Hop til indhold
Brandsprøjten

Madelaine – Cassio – total sex

Recommended Posts

Mit foretrukne sted har altid været Cassiopeiastars på Østerbro. Dyrt – ja – men dejligt. Jeg ved ikke hvordan de bærer sig ad med at finde alle de fantastiske gudinder?

Mit sidste besøg hos Chloe var helt fantastisk – og så er den altid farlig når man kommer næste gang. Men der var intet af frygte – Madelaine leverede en nærmest endnu hedere og total intensiv omgang vild og varm sex. Jeg troede slet ikke det kunne blive så indlevende når det er noget man rent faktisk betaler for.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=786

Tekst og billeder absolut godkendte. Men man skal selvfølgeligt huske på at billederne altid er taget så gudinden tager sig bedst ud. Alderen på 30 er nok i underkanten – uden at det overhovedet var et problem. Men her skal man så gøre sig klart at man ikke møder en ungpigebabe på 21 med den perfekte krop – men en kvinde der er noget ældre og mere erfaren. Kønt ansigt – men først og fremmest en fantastisk kemi. Lige fra første sekund slog vores kemi gnister og min typiske professionelle kunderadar ”kan det her blive godt” blev slukket efter cirka 2 sekunder. Det kunne kun blive godt og det blev godt – meget godt. Kors for nogle indlevende og våde tyngekys og så blev der ellers budt på varm og fræk sex inklusiv ubesværet fransk til roden. Købte en ½ time til dkk 1200 – men jeg fik vist nærmest al den tid jeg kunne overkomme og mere til og til sidst måtte jeg selv sige tak for i dag for at mine andre aftaler ikke skred. Meget sjældent man oplever det i den her branche hvor tiden er så meget i fokus. Her skal jeg dog nok indskyde at vores rigtig gode kemi nok havde en meget stor betydning.

Klart en oplevelse der gerne måtte gentages. Og klart en kvinde der ikke kun er med i gamet med det formål at tjene flest mulige penge hurtigst muligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse, Brandsprøjten. Jeg har kun været på Cassiopeiastars en enkel gang - måske bør jeg prøve det lidt mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at Cassio allerede har brugt min anmeldelse på deres hjemmeside. Fint at de sætter pris på at nogle skribenter anmelder deres piger. Det jeg så til gengæld er lidt knotten over at er Cassio bevidst vælger at "sakse" dele af anmeldelsen ud fordi den indeholder en lidt kritik tilgang omkring alderen som jeg finder er optimistisk angivet.

Jeg synes ikke det er i orden at Cassio begynder at udelukke det i anmeldelsen som ikke lige passer i deres kram. Særligt når de starter med at fortælle at anmeldelsen er skrevet af Brandsprøjten på Eroguide. Hvis man benytter en specifik anmeldelse fra et forum er det god stil man bringer HELE anmeldelsen. Både rosen og risen.

Især fordi jeg som anmelder går op i troværdigheden i mine anmeldelser og derfor prøver at "komme hele vejen rundt" når jeg skriver om en oplevelse så andre bedst muligt kan bruge min anmeldelse som ledetråd.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har set dette ske før, og jeg checker altid kilden først. Dvs finder den samlede anmeldelsestråd herinde før jeg tager sådan et link for gode varer. Og det har da for nyligt sparet mig for et besøg hos Estelle, også hos CS. Men i øvrigt helt enig i, at enten gengiver man hele anmeldelsen eller også skriver man, at det er i uddrag.

/Natskygge

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig dårlig stil at klippe i en anmeldelse. 

Har aldrig været der og når de bruger den slags tricks har jeg heller ikke lyst til at prøve det. 

Syntes faktisk at EG burde forbyde at gengive anmeldelser herfra, men tillade at man kan linke til anmeldelsen.

Der må være noget copyright der kan håndhæves her. Der står jo i bunden af sitet "Copyright © 2012-2016, Eroguide.dk - Alle rettigheder forbeholdes". EG bør tage fat i de her bureauer og få dem til at fjerne det eller i det mindste gengive det i sin helhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, den 20. juli 2016 at 18:59:

Tak for en god anmeldelse, Brandsprøjten. Jeg har kun været på Cassiopeiastars en enkel gang - måske bør jeg prøve det lidt mere.

 

Det er et rigtig godt sted. Kan stærkt anbefale Louise, Emma og Freja især. Har også besøgt 2 andre som gav gode oplevelser . En gang gik jeg igen fordi pigen var ikke noget for mig. 5 ud af 6 piger var gode.

Redigeret af AdamKBH
Grammatik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os endeligt høre nærmere. Hvem var de 2 andre piger. Der er alt for lidt anmeldelse af pigerne fra Cassio når man tænker på hvor mange perler der er i det team. Fortæl gerne om de 5 piger. Ikke at det behøver være side op og side ned. Bare et par linier om hver pige kan være det rene guld for os andre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, den 21/7/2016 at 12:09:

 

Jeg synes ikke det er i orden at Cassio begynder at udelukke det i anmeldelsen som ikke lige passer i deres kram.

 

Jeg er helt enig, Brandsprøjte - prøv at skrive til dem og få en dialog i gang. Så vidt, jeg ved, plejer de at svare på mails og er til at snakke med - de har da i hvert fald svaret mig på forespørgsler nogle gange.

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg se på tråden at Cassio. faktisk har læst med. De har rent faktisk "synes godt om" på et af indlæggene - så de kender altså udmærket godt mit indlæg og min holdning.

Og så er den ikke længere. Gider ikke mere ballade for den sag. Udover at jeg er skuffet over at Cassio. ikke har taget mine protester til efterretning. Har ellers altid set dem som mere seriøse end deres konkurrenter.

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...