Hop til indhold
Smedejernet

Petite og forførende dansk MILF i Skagen

Recommended Posts

Ohøj brødre! 

Skønt jeg har været med på en smugkigger her på Eroguide i mange år, så er det yderst sjældent, at jeg giver mit besyv med. Denne gang skal være en undtagelse; for i går havde jeg en fantastisk stund med en glædespige i midten af 30'erne, som udover at nyde sommeren i Skagen også – i den grad (!) – nyder lidt sen lagengymnastik. :-)

Lidt forhistorie: jeg har aldrig før set en annonce for en glædespige i Skagen, så da jeg i går nat så nedenstående annonce, så blev jeg simpelthen nødt til at slå til. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten, men blot sige, at jeg hos denne glædespige fik den mest intense og reelle GF-sex, som jeg nogensinde har oplevet; og under og efter selve akten (hvor der var god tid til at kramme og snakke) skulle man nærmest tro, at man var på besøg hos sin hemmelige elsker. ;-)


Beskrivelse af pigen: jeg vil ikke her gå nærmere ned i specifikke beskrivelser af pigen. I stedet vil jeg henvise til fotografierne og målene i annoncen, som jeg finder retvisende. 

Pris: der er forskellige priser, men jeg valgte 15 min. for 800 kr. 

Lokalitet: ca. i midten af Skagen by

Linkhttps://annoncelight.dk/showad/208338 

PS: efter sigende skulle hun være her til og med lørdag, og måske lidt længere (men hold øje med annoncen, jeg formoder, at den vel bliver inaktiv, når hun ikke længere er i Skagen). 

Alt i alt: er man skagbo, nordjyde eller bare en turist, der er oppe på Toppen for at holde ferie, og man trænger til et intenst og kærligt "lille sving i kanen", så kan jeg herfra kun give min varmeste anbefalinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

De billeder genkender jeg - hun har osse været på andre lokationer. ;-) Ikke en kritik, blot en konstatering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Baremig skrev, for 26 minutter siden:

Så har jeg fundet et sted at være takket være caya.. Så jeg kommer nok snart til øen. 

Tag nu ikke permanent fra det nordjyske. Det ville ikke være til at bære...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pj773 skrev, for 2 timer siden:

Tag nu ikke permanent fra det nordjyske. Det ville ikke være til at bære...

Ah.. Det var nu heller ikke min hensigt. Jeg har jo mine børn. 

Derudover vil det så kun være indimellem at jeg tager til øen og er på. ;) 

so dont worry :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 16 timer siden:

Ah.. Det var nu heller ikke min hensigt. Jeg har jo mine børn. 

Derudover vil det så kun være indimellem at jeg tager til øen og er på. ;) 

so dont worry :D 

Hvornår kommer du til Skagen igen ? Og kunne man evt mødes i Hulsig eller noget et sted så der ikke er nogle skawboer der ser man smutter op til dig ? Det dur jo ikke når man har kone osv der ikke rigtig skal vide det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kocccoo skrev, for 37 minutter siden:

Hvornår kommer du til Skagen igen ? Og kunne man evt mødes i Hulsig eller noget et sted så der ikke er nogle skawboer der ser man smutter op til dig ? Det dur jo ikke når man har kone osv der ikke rigtig skal vide det ;)

Jeg har ikke sted deroppe. Det var noget som skulle prøves i sommerferien. Men har ikke sted at modtage besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...