Hop til indhold

Rugårdsvej 183

Featured Replies

Skrevet

Det er i en villa hvor man skal om på højre side af huset og banke på kælder dør. Mørkt kælderværelse, så du opdager ikke at det er FAKE billeder ;-)

Har været der engang ved en mørk pige som slet ikke lignede billedet, men alligevel super sød

Skrevet

Nogle billeder er taget på stedet, hvid trappe inkælderhals, andre med rød løber...af andre tidligere piger.

ikke på de 2 link her .

Skrevet

Har kun været sammen med Brenda derinde. Utrolig sød pige fra Polen som var yderst service minded og kun kan anbefales. Så jeg har kun gode erfaringer fra det sted

Skrevet

Har været dernede og lure lidt, og udover at omgivelserne/rummene er små og ikke særlig lækre,  møde jeg to big mama's som snakket ok engelsk og en ung tøs (pokal måske) som var meget flot :-D

Skrevet
  • Author

Tusind tak for alle svarene! Stor hjælp. Angående priser, så står der intet i annoncerne på side6. Er det noget der bare bliver aftalt på stedet? Og er det en god idé at ringe først?

Skrevet

Da jeg besøgte var priser som alle andre steder i Odense, men papskilt kom frem med flere ydelser.

læs evt. min anmeldelse af en anden pige på stedet

Skrevet

Har været der 3-4 gange, men gået derfra da de var mere int i mine penge.

Og ville ikke hører på mine ønsker.

Big mama blev sur, og blandede sig, 

endnu en grund til at forlade stedet med penge på lommen.

Sexeren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.