Hop til indhold
Guest jsp

Udenlandske SD

Recommended Posts

Guest jsp

Jeg får jævnligt kontakt fra udenlandske SD'er Finske, Hollandske, Tyskere, er der nogen der har prøvet dem, deres profil er udenlandsk, men det kan jo være bluff.

Er i øjeblikket ved at lave en aftale med en "Hollandsk Pige "  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
jensen6 skrev, for 3 minutter siden:

Pas på!

Fup og fidus - dyrt og ingen fisse ;-)

Ok fortæl fortæl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er heldigvis ikke selv hoppet på den galaj, men har hørt om flere der har 8-).

Efter lidt skriveri, skal de bruge rejsepenge, hjælp med et problem, bruge et kontonummer for at overføre penge til DK - you name it!

Utroligt hvad folk hopper på, når de skriver venligt med folk, og pikken først lugter fisse!

Bag de dejlige skriverier, fine kvindenavne og sexede billeder fra diverse europæiske lande - sidder et par sorte drenge i Nigeria eller Ghana :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
jensen6 skrev, for 2 minutter siden:

Er heldigvis ikke selv hoppet på den galaj, men har hørt om flere der har 8-).

Efter lidt skriveri, skal de bruge rejsepenge, hjælp med et problem, bruge et kontonummer for at overføre penge til DK - you name it!

Utroligt hvad folk hopper på, når de skriver venligt med folk, og pikken først lugter fisse!

Bag de dejlige skriverier, fine kvindenavne og sexede billeder fra diverse europæiske lande - sidder et par sorte drenge i Nigeria eller Ghana :shock:

Tak for det, pikken var ved at tage over, så det glemmer jeg igen, var heller ikke imponeret over det engelske, det plejer hollændere nok at være gode til :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at bede om et billed af noget du bestemmer... 

Fik en til at skrive mit navn på et papir. Selvfølgelig med hende på billedet også.

Så plejer man ikke høre mere.. hvis de er fake.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu ikke det er så sort/hvidt - men risikoen for at det er en fusker er nok større.

jeg har mødtes med en polsk pige og fra Norge, den ene var her som "eventpige" den anden som studerende... Havde ok oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...