Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

For et par uger siden havde jeg fået øje på Amber hos Napha. https://annoncelight.dk/showad/199486 Det brystparti måtte jeg simpelthen se live. Havde godt hørt at der ikke blev tilbudt sex, men man håber jo altid at man kan være heldig og få lov til at tage hende bagfra, og se de bryster i høj søgang.

Amber siger selv at hun er 22 år. Det er nok ikke helt ved siden af. Hun er ikke så høj, men hendes bryster er helt perfekte. Desværre vil hun stortset kun tilbyde B2B, hvilket er fint, hvis det er forspil til sex, men ellers spild af tid IMHO. Sex var helt udelukket, så vi blev enig om 30 min. massage af skulder og nakke, samt at hun skulle være nøgen under hele massagen. Vi blev enig om 700 kr. hvilket er ok IMHO.

Inden hun gik igang undskyldte hun endnu et par gange at hun ikke ret god til andet end b2b. Men jeg stod fast, og hun gik igang. Hendes skulder og nakke massage er faktisk ikke så ringe. Den er helt klart i den blide ende, men jeg har fået meget ringer andre stedder, også stedder hvor man ikke engang kan få pigerne til at smidde tøjet.

Hun er ikke meget for at man røre ved hende under massagen og slet ikke mellem benene.

Efter at være blevet vendt om havde jeg lyst til at føle de bryster gnide mod mig. Vi blev enig om 10 min. b2b for 300 ekstra. Hendes b2b er IMHO ikke pengene værd. Der er ingen tvivl om at det er lækkert at føle de bryster gnide over ens krop, men hun køre ligesom kun på overkroppen, og hun sætter sig ikke overskrevs eller noget og man må stadigvæk ikke pille. Men når man har prøvet Nurugel massage i Shanghai, så skal der også noget til at imponer. Derneden bruger de hele kroppen, og har ingen problemer med at gnide underlivet op og ned af kalorius. Og de har helt styr på den ikke ryger indenbords før den har fået regnfrakke på. Amber's skulder og nakke massage var bedre end hendes b2b IMHO.

Kommer jeg igen. Sandsynligvis ja. De bryster kan jeg simpelthen ikke stå for, og hendes alm. massage er ikke så ringe endda.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 23 minutter siden:

For et par uger siden havde jeg fået øje på Amber hos Napha. https://annoncelight.dk/showad/199486 Det brystparti måtte jeg simpelthen se live. Havde godt hørt at der ikke blev tilbudt sex, men man håber jo altid at man kan være heldig og få lov til at tage hende bagfra, og se de bryster i høj søgang.

Amber siger selv at hun er 22 år. Det er nok ikke helt ved siden af. Hun er ikke så høj, men hendes bryster er helt perfekte. Desværre vil hun stortset kun tilbyde B2B, hvilket er fint, hvis det er forspil til sex, men ellers spild af tid IMHO. Sex var helt udelukket, så vi blev enig om 30 min. massage af skulder og nakke, samt at hun skulle være nøgen under hele massagen. Vi blev enig om 700 kr. hvilket er ok IMHO.

Inden hun gik igang undskyldte hun endnu et par gange at hun ikke ret god til andet end b2b. Men jeg stod fast, og hun gik igang. Hendes skulder og nakke massage er faktisk ikke så ringe. Den er helt klart i den blide ende, men jeg har fået meget ringer andre stedder, også stedder hvor man ikke engang kan få pigerne til at smidde tøjet.

Hun er ikke meget for at man røre ved hende under massagen og slet ikke mellem benene.

Efter at være blevet vendt om havde jeg lyst til at føle de bryster gnide mod mig. Vi blev enig om 10 min. b2b for 300 ekstra. Hendes b2b er IMHO ikke pengene værd. Der er ingen tvivl om at det er lækkert at føle de bryster gnide over ens krop, men hun køre ligesom kun på overkroppen, og hun sætter sig ikke overskrevs eller noget og man må stadigvæk ikke pille. Men når man har prøvet Nurugel massage i Shanghai, så skal der også noget til at imponer. Derneden bruger de hele kroppen, og har ingen problemer med at gnide underlivet op og ned af kalorius. Og de har helt styr på den ikke ryger indenbords før den har fået regnfrakke på. Amber's skulder og nakke massage var bedre end hendes b2b IMHO.

Kommer jeg igen. Sandsynligvis ja. De bryster kan jeg simpelthen ikke stå for, og hendes alm. massage er ikke så ringe endda.

Jeg beklager hvis det er et sidespring... Massagen med nurugel var det noget der er foregået i dk :)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

For et par uger siden havde jeg fået øje på Amber hos Napha. https://annoncelight.dk/showad/199486 Det brystparti måtte jeg simpelthen se live. Havde godt hørt at der ikke blev tilbudt sex, men man håber jo altid at man kan være heldig og få lov til at tage hende bagfra, og se de bryster i høj søgang.

Amber siger selv at hun er 22 år. Det er nok ikke helt ved siden af. Hun er ikke så høj, men hendes bryster er helt perfekte. Desværre vil hun stortset kun tilbyde B2B, hvilket er fint, hvis det er forspil til sex, men ellers spild af tid IMHO. Sex var helt udelukket, så vi blev enig om 30 min. massage af skulder og nakke, samt at hun skulle være nøgen under hele massagen. Vi blev enig om 700 kr. hvilket er ok IMHO.

Inden hun gik igang undskyldte hun endnu et par gange at hun ikke ret god til andet end b2b. Men jeg stod fast, og hun gik igang. Hendes skulder og nakke massage er faktisk ikke så ringe. Den er helt klart i den blide ende, men jeg har fået meget ringer andre stedder, også stedder hvor man ikke engang kan få pigerne til at smidde tøjet.

Hun er ikke meget for at man røre ved hende under massagen og slet ikke mellem benene.

Efter at være blevet vendt om havde jeg lyst til at føle de bryster gnide mod mig. Vi blev enig om 10 min. b2b for 300 ekstra. Hendes b2b er IMHO ikke pengene værd. Der er ingen tvivl om at det er lækkert at føle de bryster gnide over ens krop, men hun køre ligesom kun på overkroppen, og hun sætter sig ikke overskrevs eller noget og man må stadigvæk ikke pille. Men når man har prøvet Nurugel massage i Shanghai, så skal der også noget til at imponer. Derneden bruger de hele kroppen, og har ingen problemer med at gnide underlivet op og ned af kalorius. Og de har helt styr på den ikke ryger indenbords før den har fået regnfrakke på. Amber's skulder og nakke massage var bedre end hendes b2b IMHO.

Kommer jeg igen. Sandsynligvis ja. De bryster kan jeg simpelthen ikke stå for, og hendes alm. massage er ikke så ringe endda.

IMHO???????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dickness skrev, for 9 timer siden:

Jeg beklager hvis det er et sidespring... Massagen med nurugel var det noget der er foregået i dk :)?

Jeg har set et par stedder reklamer med det, men endnu aldrig prøvet det herhjemme. Det er meget udbredt i Wien hvis man ikke lige vil tage til Shanghai for at prøve det, men det er klart bedst i Shanghai. Der har de specielle massagebrikse i store bruse kabiner. m.m. Det gør at pigerne rigtig kan gå til den. I Wien bliver der lagt et plastik lagen på de alm. senge, og det sætter ligesom en dæmper på udfoldelses mulighederne. En omgang Nurugel massage kræver et bad bagefter. Det kan ikke bare tørres af, som olien efter engang b2b.

For nogle år siden var der en Thai klinik på Hvidovrevej, som havde soapmassage, og som havde et stor massagerum med massagebriks, spa bad, en rigtig soapmassage luftmadress og et stort flisebelagt gulv hvor der var rigeligt med plads til madressen. Såvidt jeg husker skulle man ind via kælder indgangen på bagsiden af huset. Om det var dem som reklamerede med Nurugel massage for 1/2-1 år siden kan jeg ikke huske, men de havde faciliteterne til det, så det er meget tænkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor lidt/meget må man røre ved Ambers bryster? Kan man få få lov til, mod betaling at sutte/lege med hendes bryster og kan man må handjob eller hvor går grænsen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man må røre/sutte/lege i begrænset omfang uden ekstra betaling. Det var ikke muligt at købe ekstra tid. Handjob kan indgå såvidt jeg ved, men hverken handjob eller blowjob siger mig noget, så spurgte ikke efter priser/muligheden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker sådan lidt mekanisk og konceptaftigt, når man læser massageoplevelserne med Amber...men man skal jo have været der før man kan deltage mere indgående i debatten...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickness skrev, den 7/21/2016 at 22:26:

Jeg beklager hvis det er et sidespring... Massagen med nurugel var det noget der er foregået i dk :)?

Prøv at læse det alenlange citat i dit eget indlæg. Så finder du nok svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

Prøv at læse det alenlange citat i dit eget indlæg. Så finder du nok svaret.

Det har jeg godt læst.. Ja der står Shanghai.. Men kunne lige så vel godt være et sted i dk der også var opkaldt det samme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickness skrev, for 23 timer siden:

Det har jeg godt læst.. Ja der står Shanghai.. Men kunne lige så vel godt være et sted i dk der også var opkaldt det samme :)

Ja, så var det jo godt du citerede hele indlægget. Men når han skriver "i" så giver det nok et hint ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 22/7/2016 at 08:32:

For nogle år siden var der en Thai klinik på Hvidovrevej, som havde soapmassage, og som havde et stor massagerum med massagebriks, spa bad, en rigtig soapmassage luftmadress og et stort flisebelagt gulv hvor der var rigeligt med plads til madressen. Såvidt jeg husker skulle man ind via kælder indgangen på bagsiden af huset. Om det var dem som reklamerede med Nurugel massage for 1/2-1 år siden kan jeg ikke huske, men de havde faciliteterne til det, så det er meget tænkeligt.

Nej det var ikke Chandara på Hvidovrevej 233, men  Kinnaree Thai på Hvidovrevej 80E, der stadig reklamere med det. 

 

-OD

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg


Link til indlæg
OrganDonor skrev, for 47 minutter siden:

Nej det var ikke Chandara på Hvidovrevej 233, men  Kinnaree Thai på Hvidovrevej 80E, der stadig reklamere med det. 

 

-OD

Det var pigerne fra Krimsvej på Amager, der flyttede til Hvidovrevej 80E, før de spredtes, og Mamasan flyttede til Malmø. Det var et stærkt team dengang.

 

 

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pyjamasparty skrev, den 23/7/2016 at 13:02:

Det virker sådan lidt mekanisk og konceptaftigt, når man læser massageoplevelserne med Amber...men man skal jo have været der før man kan deltage mere indgående i debatten...

Mekanisk og konceptagtigt er faktisk en meget god beskrivelse af den b2b oplevelse jeg havde med Amber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
OrganDonor skrev, den 26/7/2016 at 12:21:

Nej det var ikke Chandara på Hvidovrevej 233, men  Kinnaree Thai på Hvidovrevej 80E, der stadig reklamere med det. 

 

-OD

Udfra billederen på deres site, ser det ikke umiddelbart ud til at de har faciliteterne til en ordentlig omgang nuru gel massage, så det bliver nok noget ala Wien. Men jeg vil nok kigge forbi dem og checke stedet ud. Det kan jo være at de skjuler en ordentlig soapmassage madress et sted. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 2 timer siden:

Udfra billederen på deres site, ser det ikke umiddelbart ud til at de har faciliteterne til en ordentlig omgang nuru gel massage, så det bliver nok noget ala Wien. Men jeg vil nok kigge forbi dem og checke stedet ud. Det kan jo være at de skjuler en ordentlig soapmassage madress et sted. :-)

På fjerde sidste billede kan man vist ane kanten af en oppustelig madras. - Der er ikke særlige lokaler til gel-legen. Det foregår ved siden af de andre brikse. 

På Krimsvej havde de en oppustelig gummiseng ude i badeværelset. Jeg husker en tur med en lille pige ved navn Dina. Hun havde de sødeste hængebryster, jeg kan mindes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 19 timer siden:

På fjerde sidste billede kan man vist ane kanten af en oppustelig madras. - Der er ikke særlige lokaler til gel-legen. Det foregår ved siden af de andre brikse. 

Ja, nederste venstre hjørne af billedet. Det foregår nærmest i gulvhøjde. 

Endnu en ting jeg har på "skal gentages"-listen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 22 timer siden:

Udfra billederen på deres site, ser det ikke umiddelbart ud til at de har faciliteterne til en ordentlig omgang nuru gel massage, så det bliver nok noget ala Wien. 

Hvad mener du?

Jeg har prøvet det. De har nogle ret brede madrasser på massagesengene, som har vandfast betræk. Så den del er i orden. Det ville selvfølgelig være bedre med samme madras på gulvet, så pigen ikke er nervøs for at glide af og falde ned ...

Min oplevelse var også præget af at værelset var for koldt (december eller januar). En anden gang fik jeg at vide, at jeg skulle bestille i god tid, så værelset kunne varmes op inden. Nuru er jo så vandholdigt, at det bliver en halvkold fornøjelse ved almindelig "stuetemperatur."

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...