Hop til indhold
Guest Deluxxxe

Klar igen! GB på Frb. d. 27/7

Recommended Posts

Guest Deluxxxe

Nu er tøsen blevet klar igen og har fået mod på at være i centrum for endnu et lille GB. Det kommer til at foregå på Frb. d. 27. juli kl. 20. Detaljerne bliver sendt på mail hvis man bliver godkendt. Denne gang vil vi have 4 fyre til hende (ellers aflyser vi), for sidst måtte hun nøjes med 2. Hun er jo sulten ;) 

Vi skal bruge fire fyre i alderen 20-45 år. Højde og drøjde skal gerne passe sammen og det der virkelig vejer tungt hos hende er hvor veludrustet man er, for hun vil virkelig gerne have nogle store pikke (over gennemsnittet). Vi er dog ikke hverken pik- eller aldersfacister, så lever man næsten op til kravene, skal man ikke tøve med at skrive.

Vedhæftet i mailen skal altså gerne være et foto af jeres udstyr og ansigt (alternativt en kort beskrivelse af højde og drøjde). Så har hun noget at glæde sig til.

Hun er selv 167 cm og vejer 67 kg. Dansk, blond og med en imponerende ægte 75E skål. Naturligt køn 26-årig pige, der virkelig elsker pik og bliver liderlig ved tanken om flere om hende :P Setuppet bliver styret af mig og vil starte med at jeg varmer hende op med pisk og klask mens I finder jer til rette. Derefter vil hun blive sat på knæ og så skal der suttes - efterfølgende er der "fri" leg.

Det kommer til at vare en 2-3 timer og koster 1200 kr. Hun er udover det almindelige hårde sex også til gagging, smæk og anal, men ingen flade eller spyt. Vi tager det som en selvfølge, at man skifter kondom, hvis man går fra røven til missen. Hvis man kommer hende i munden sluger hun som regel.

Skriv til [email protected], hvis du er interesseret i at deltage. Vi ser frem at høre fra jer og til at få en fræk aften.

PS. Vi søger kun skandinaviske gentlemen.

thumb_IMG_0498_1024.jpg

thumb_IMG_0515_1024.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber jeg kan når at deltage inden ferien :-P

Jeg var med til deres sidste GB, og har skrevet en anmeldelse her hvis det er :-D

Redigeret af mr..nice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
anders Jensen skrev, den 20/7/2016 at 22:49:

Ej :))) vent til august :)))

 

No can do :-)

mr..nice skrev, 1 time siden:

Håber jeg kan når at deltage inden ferien :-P

Jeg var med til deres sidste GB, og har skrevet en anmeldelse her hvis det er :-D

Tak for den fremragende anmeldelse. Den er utrolig præcis og detaljeret. Du skriver bare - der er 2 pladser tilbage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Deluxxxe skrev, for 7 timer siden:

No can do :-) 

Nej selvfølgeligt - så bare hold et mere der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
anders Jensen skrev, den 22/7/2016 at 08:18:

Nej selvfølgeligt - så bare hold et mere der :-)

 

CPH skrev, den 22/7/2016 at 17:24:

Ja, i august vil være fantastisk 

Det ser vi på til den tid d'herre - lover intet.

Der er lige en der har aflyst, så status er nu at der stadig er 2 ledige pladser til i morgen kl. 20 - tøsen glæder sig og håber virkelig på nogle fyre med stive pikke, ellers bliver hun skuffet. Ved hun har set frem til i morgen, men hun er kun frisk hvis der min. er 4 stive pikke, så få da lige skrevet til os ;) [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
S. J. skrev, for 5 timer siden:

Gad virkelig virkelig godt, men kan desværre bare ikke i morgen:-(

Kender din følelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Deluxxxe skrev, den ‎20‎-‎07‎-‎2016 at 17:33:

Nu er tøsen blevet klar igen og har fået mod på at være i centrum for endnu et lille GB. Det kommer til at foregå på Frb. d. 27. juli kl. 20. Detaljerne bliver sendt på mail hvis man bliver godkendt. Denne gang vil vi have 4 fyre til hende (ellers aflyser vi), for sidst måtte hun nøjes med 2. Hun er jo sulten ;) 

Vi skal bruge fire fyre i alderen 20-45 år. Højde og drøjde skal gerne passe sammen og det der virkelig vejer tungt hos hende er hvor veludrustet man er, for hun vil virkelig gerne have nogle store pikke (over gennemsnittet). Vi er dog ikke hverken pik- eller aldersfacister, så lever man næsten op til kravene, skal man ikke tøve med at skrive.

Vedhæftet i mailen skal altså gerne være et foto af jeres udstyr og ansigt (alternativt en kort beskrivelse af højde og drøjde). Så har hun noget at glæde sig til.

Hun er selv 167 cm og vejer 67 kg. Dansk, blond og med en imponerende ægte 75E skål. Naturligt køn 26-årig pige, der virkelig elsker pik og bliver liderlig ved tanken om flere om hende :P Setuppet bliver styret af mig og vil starte med at jeg varmer hende op med pisk og klask mens I finder jer til rette. Derefter vil hun blive sat på knæ og så skal der suttes - efterfølgende er der "fri" leg.

Det kommer til at vare en 2-3 timer og koster 1200 kr. Hun er udover det almindelige hårde sex også til gagging, smæk og anal, men ingen flade eller spyt. Vi tager det som en selvfølge, at man skifter kondom, hvis man går fra røven til missen. Hvis man kommer hende i munden sluger hun som regel.

Skriv til [email protected], hvis du er interesseret i at deltage. Vi ser frem at høre fra jer og til at få en fræk aften.

PS. Vi søger kun skandinaviske gentlemen.

thumb_IMG_0498_1024.jpg

thumb_IMG_0515_1024.jpg

Er det Frederiksbjerg i Århus ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

så ærgeligt at det kun er for skandinaviske mænd :(

der er aldrig noget sjovt for os med lidt eksotiske udseende 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
S. J. skrev, for 20 timer siden:

Gad virkelig virkelig godt, men kan desværre bare ikke i morgen:-(

 

anders Jensen skrev, for 15 timer siden:

Kender din følelse :) 

 

Surt show, d'herre. Vi må se om vi kan finde en dag i august og gentage succesen. Det må tiden vise.

Lige nu skal jeg dog have fyldt hende godt ud i aften. Stadig 1-2 pladser tilbage, så tøv ikke med at skrive :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe

Det er på Frederiksberg i København.

 

nolan skrev, for 12 timer siden:

så ærgeligt at det kun er for skandinaviske mænd :(

der er aldrig noget sjovt for os med lidt eksotiske udseende 

 

Prøv at skrive til os! Hvis du er eksotisk af udseende, men har GB-erfaring og kan præsenterer fornuftigt udstyr - samt har alderen og pli'en til at deltage, så lad være at holde dig tilbage. Vi afviser ikke folk på den bekostning, det er blot for at ikke at drukne i post fra folk vi åbenlyst ikke er interesserede i, hvis det giver mening. Du lyder som en erfaren gut, som kender gamet, så helt seriøst: Prøv at skrive :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe
Lynx skrev, for 26 minutter siden:

Er der ved om det bliver til noget?

Det gør det skam, vi er bare blevet lidt forsinkede i forhold til tidsplanen. Der er blevet sendt mails til alle deltagende med info om mødested og tid. Vi ses senere ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe

Har fået et afbud i sidste øjeblik, så mangler 1-2 deltagere yderligere til kl. 20.30 (vi blev lidt forsinkede) på Frederiksberg :) 

Vil så gerne have fyldt hende HELT ud og hun VIL altså have meget pik! Så skriv til [email protected] og oplev tøsen folde sig ud :P 

45 min tilbage, så folk i Kbh kan sagtens nå det - det ligger tæt på Frb. Metro, så skriv og kom glad ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giv skønheden bind før øjnene og land os alle uanset alder og størelse komme og være med så tror jeg at målet bliver indfriet,

Men vi er nogle få herinde som er over 45 og vejer lidt for meget, så kunne ikke komme i betragtning!!

Og forstår det godt !! hvad tænder stegen !! helt klart !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deluxxxe skrev, den 27/7/2016 at 13:33:

Det er på Frederiksberg i København.

 

Prøv at skrive til os! Hvis du er eksotisk af udseende, men har GB-erfaring og kan præsenterer fornuftigt udstyr - samt har alderen og pli'en til at deltage, så lad være at holde dig tilbage. Vi afviser ikke folk på den bekostning, det er blot for at ikke at drukne i post fra folk vi åbenlyst ikke er interesserede i, hvis det giver mening. Du lyder som en erfaren gut, som kender gamet, så helt seriøst: Prøv at skrive :) 

læste først svaret nu... men jeg siger tusind tak, hvis der bliver en næste gang vil jeg helt sikkert skrive til jer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...