Hop til indhold
Nis

Luca hos Pussygalores

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi Luca for cirka 1 1/2 uge siden, selvom jeg umiddelbart var lidt i tvivl, da hun ikke er så høj. Men jeg gjorde det og jeg synes, det var en udmærket beslutning.

Luca kom ind efter 5 minutters ventetid. Hun er en smilende pige med halvlangt blondt hår. Hun er ikke som så mange andre piger meget slank, men har en dejlig figur og ser ret sød ud. Hun er lys i huden, har tatoveringer flere steder og dejlige fhv store bryster. Jeg var i starten lidt i tvivl om vores kemi, men den var der ikke noget galt i, da hun vendte tilbage efter aftalen. Så det var nok bare mig.

Jeg valgte lidt hyggesex. Havde læst mig frem til, at hun skulle være god til at kysse. Jeg smed hurtigt tøjet - og jeg tænder på øjeblikket, hvor pigen kommer ind og jeg helt nøgen står og venter på hende. Hun ville få mig ind i sengen. Stille og roligt udforskede hun mig der var det er allermest sjovt og jeg kunne fornemme, at det var noget, jeg kunne lide. Vi begyndte at kysse. Jeg var lidt heldig med at hun valgte den stilling, jeg allermest havde lyst til. Hun satte sig på mig og red. Jeg trak benene lidt op og stød stille og rolig et par gange. Jeg valgte at køre mine fingre hen over hendes ryg, fingerspidserne pirrede hende lidt og det var noget hun godt kunne lidt - kunne jeg mærke plus at hun sagde det. Det blev jeg ret glad for... Det bankede alt for hurtigt på døren, men fik heldigvis mulighed for at gøre mig færdig.

Hun er et besøg værd. Jeg tænder lidt på de frække kys og heldigvis fik hun smilet frem hen ad vejen. Måske var hun også lidt usikker på mig til at starte med.

Hvis du kan lide en kvinde, der ikke er meget højere end 165 cm, der ikke er åleslank som mange andre, men stadigvæk er flot, der har indlevelse og der kan give dig en god oplevelse (det er vist det der hyppigt bliver betegnet som GFE), så er hun den du skal besøge. Jeg søger typisk det mere ydmygende, men hun gav mig lige præcis, hvad jeg havde behov for den dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag har också besökte Luca för 1 1/2 månad sedan. 

De tog mig lång tid ”1 år” innan jag bestämde mig för att skriva till henne och fråga om hon kunde tänka sig att utföra några saker. Anledningen till att jag dröjde så länge var att hon inte uppdaterade sina bilder som de andra pigorna gör regelbundet eller att de inte har skrivet så mycket om henne här.

Jag hade haft henne under uppsikt längre en ett år, för hon har arbetat på ett annat ställe i Köpenhamn innan. 

Tyvärr kunde hon inte uppfylla mina önskningar fullt ut. Men eftersom hon var snabb med sina svar till mig, så tyckte jag att hon skall få en chans att få vissa vad hon kan.

Jag bokade en timme. Hennes bilder på Pussygalores tycker jag inte ger en rättvisande bild av henne, för hon är en mycket vackrare kvinna i verkligheten. Hennes kropp är fyllig med ett par fasta äkta bröst och hon har några stora tatueringar på sin kropp som klär henne. Men mest av allt blev jag imponerad av hennes sexiga ansiktes utstrålning, de gjorde mig kåt som fan.

Den biten som hon kunde uppfylla, de gjorde hon riktigt bra. 

Hon var helt underbar i sängen och gav 100%, och hon har nog den godaste fitta som jag har slickat i år, med ett par rejäla blyläppar.

Jag skrev till henne efter vårt möte, och gav henne feedback och tackade.

Luca får 10/10

Om jag kommer att besöka henne igen, så är svaret YESSSSS!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Luca en del gange gennem årene og jeg synes hun efter min smag er en ren stjerne blandt gudinderne. Våde kys og kram og nærhed og super kemi og et frækt glimt i de smukke øjne.

Bevares - hun er ikke 21 og heller ikke åleslank - men en gudinde lige efter min smag. Hun får klart min anbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Brandsprøjten skrev, for 11 timer siden:

Har besøgt Luca en del gange gennem årene og jeg synes hun efter min smag er en ren stjerne blandt gudinderne. Våde kys og kram og nærhed og super kemi og et frækt glimt i de smukke øjne.

Bevares - hun er ikke 21 og heller ikke åleslank - men en gudinde lige efter min smag. Hun får klart min anbefaling.

enig!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...