Hop til indhold
something_hard

Candice in Odense First Time in DK

Recommended Posts

Efter at have spurgt lidt, så bestemte jeg at besøge hende. Tog en for holdet... også alligvel ikke. Mere om det længere nede.

https://annoncelight.dk/showad/211775

Hvad angår billeder i ovenstående annonce, så kunne billede 1-3 godt være af hende, men er ikke helt sikker. Jeg er ret overbevist om at billede 4 og 5 er af hende. Nr. 6, ved jeg ikke helt.

Lidt om hende: Fransk (bogstavelig talt), superflot krop og sødt ansigt. Aldersmæssigt 20-25 kunne hun være, kunne måske også være lidt ældre, men hun er virkelig smuk. Meget indbydende bagparti som sidder godt på hende. Hun har desuden en meget sød personlighed, snakker lidt fransk indimellem, men kommunikerer udemærket på engelsk også.

 

Fordi jeg ikke tog en for holdet alligevel afkommer af følgende:

Under samtale med hende over telefon spørger jeg ind til lidt forskellige ting. Prisen er forresten 800-30 min og 1500-60min. Alt er ekstra derudover for bl.a. kys (100 kr). Der hvor problemet opstod for os var at hun ikke tilbød BJ uden, hvilket vi havde aftalt. Derudover må man ikke røre ved hende dernede eller slikke for den sags skyld. Jeg har stor respekt for at hun siger det og at hun gør det at holde sig "sikker". Det forstår jeg og har stor respekt for.

Nu kunne man måske sige, "okay, det er da småting" - true, det er det nok, men desværre noget som lige gjorde at jeg ikke havde lyst til at fortsætte.

Jeg sagde derfor at jeg ville gå og have mine penge tilbage, hvilket hun forstod udemærket pga. vi havde misforstået hinanden og der var hverken klager eller sure miner fra hendes side.

 

Så alt i alt, en pige med en fantastisk krop -  af det jeg nu kender til.

For dem som sagtens kan se bort fra ovenstående, så slå jer løs.

Redigeret af something_hard

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...