Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle sammen.

Jeg har længe fuldt med herinde, og draget nytte af alle jer andres erfaringer, så nu tænkte jeg at det var på tide at give lidt tilbage.

 

Først vil jeg gerne undskylde overfor Deluxxxe at jeg først kommer med min anmeldelse nu, og ikke lige efter eventet. Håber det er okay :).

 

Link til eventet: Her

 

Jeg opdagede først Deluxxxe opslag om gb en halv time efter der var lukket for tilmelding, men jeg tog chancen, sendte en mail med et par billed og hørte om der var flere pladser.

1 minut efter var der svar tilbage, der havde netop været et afbud, så jeg var heldig :).

 

Da jeg ankom til adressen på det aftalte tidspunkt, stod der allerede en ung fyr og ventede. Vi hilste på hinanden, og talte lidt frem og tilbage om gangbangs, eroguide osv.

Efter et par minutter kom en storsmilende fyr ud fra opgangen. Det er var Deluxxxe! Han fortalte at vi lige skulle vente på den sidste inden vi kunne gå igang.

Deluxxxe var god til at skabe en afslappet stemning, mens han fortalte lidt om pigen, hvad hun havde prøvet før og hvordan det hele ville forløbe.

Efter 15-20 min, måtte vi sande at sidste manden ikke ville kommer, så det ville blive til en trekant mere end et gangbang.

Oppe i lejligheden var stuen blevet gjort klar med en madras på gulvet, lidt koldt at drikke på bordet og lidt frugt snacks hvis nogen skulle få brug for ekstra energi.. God stil der!

 

Tøssen blev ført ind med bind for øjnene og hun fik  lov til at mærke vores grådige hænder på sin krop. Tøssen er ( selvfølgelig ) hende på billederne. Flotte bryster, dejlig røv og en lækker glat mis. Hun blev så stillet op af spisebordet med strittende røv, klar til at Deluxxxe kunne varme hende op med nogen hårde klask i røven med pisken. Efter en par minutter mærkede han efter med at par fingre om hun var blevet klar, det var hun, så nu skulle hun sgu have noget pik.

Hun blev så placeret på knæ midt på madrassen, med min pik i hånden og den unge fyrs pik i munden. Det blev hurtigt tydeligt at tøssen havde lidt svært ved at hendes hoved skulle køre op og ned på hans ret store pik, mens hendes hånd samtidig skulle spille pik på mig.

Den unge fyr besluttede at hjælpe hende, ved at tage fat om hendes hoved og tage styringen af tempoet og dybden, så skulle hun jo kun tænke på at spille pik på mig ;).

Inden længe gaggede hun på vores pikke, mens savlet kom frem i mundvigene og hun gispede efter vejret når munden ikke var fuld af pik.

Her efter blev hun lagt ned på ryggen, jeg tog hendes højre ben op på min venstre skulder, det andet ben ud til siden med min højre hånd, og begynde så langsomt at presse min pik op i hendes fisse. Imens satte den unge fyr sig overskrævs på hende begynde at køre pikken ind og ud af hendes mund.

På et tidspunkt havde jeg brug for lige at slappe lidt af, så jeg sagde til hende at nu skulle hun ride mig, efter et par minutter stillede den unge fyr sig bag ved hende, og jeg kunne mærke hvordan hendes fisse strammede til da han pressede sig op hendes røv… shit det er frækt!

Mens tøssen blev kneppet, gagget og DPét, sad Deluxxxe ved siden af og holdt øje med om hun lige skulle have lidt vand og en lille pause. Jeg må sige at tøssen elsker pik, hun fik to små 3- 4 minutters pauser på de 70- 80 minutter vi var igang.

Seancen slutte med den unge fyr siddende i sofaen, hvor tøssen slikkede hans nosse  og skaft, mens han selv spillede pik. Det blev til sidst for meget for ham, stønnende sprøjtede han hende ind i munden, mens jeg stadig kneppede hende bagfra.

Jeg ved ikke hvad det er med det, men det tænder mig virkeligt meget at se en pige bliver spermet i munden mens hun får pik!

Så jeg kunne heller ikke holde mig tilbage mere. Jeg rejste mig og sprøjtede alt hvad jeg havde ned i munden på hende.

Deluxxxe bad hende om også  at huske det sperm som havde ramt hendes hage og kinder inden hun slugt det hele.

Til sidst sad vi og hygge snakkede lidt om hvordan det hele var gået, og jeg lovede at skrive en anmeldelse her inde ( som så kommer lidt sent ).


 

Når jeg nu sidder her og skriver, tror jeg faktisk det er en af de bedste “GB” oplevelser jeg har haft. Det er havde selvfølgelig været frækkere hvis vi havde

været 4- 5 fyre om hende, for der er noget frækt over at der hele tiden er 1 til 2 fyre som står klar til at tage over når der er en som bliver træt.

De gange jeg har deltaget større GBs med 10, 12  og nogen gange flere mænd om pigen, kan der godt gå lidt meget hygge snak i den så lidt af intimiteten og fokus ryger.

 

Nu vil jeg aflsutte det her lange skriv med at sige tak til tøssen og Deluxxxe for de valgte gennemføre selv om der var nogen som ikke dukkede op, og give dem mine varmeste anbefalinger.

 

Jeg glæder mig rigtig til at deltage en anden gang hos jer.

 

//mr.Nice



 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe

Mange tak for de pæne ord. Det sætter vi pris på. Tror det er en af de mest fyldestgørende og grundige anmeldelser jeg nogensinde har læst herinde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
henriksto skrev, den 23/7/2016 at 23:50:

ikke dumt, kunne have været frækt at prøve...

Der er stadig pladser ledige til vores GB i morgen aften, hvis du er interesseret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
Deluxxxe skrev, for 6 timer siden:

Der er stadig pladser ledige til vores GB i morgen aften, hvis du er interesseret?

Dejlig beretning ville gerne komme men er for gammel ! tror at det er der mange herinde der er og gerne ville

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe

Well, vi har sat en grænse der hedder 45, men vi er til at snakke med. I morgen har vi feks godkendt en fyr på 50, fordi han var pæn og har fornuftigt udstyr.

Er du væsentligt ældre end 50, skal du nok være det mere imponerende, men som sagt - vi er til at tale med :) 

Prøv da og skriv - vi har stadig 1-2 pladser tilbage (hun har nemlig sagt at hun gerne snupper en ekstra ift første post) ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...