jeg just har gjort for første, men næppe sidste gang.
 
Jeg har ofte besøgt Thai Corner som ham den enlige mand i hjørnet, der høfligt har afvist pigerne, nydende en eller flere øl under besøget - det er også sket at jeg har fået mere at drikke end godt er, ikke ofte, men desværre er det sket.
 
Tanken om at købe sex af pigerne modnedes under disse besøg, men kræsen som jeg er, har fokus været på udvalgte få piger/ladyboys blandt alle de smukke mulige emner i Thai Corner Bar.
 
Flere gange har jeg været klar, og så alligevel ikke, for bare en øl, så kan jeg ikke dyrke sex, og så må jeg vente til en anden god gang.
Når jeg så siden er ankommet, har holdt mig til sodavand, ja så var chancen forpasset, hende den udvalgte så jeg ikke igen.
 
I håbet om at se den udvalgte fra sidst troppede jeg op på Thai Corner onsdag den 21/7, startende med at spise i restauranten ovenpå kl ca 20 15.
Hjemmefra havde jeg spist en potenspille kl 19 30.
 
Maden var god, kl ca 21 30 gjorde jeg min entre i baren nedenunder, hvor der endnu ikke var kommet nogle af de piger der kunne have min interesse.
Drak en dansk vand, forlod baren, og besøgte Club 18 længere oppe mod Hovedbanegården, der er blevet pænere, der er kommet flere pæne piger, men stedet bliver jo ret forbeholdent omtalt, så jeg slog tiden ihjel over en kop kaffe.
 
Kl ca 22 30 entrerede jeg igen Thai Corner, nu var der fyldt med skønheder, jeg suttede på endnu en cola i håbet om at hende fra de de sidste besøg ville indfinde sig, det gjorde hun ikke mens jeg var  der.
Men pengene brændte i lommen, der var nok af flotte piger, særligt en stak i mine øjne ud.
En gudesmuk lavstammet smuk ung pige med sort glat langt hår, en flot men ikke helt smal figur - nu skulle det være !
Da hun blev ledig hilste jeg på, bød på en drink, hun bad om en Singha øl med sugerør.
 
Hun var en dygtig dygtig sælger, blikket ingen mand kan stå for, smilet der gør en blød i knæene, så var det bare at tale ydelser og pris :)
1500 kr for en time med alting, ja også analt da jeg spurgte, 1000 kr for 30 minutter.
Jeg fjols der jo aldrig kan udnytte en hel time fornuftigt, slog til.
 
Hun hedder Sjokali, sådan hørte jeg navnet udtalt, er 24 år gammel, kommer fra Phuket, men taler svensk, da hun har boet flere år i Sverige.
 
Kl ca 23 40 fulgtes vi ad til en klinik i nærheden, blev lukket ind af en værtinde - det er et større sted, der er pænt, og en del værelser er til rådighed.
Jeg fik betalt 1500 kr for 1 time, fik besked på at lægge tøjet, hun forlod mig.
 
Ca 8 minutter efter stak hun hovedet indenfor, sagde at hun skulle clean her ass, fint ok, jeg venter.
 
Der gik yderligere 10 minutter, hvorefter hun kom ind, klædte sig af, bad mig hjælpe mig af med hendes korset BH.
 
Nød synet af hende splitternøgen, brysterne var i den grad pumpede, men flotte er de.
 
Hun gav min pik og mine hænder en ordentlig omgang med vådservietter - fint men jeg havde taget bad hjemmefra.
 
Hun kysser ikke, ned på sengen, kortvarig intens nærkontakt, hvor hun bød sig til, jeg kælede for hendes hår, aede hende i nakken og bag øret.
Hun bød kind og krop til mine kys, bare ikke på munden.
Spurgte om jeg måtte røre hende for neden, det måtte jeg efter at hun havde påmonteret min finger et kondom, så det droppede jeg hurtigt.
 
Efter få minutter var det på med et kondom, hun gav et rutineret blowjob, der i den grad havde effekt, hvorefter hun steg på og red mig til jeg bad om at vi skiftede til doggy.
 
Jeg nød at tage hende bagfra, hun stønnede og jeg bad om det anale, hvortil hun svarede no, ok så fortsatte jeg til jeg rent faktisk kom under samleje, hvilket jeg ret sjældent formår.
Så denne gang skulle jeg ikke have afslutning, hverken ved pige eller egen hånd.
 
Jeg afmonterede selv kondomet, hun smed vådservietter over til mig, jeg ordnede det fornødne, hvorefter vi faktisk var færdige.
Lagen aktiviteten havde sammenlagt taget 10 - 12 minutter, jeg spurgte om jeg måtte komme anden gang, det tror jeg faktisk godt jeg kunne, men nej det måtte jeg ikke.
 
Hun hev nu beautyboxen frem, gik koncentreret i gang med kam og spejl, da det kom til læbestiften stak hun mig spejlet, hold den, så det gjorde jeg, og færdig blev hun ;) 
 
I baren havde jeg spurgt til et bad efter, det kunne jeg bestemt få, og vi skulle tage et bad sammen, men da vi nåede hertil, sagde hun, husk din pung, viste mig bruseren og gik.
 
Jeg fik taget et bad, hun ventede på mig, sagde at hun ville ryge en smøg på gaden, her ventede hun på mig, vi fulgtes ad til baren.
Under spadsereturen bedyrede hun at det kun var første gang jeg kun måtte komme 1 gang, næste gang ville jeg få lov til at komme 2 gange.
Tak, men jeg regner ikke med at træffe en aftale med hende igen, men det var ingen dårlig oplevelse, slet ikke.
 
Men min anbefaling er, køb kun 1/2 time fra start, mon ikke I kan tilkøbe tid, hvis I får brug for det undervejs sammen med hende.
 
Jeg bestilte en Singha øl, fulgte hvordan hun hurtigt fik charmeret sig ind på det næste kundemne, og smilte ved mig selv, god sælger, men en mindre god gentagende sælger - måske?
Mens jeg drak min øl ankom en smuk høj ladyboy, som jeg husker fra måneder tilbage, men som jeg også har misset på grund af nøl - nu er hun der igen.
 
Nu er det så økonomien der afskærer mig fra at smede mens jernet er varmt, men når der igen er penge til formålet vil jeg helt bestemt overveje igen at kontakte en af pigerne i Thai Corner Bar.
 
Det er et hyggeligt sted, uanset om man aftaler køb af sex med pigerne, efterfølgende går med dem til deres sted, eller om man bare nyder som håbløs for gammel, at få opmærksomhed, give en drink, eller bare stille nyde en øl, eller flere før man forlade baren igen.
 
Hvis pigerne sælger sex, er det kun aftalen man kan træffe med dem i baren, handlen afvikles og betales et andet sted i nærheden.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rejsenetvaerk skrev, for 3 timer siden:

Helt overordnet har jeg fokus på at finde brugbare hjemlige alternativer til, såvel FKK i Tyskland, som de almindelige hjemlige massageklinikker.

Der skal være et element af optakt til købet af sex, og et miljø for efterfølgende reflektion over oplevelsen, hvor man ikke bare står på gaden sharp sceancen er overstået, som en massageklinik bare ikke inkluderer i oplevelsen.

Her er Club Mon Cherie i Rødovre, det for mig absolut bedste hjemlige tilbud, men desværre er det alt for sjældent at jeg kan besøge klubben, den første mandag i måneden hvor de har åben.

Længe har overvejelsen derfor gået på, at begynde at træffe aftaler med de skønne piger og ladyboys på Thai Corner Bar:

Thai Corner
 
Mange kan have fulgt mine indlæg i tråde, hvor jeg har udtrykt mig afvisende overfor selv at finde en thai partner, hæftet jer ved hvorfor jeg ikke vil.
Den holdning har jeg stadig, men jeg må erkende at jeg er modtagelig for den opmærksomhed jeg får som enlig mand på Thai Corner Bar, og jeg sætter pris på den.
 
Tanken om at købe sex af pigerne modnedes under disse besøg, men kræsen som jeg er, har fokus været på udvalgte få piger/ladyboys blandt alle de smukke mulige emner i Thai Corner Bar.
 
Hvis pigerne sælger sex, er det kun aftalen man kan træffe med dem i baren, handlen afvikles og betales et andet sted i nærheden.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Tusind tak for din interessante beskrivelse - det sted skal da prøves snarrest

Jeg kender det slat ikke, men måske allerede idag.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig lyder Thai-corner som et sted, hvor mændene bare skal tørres, så jeg ville hellere spare sammen til en ordentlig tur til Thailand og virkelig få noget for pengene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de positive kommentarer.

Ja Legesyg prøv endelig stedet, og skriv meget gerne en anmeldelse efterfølgende - vil glæde mig til at læse den.

Jernsvinet, nu kan man jo ikke bedømme stedet på hvordan en enkelt pige kører sin forretning, men det må vel bero på en sammenligning mellem flere egne oplevelser, eller holdes op mod andres, om der tegner sig et mønster eller ikke.

Basalt set leverede Sjokali håndværket, der fik min til at virke som den skulle, så spildt var det ikke - om end jeg gerne havde sparet de sidste 500 kr :)

Thai Corner har ligget der i mange år, og er et uhyre populært sted for danske mænd, der har passeret den alder, hvor de ikke længere kan regne med at score danske piger i nattelivet.

Med eller uden en aftale om køb af sex, får vi os en oplevelse under besøget, hvor vi ikke bliver ignoreret som et fortids fossil, som vi naturligt bliver det, hvis vi frekventerer steder hvor 20 - 30 år yngre danske piger kommer.

Venlig hilsen

Rejsenetvæk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

For mig lyder Thai-corner som et sted, hvor mændene bare skal tørres, så jeg ville hellere spare sammen til en ordentlig tur til Thailand og virkelig få noget for pengene ;-)

 

Der opleves sikkert mange liderlige stunder derinde :D men den eneste anmeldelse jeg kan huske, var hvor manden pludselig "vågnede op", med bukserne nede om knæene og en mistet pengepung :D højst sandsynligt var der kommet noget i hans drink.

 

 

Rejsenetvaerk skrev, 1 time siden:

Tak for de positive kommentarer.

 

Basalt set leverede Sjokali håndværket, der fik min til at virke som den skulle, så spildt var det ikke - om end jeg gerne havde sparet de sidste 500 kr :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetvæk

 

Hej Rejse

Gik du ikke efter de oplevelser hvor man ikke stod på den forkerte side af døren, præcist på klokkeslettet ?

Det du beskriver i din anmeldelse har jeg godt nok aldrig oplevet når jeg har besøgt danske glædes piger :) 

Men de indledende "øvelser" i baren, kan jeg godt sætte mig ind i, må være spændende :) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Holstebronx

Jo jeg går sådan set efter de oplevelser hvor man ikke står på den forkerte side af døren, præcist på klokkeslettet.

Men det gode ved Thai Corner, er så at man stille og roligt kan danne sig et indtryk af de piger/ladyboys der er i baren, før man kontakter nogle af dem.

Og uanset hvordan sceancen så efterfølgende forløber, kan man lige slutte af i baren inden at det går hjemover.

Selve sceansen du køber, forløbet af samme, ja det tror jeg i høj grad kan bero på hvilke piger du er sammen med.

Hvordan det end går vælger jeg at se besøget i en sammenhæng, og se rammen om kontakten til pigerne som et plus.

Der er for mig ikke meget ved et venteværelse på en klinik, blot afviklingen af ens ærinde og så ud på gaden igen prompte.

Men byd gerne ind med jeres oplevelser af at træffe aftaler om køb af sex med pigerne på Thaicorner.

Måske der kan komme nogle tips til hvilke piger, man selv kan have fokus på, for så vidt man kan bruge beskrivelser der kan hjælpe med at give en ide om hvem de er, når man selv besøger stedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, 1 time siden:

Basalt set leverede Sjokali håndværket, der fik min til at virke som den skulle

Ja, indrøm bare at du også tænder lidt på de små thai-piger - men de har altså også noget med at få een til at slappe af og lige pille på den rigtige måde, så klokkeværket rigtig kommer til at spille :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Jernsvin, jeg tænder skam efterhånden på de små thaipiger, hvad jeg ikke rigtigt gjorde før.

Men tilbud jeg har fået om kontakt til piger der er 20 - 25 år yngre end jeg selv, med et ønske om et liv i Danmark, der er jeg stadig overbevist om at jeg udgør midlet til at opnå et formål, der er et helt andet end det vil være for mig at indgå i et forhold - nej tak.

Men hvis midlet for begge parters vedkommende er penge til at opnå formålet med både at tilbyde sex for penge, og at betale penge for sex, ja så er det alt sammen for mit vedkommende i den skønneste orden - det er den tilgang jeg vil have til thai kontakter fremadrettet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 7 minutter siden:

Men tilbud jeg har fået om kontakt til piger der er 20 - 25 år yngre end jeg selv, med et ønske om et liv i Danmark, der er jeg stadig overbevist om at jeg udgør midlet til at opnå et formål, der er et helt andet end det vil være for mig at indgå i et forhold - nej tak.

Nej, det kan jeg godt forstå - og også det der tidligere har afholdt mig fra at gå den vej - men du har jo som enlig, muligheden for at rejse til Thailand 1 - 2 gange om året og slå dig lidt løs - og det vil ikke koste dig mere end dine ture til Tyskerland, hvor der på FKK, desværre alt for sjældent træffes thai-piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Altid-dansk

Nu er det næppe sådan at fordi pigerne finder deres gæster i baren, at så har de ikke af den grund egne udgifter til stedet, som de tager gæsterne med hen til.

Stedet med værelser er stort, og vi bliver lukket ind af en værtinde, så jeg tror at præmissen er at der ikke er så meget at forhandle om.

Jo hvis man stilles anal i udsigt, og en fuld time for 1500 kr, men viser det sig så at tiden er gået når du kommer, ja så er det jo lidt en gratis omgang at love det :)

Så jeg tror at jeg prøver med 30 minutter til 1000 kr næste gang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin beretning,

Hvis det var mig der skulle prøve det så ville jeg gribe det an som hvis jeg var i Thailand. Jeg ville ikke gå med til at betale forud og så syntes jeg priserne er for høje. Det hun sælger er en Shorttime (ST). Hun "arbejder" reelt i en ST bar uden barfine til baren, men hun skal nok betale noget for at benytte rummet. I Thailand er prisen for en ST 1000 Baht og brug af faciliteterne (rummet) koster i 2016 350 Baht. Altså tilsammen 261 kr. Jeg ville derfor ikke mene at hun skal have meget mere end 500-600 kr for sådan en omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fissehviskeren skrev, for 10 minutter siden:

Tak for en fin beretning,

Hvis det var mig der skulle prøve det så ville jeg gribe det an som hvis jeg var i Thailand. Jeg ville ikke gå med til at betale forud og så syntes jeg priserne er for høje. Det hun sælger er en Shorttime (ST). Hun "arbejder" reelt i en ST bar uden barfine til baren, men hun skal nok betale noget for at benytte rummet. I Thailand er prisen for en ST 1000 Baht og brug af faciliteterne (rummet) koster i 2016 350 Baht. Altså tilsammen 261 kr. Jeg ville derfor ikke mene at hun skal have meget mere end 500-600 kr for sådan en omgang.

Det syntes jeg du skal prøve af i praksis. Held og lykke med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

For mig lyder Thai-corner som et sted, hvor mændene bare skal tørres, så jeg ville hellere spare sammen til en ordentlig tur til Thailand og virkelig få noget for pengene ;-)

Kære Jernsvinet:)

For dem som ikke kender Thai Corner, - og så i ikke bare blindt valfarter til Thai Corner, så vil jeg lige skrive lidt om stedet og klientellet som jeg har oplevet det, og som jeg også forventer hvis jeg f.eks går på Thaicorner lørdag aften i denne uge.

Og lige : jeg har selv haft en Thaikæreste og en butik i Bangkok og i al beskedenhed meget indsigt i den Thailandske folkekultur, som jeg tidligere fra 2005 - 2010 kunne geopleve/nyde en lille snert af på Thaicorner - bla. kom der fredag og lørdag en del helt almindelige civile gifte/skilte og single Thaikvinder for, at møde og være sammen med andre fra deres hjemland og i dette med en helt naturlig adfærd. Blandt dem også nogle som var parate til en ny partner i deres liv : en ven/en ny kæreste og hvad deraf måske følger, og vær vis på, at de helt alm. Thaikvinder de kan pååååå laaangt aafstand spotte, og undgå de mange idioter, drukkenbolde, slagsbrødre, deciderede forbrydere, lommetyve, muslimer, sexhungrene mænd der væltede ind ude fra gaden - de fik/og de får stadig en kold skulder. De kunne faktisk dengang være med til at ødelægge en god stemning for os andre, som bare var kommet for en god aften i det Thailandske samfund og ikke mindst snakke og hygge os - og sige skål uden at drikke hjernen ud!!!    - -  dengang kunne 4 bartendere være for lidt på fredage og lørdage - dengang erindrer jeg ikke nogen købesex Thaikvinder:wub: - var der endelig en blev set skævt til hende af de andre Thaier.

Jeg er kommet på Thai Corner i lige nøjagtig 11,5 år.  - I de fede "Thai Corner år" , som for mig var fra 2005 og indtil så sådan 2010 - 2011 kom jeg på jeg i begyndelsen 2 -3 gange om ugen, - en hverdagsaften og fredag aften/nat og lørdag aften/nat fordi der var den gode stemning som jeg lige har beskrevet ovenfor, og med de helt almindelige thaikvinder, ind imellem thai ægtepar - dansk/thai ægtepar - danske par - danske mænd - danske kvinder. Blandt danske kvinder lagde jeg særligt mærke til, at de beundrede (og måske misundelige) de rigtige "kønne småting i nips" Thaikvinder  - -  det var helt andre almindelige tider på Thai Corner dengang. Thai Corner idag - bevares der kan da ind imellem være en lille bitte snert af fordumstid i mini mini mini udgave - men der er sgu lang i mellem snapsene.

Over tid siden dengang, -  der i 2010 - 2011 har Thai Corner desværre udviklet sig til mere "råt" med en helvede masse nassende LADYBOYS der tikker drinks og forventer de feteres nøjagtigt som hjemme i Thailand, fordi Layboys har en ophøjet social status i samfundet, og det kniber bargæsterne, at forstå dette eller slet ikke. Endvidere "perler" der går i byen for en "hyggelig aften" og bare kommer ned i baren og bare tror de kan være til stede uden at købe noget!!!!!! - og så ellers skvadre løs, hele koblet i deres mobiltelefoner. ( jeg har aldrig fattet hvordan "Perler" kan have så vigtige samtaler kl 02. om natten). Endvidere de efterhånden mange afrikanske selvstændig erhvervsdrivende kvinder ude fra Istedgade de køber heller ikke noget ellers også tigger de, samt alle disse: idioter, drukkenbolde, slagsbrødre, deciderede forbrydere, lommetyve, muslimer, sexkunder osv der også vælter ind ude fra gaden

Nu er der et opslag i døren : Buy a drink or go .  - det bør sige jer lidt om klientellet betalingsevne - de sidste 4 - 5 år endvidere en fast "Dørkvinde" for ganske enkelt, at smide alle dem ud der bare bruger Thai Corner som varmestue - pause fra "flisen" på Itsedgade - og Perlerne som ikke køber noget - lommetyve.

Nu kan 2 bartendere "en god fredag aften/nat og lørdag aften/nat  være for meget - sådan har tiderne desværre ændret sig på Thai Corner og ændret Thai Corner.

Som Rejse så rigtigt har konstateret er der over tid også kommet nogle Thaikvinder der sælger fissen - også som han siger at Club 18 faktisk er lidt mindre råt -det er faktisk rigtigt. Hvis jeg er på Thai Corner går sig ofte på Club 18 bagefter der er i det mindste ikke de skide irriterende tiggende ladyboys.

Til jer, - der nu med pikken ude af bukserne drøner ned på Istedgade og Thai Corner - så husk lige, at de mange ladyboys er alt fra usædvanligt god "ombygningsarbejde" til det rent gudsjammerlige - og har i aldrig været i Thailand eller bare ved hvordan i spotter en ladyboy , og i går efter fisse på en biologisk født Thaikvinde, ja så kan det meget vel være en mand i har dyrket sex med :P:P:P   - det har jeg set flere gange, at sexkunder blive snydt - selv efter jeg har sagt til dem, der er altså ingen ægte Thaikvinder her i aften, hvis de har spurgt mig om der er nogle KVINDER fordi de ikke vil have sex med en mand:)  - og særligt hvis de i forvejen har en "kæp i øret"

- - så pas på - hvis det er biologisk født fisse i går efter - og pas på lommetyve - og det gælder også på Istedgade og resten af Kbh.

Desværre - desværre - desværre - desværre er det blevet for råt - og jeg kommer ikke så meget på Thai Corner mere - der var meget sjovere før i tiden -  meget sjovere. Måske datteren kan få rettet lidt mere op på Thai Corner igen - eller det bare er som følge af samfundets udvikling.

Og I bør også kende mig så meget, at jeg nægter, at betale for fisse - og det gælder selvfølgelig også på Thai Corner - meget hellere drinks til pigerne, og det har da også dengang helt tilbage i de fede tider givet et par gode samtaler med mere :). hos de helt almindelige Thaikvinder -  det forventer jeg ikke idag - for disse helt almindelige Thaikvinder kommer ikke mere.

Nå et helvedes langt skriv om Thai Corner - fordi det er på en eller måde et lille del af min egen kultur, - jeg holder meget af Thailand. Jeg desværre set Thai Corner ændre sig væk fra mig.

Og hvis mit skriv opfattes som negativt så er det ikke ment som sådan - det er mere et forkvaklet nødråb 

Hvis "Førerbunkeren" mener jeg på en eller anden måde er gået over stregen med min beskrivelse af Thai Corner  - jamen så SLETTER i bare mit indlæg - og selvfølgelig fra min side ingen "bad feelings" herfor:).

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Nej, det kan jeg godt forstå - og også det der tidligere har afholdt mig fra at gå den vej - men du har jo som enlig, muligheden for at rejse til Thailand 1 - 2 gange om året og slå dig lidt løs - og det vil ikke koste dig mere end dine ture til Tyskerland, hvor der på FKK, desværre alt for sjældent træffes thai-piger.

- ja det må da være langt billigere at rejse til Thailand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med "Nyder" om at Thai Corner ikke er et særligt rart sted. Man skal helst holde ene hånden om sit glas og den andre om pengepungen den tid man er der.

Men glæder mig alligevel på nogen mærkelig måde til at Rejse endelig har opdaget charmen hos thaipigerne - som han så længe har lykkets holde fra sig ;-)

Nu har du jo bare at tage til en klinik - hvor en time for det meste er en time - og rigtigt lade dig blive forkælet af en dejlig kvinde i din smag. Det kræver lidt research inden du finder dit sted par preference, men siden er det bare at nyde løs alt du orker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange meninger om stedet...

Noget er jeg enig i, andet er jeg ikke enig i.

Min oplevelse af Thai Corner, er kommet der mere eller mindre jævnligt i 2-3 år.

 

Thai Corner er en lille snert af Thailand. Smager en lille bitte smule af de thailandske beer bars. Ja, og så selvfølgelig heller ikke mere. Men jeg kommer der også, fordi det er lidt sjovt at få lidt opmærksomhed fra pigerne dernede, og skal det koste mig en drink, så går det såmænd nok også.

Jeg kan også godt lide at lave lidt people-watching, og følge lidt med i hvordan visse mandfolk bliver forblændet af en pige, eller rettere, hvad de tror er en pige. Der er ganske rigtigt en hel del transkønnede, langt de fleste af dem, har fået lavet deres operation.

Jeg har såmænd også fået lidt tættere relationer med et par stykker. Ikke nære venner, eller "friends with benefits", men alligevel et bekendtskab og nogle oplevelser jeg værdsætter.

Jeg har 3 købeoplevelser derfra, 1 meget lig Rejses oplevelse, og det er ikke i den gode ende.

2 anderledes, markant bedre, oplevelser, hvor jeg havde pigen med hjem.

Jeg har ikke oplevet at skulle passe på pung og glas, tværtimod hjælper en del af pigerne gerne en med at passe på sine ting. Men selvfølgelig skal man ikke have hovedet under armen og reklamere med store seddelbundter, det skal man sgu' nok heller ikke andre steder i byen.

 

Vi har alle hver vores opfattelse af virkeligheden, sandheden ligger nok et eller andet sted midt i mellem vores beretninger i denne tråd.

Min anbefalinger er ligesom Rejses: Tag det som en oplevelse, få lidt opmærksomhed, kig lidt mennesker, bliv forført af en thaipige (transkønnet eller ej), og tag så videre i byen eller hjem, hvis det var dit sidste stop.

Pigerne er nogle hårde bananer at forhandle med, og er du først kommet med på klinikken, så er chancen for at blive tørret og kun få halvdelen af det lovede stor. Men du skal nok få din udløsning, den har du jo trods alt betalt for.

 

BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget nøgtern og realistisk beskrivelse af hvad du kan forvente dig af et besøg på Thai Corner af Bbullersen.

Jeg har aldrig været i Thailand, men er faldet for at betale piger/ladyboys derfra for sex, under indtryk af en fiktion, som jeg af samme årsag ikke vil indlade mig på et forhold med dem, hvor penge ikke indgår som betaling for sex, men hvor der så er så mange andre forventninger til mig som en dansk mand, som jeg under ingen omstændigheder er indstillet på at leve op til.

Om det er fra det bedre til det ringere, en udvikling fra at tilbud om købesex var undtagelsen til at det nu mere er normen på Thai Corner?

Ja det er nok et spørgsmål om egen motivation for at komme der, for mig er det ikke en dårlig udvikling, og for stedet er det det vel kun hvis økonomien i driften er dårligere end tidligere, hvilket jeg ikke ved om den er.

Men et er sikkert, det er hverken lykken med notorisk fordrukne, eller mænd der bare drikker sodavand, som jeg selv gør nogen gange, og går uden at have købt andet.

Men alt i alt tror jeg nu at stedet går godt, også som klientellet nu er.

Håber bare ikke at der er alkohol i alle de drinks vi giver pigerne, Sjokali drak Singha med sugerør, og blev budt på flere - forhåbentlig uden at drikke dem alle.

Men interessant BB at du havde en med hjem, kan det forhandles til en gunstig aftale, både tid, pris og ydelser - gunstigere end, hvis vi går til stedet, som de ellers alle benytter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 3 timer siden:

Men interessant BB at du havde en med hjem, kan det forhandles til en gunstig aftale, både tid, pris og ydelser - gunstigere end, hvis vi går til stedet, som de ellers alle benytter.

 

Ja, det kan forhandles mere gunstigt :)

Jeg tror også at hende du fik gang i, er en af de meget travle piger dernede, hun er nok ikke lige så villig til at forhandle.

Det hjælper at man ikke er så liderlig at man bare skal putte-i-hul, men kan være lidt nøgtern i sine bud. Husk nu at det ikke ligger thai'erne fjernt at forhandle, også på dette marked.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse tillykke med at du for én gangs skyld valgte en time, da det efter min mening giver tid til lidt af det efter spil du efterspørger.... også selv om man måske kun kan én gang ;) 

Jeg ville dog have været TEMMELIG skuffet over den behandling du beskriver. Den tid DU betaler for, skal ikke anvendes til at "nette" sig til den næste kunde!

Men måske det bare er mig der er ved at være for forvent med at der er min 60 minutters fuld lir :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Å Rejse Har set så mange indlæg fra dig her i EG så fantastiske, helt penslet ud i de små ting, så her har du ikke rigtigt held ! øv.

Men det skræmmer mig faktisk ikke og besøge TK så kan stemningen inde i dag den aften og hurtigt drikke 2.3 øl (også mit prensip ingen spiritus ved GP besøg)

Så begår man ingen fejl.

Tak for denne og mange andre gode skriv fra din hånd, fornøjelse ar læse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 23 timer siden:

Under spadsereturen bedyrede hun at det kun var første gang jeg kun måtte komme 1 gang, næste gang ville jeg få lov til at komme 2 gange

Så tror man på den og en til :roll:

Synes hun snød dig på så mange parametre (tiden, fælles bad, det anale mm.) at jeg vil betegne hende som en typisk hustler - vær kun glad for at hun ikke inviterede endnu en pige med på værelset til at plukke dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik smag for Thailand for et års tid siden. Så meget at jeg nu gifter mig med en kvinde derfra (ikke en fra sexindustrien). Derfor er jeg også holdt op med at købe sex og har næsten trukket mig fra forum her, men lidt erfaring fra beer bars i Thailand og fra Thai Corner nåede jeg at få med:

Som Buller skriver smager TC lidt af beer bar. Man ser mange af tingene gå igen. Den high-five som en pige gav sin veninde "for good luck for the girl" på vej ud genkendte jeg fra Pattaya. Eller måden de sidder linet op og kigger ud af vinduet og vinker hvis de får øjenkontakt med en forbipasserende. Og er der ikke også returkommission på de der drinks de tigger om? Jeg skulle bestemt mene at alle sælgere dernede ikke har haft deres prostitutionsdebut i Danmark. Det er som Nyder Livet påpeger ikke de gode thai kvinder der kommer dernede. Jeg kunne f.eks. aldrig drømme om at tage min nuværende forlovede derned for at møde andre thai'er. Det kan hun gå i buddhist templet på Amager og gøre. :)

Som bar girls i Thailand, så ligeledes bar girls i København. De er eksperter i bullshit og ved præcist hvad du gerne vil høre, og det er enormt svært at se på en thai når de bullshitter. De skal så også håndteres præcist som på beer bars i Thailand. Aftal helt nøjagtigt hvad det skal koste. Aftal hvem der betaler for rummet (de kan være frække nok at kræve 200 ekstra for rummet oven i de 1500). Aftal helt nøjagtigt hvad der skal foregå i det aftalte tidsrum. Og så undgå de travle piger. Især dem som er kommet fra Sverige for at lave så mange penge som muligt på en aften. - Man skal se det som et segment for sig selv, med nogle lidt anderledes spilleregler i forhold til hvad der ellers findes af købesex.

Da de betaler 200 kr for en time i klinikken ved siden af og de altså ikke afregner 50% til en mammasan, så kan man jo forsøge at få nedslag i pris. 1.000-1.200 - så ved man også at hun synes du er lidt sød, og det gør det hele meget bedre.

Rejsenetværk: Når du vover dig ned på Thai corner næste gang skal du have en plan parat for hvordan du håndterer "Sjokali" hvis hun er der. For ellers sidder hun næsten på skødet af dig indtil du har fisket 1500 frem til hende igen (og nej det bliver ikke bedre anden gang). Her kan du gøre to ting. Enten lad hende bruge tiden og spille op. Hun har været narrefisse overfor dig, så kan du også være narrepik overfor hende. Bare rolig, der sker ikke noget ved at nyde opmærksomheden. Eller du kan bare sige ligeud at du ikke er interesseret. Lad være med at prøve at gå en tredje vej, for så kommer du til at sidde og holde hendes spejl igen. :)

Når alt det er sagt, så glæder det mig rigtigt meget, Rejsenetværk, at du endelig har fået smag for de thailandske damer. Når sex med en thai er godt, så er det altså virkelig godt. Nu mangler du så bare at tage en tur til Pattaya hvor du formedelst 200 danske kroner og en 20'er til en motorcykeltaxi kan få selskab i en time eller mere på dit hotelværelse med en sød, medgørlig og superskarpt skåret kvinde. Og du kan bruge al den tid du vil i baren på et kigge hende ud, og spille jackpot eller 4-på-stribe med hende. Det kræver bare lidt erfaring at finde de gode oplevelser og håndtere thai damerne, men den kommer, ligesom den kommer på en FKK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt, når man forhandler med en thai, så lad være med at sætte hårdt mod hårdt i forhandlingen. Lad være med at opstille en situation hvor en af jer taber ansigt. Det er bedst at lave lidt sjov med forhandlingen (feks "Jeg er kommet til at bruge alle mine penge på (find på noget her)"). Man kommer meget længere hvis man kan lave lidt spas der er sjovt for jer begge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...