Hop til indhold
vexxer

Colombianske Paula

Recommended Posts

Jeg forsøgte at besøge Paula, uden held.

Jeg skrev over 30 før og forsikrede mig 10 min før. Jeg kommer til døren og hin siger at jeg skal vente lidt endnu, godt jeg venter. 

Snupper en "hotter" i nærheden. Efter 25 min. skriver og ringer jeg igen og hun siger, at jeg skal vente 20 min mere. Fint nok, for jeg har rigeligt med tid. 

Venter 20 min mere og beslutter mig så for at tage derhen og banke på, hun åbner op og jeg spørger om jeg lige kan låne toilettet inden. Det kan jeg godt, men det er inkluderet i tiden!!

NEJ TAK.

Billederne er ægte, men lidt redigerede og hendes personlighed er ret kold. 

Mit valg faldt senere på polske Julia.

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en ærgerlig oplevelse, som jeg er rigtig glad for jeg først læste nu :P

Jeg har nemlig lige besøgt hende i Svendborg og havde en ganske fornøjelig halv times Dansk / Fransk med hende :)

Hun modtog mig iført en kimono der slet ikke kunne skjule hendes virkelig frodige former....klassisk Latino pige, Stor fyldig rund bagdel, slank talje og et par bryster der kunne vælte en voksen mand hvis hun vender sig for hurtigt :P

Billederne er bestemt ægte, men hun har nok taget lidt på eller også er de en smulle fotoshoppet, for hun er ikke helt så slank som de antyder, men wauw hvor sidder hendes kilo godt :)

Sex med hende gik fint, hun både sutter og tager imod i doggystyle med god indlevelse, men jeg tror på hun er ret ny i faget. Hun virker lige en smule reserveret eller måske lidt genert. Men det er altså kun til man får pillet tøjet af hende, for i sengen var hun bestemt ikke tilbageholdende :)

Engelsk er ikke så godt, men det går lige an.

 Link - https://annoncelight.dk/showad/210992

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set hendes annonce nogle gange og overvejet hende flere gange. I dag tog jeg chancen.

Fræk tøs, det må jeg sige. Og så er hun meget pænere end på billederne. Hun vejer lige to-tre kg mere og brysterne er lidt mindre, men ikke desto mindre er hendes krop lækker og kvindelig. Hun ligner ikke en lille pige :)

Som altid ved første besøg blev det fransk og dansk i 15 minutter. Prisen er god til 500 kr. Fantastisk blow, hun fik den virkelig til at stritte. Sexen var ganske god. Jeg tror ikke jeg er den type hun ville tage med hjem fra byen, men jeg havde det skønt mellem hendes ben med en hånd om hendes ene bryst under akten.

Engelsk er ikke hendes stærke side, men det er nemmere at kommunikere med hende i virkeligheden eller på skrift. I telefonen går det ikke godt.

I dag kom hun fra Spanien, ca. en time uden for Barcelona. Columbia eller Spanien er mig underordnet; latino er hun i hvert fald.

Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen, hvis muligheden og lysten byder sig. Nu har hun været i Danmark fra tid til anden i fire år - efter hendes udsagn - så hun kommer nok igen. I denne omgang er hun her til søndag.

God aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte selv for et par dage siden: Halv time med anal (jeg ku ik la vær). 

Meget lækker pige, og som beskrevet,- latino med latinoformer.

Der var faktisk også nogle vanskeligheder for mig mht at få lavet en aftale, og jeg endte med at komme igen næste dag hvor der ikke  var noget problem.

i mine øjne en rigtig lækker pige med en guderøv som det er fantastisk at tømme sig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...