Mini_me 8 Skrevet 20. Juli, 2016 Er der nogen der ved om de søde piger holder ferie synes ikke jeg kan komme igennem på telefonen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 20. Juli, 2016 Der var et skilt på døren da jeg kørte forbi for et par dage siden, der stod vist noget om ferie, men det var svært at læse i forbifarten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 21. Juli, 2016 Takker så må jeg lige køre forbi og læse hva der står, trænger snart til en tur hos de dejlige piger igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MaxPower Skrevet 26. Juli, 2016 Fik du se om de havde ferie og evt. hvornår de er tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 26. Juli, 2016 De har ikke ferie, det er blot skilte med telefonnummer og åbningstider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 12. September, 2016 hej der er ikke ferie ved 123,fåborgvej. på besøg idag, og de var super friske, og som altid god service. Har ikke været der længe, men blev straks taget godt i mod. kommer snart igen. knus herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg