Hop til indhold
something_hard

CANDICE

Recommended Posts

Sjovt nok kom hun på lige så snart Claudia fik en dårlig anmeldelse. Om det så er Claudia der bare har skiftet navn eller det faktisk er en ny pige ved jeg ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 25 minutter siden:

Sjovt nok kom hun på lige så snart Claudia fik en dårlig anmeldelse. Om det så er Claudia der bare har skiftet navn eller det faktisk er en ny pige ved jeg ikke?

Hmm, ja okay. Det kan der jo være noget om. Skal ærlig talt ikke kunne sige noget herfra, for ved ikke engang hvem Claudia er :-) Var Claudia en af de der Hjallesevej piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Claudia er anmeldt her for et par dage siden. Hun var samme sted som Candice ved de polske piger, som dog ikke er på Hjallesevej mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

My Dear Lange.

Candice is from FRANCE  and she was only 2 days in Odense.

Claudia come from POLAND and looks completely different.CLAUDIA WAS 5 days 

Claudia returned to Odense 18.08

 16.08 Candice so you can see which is which. I dont know why you write bad reviews especially for the girls who have not been?

 

Candice photos 1, 2

Claudia phots  3,4

Best regards

Kitty

IMG-20160524-WA0014dfv.jpg

 

 

 

IMG-20160524-WA0015.jpg

Cla333.jpg

cla222df.jpg

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da kun give Kitty ret, der er da himmelvid forskel på de 2 piger på billederne.

Jeg ville da gerne have besøgt begge piger, men økonomien er ikke til det, lige nu.

Så det må blive en anden gang, når de kommer tilbage.

Har den Lange besøgt dem???

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 22 timer siden:

Sjovt nok kom hun på lige så snart Claudia fik en dårlig anmeldelse. Om det så er Claudia der bare har skiftet navn eller det faktisk er en ny pige ved jeg ikke?

Det er altid nemt at gisne om noget.!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg var lidt hurtig til at gisne denne gang. Candice har vist været omtalt før men det havde jeg glemt. Men det kan vel ikke kaldes en negativ anmeldelse at gisne om noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 18 timer siden:

Ja, jeg var lidt hurtig til at gisne denne gang. Candice har vist været omtalt før men det havde jeg glemt. Men det kan vel ikke kaldes en negativ anmeldelse at gisne om noget?

Kom dog med noget konkret, Hr. Gismo.

gætterier er der ingen bund i !!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...