Hop til indhold
Josh123

Melina Mistress SG ?

Recommended Posts

Josh123 skrev, for 4 minutter siden:

Hej alle. Jeg ville høre om der er nogle der har været hos Melina Mistress hos Seduction Girls http://www.seductiongirls.dk/pigerne/melina/

. Hun har vist været hos SG i over et år nu, og desværre kan jeg ikke finde en eneste anmeldelse af hende nogle steder. Er der nogen der har besøgt denne glædespige?

Hun er en moden GPer meget berøringsvenlig  , da jeg var sammen med hende gav hun sig fuldt ud og nem at snakke med bagefter...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dangro skrev, for 9 minutter siden:

Hun er en moden GPer meget berøringsvenlig  , da jeg var sammen med hende gav hun sig fuldt ud og nem at snakke med bagefter...  

Jeg må hellere få taget mig sammen og besøge hende, det lyder godt! ;) Hvor gammel vil du da ca. skyde hende til at være? Og er hun tatoverings-fri? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Josh123 skrev, for 22 minutter siden:

Jeg må hellere få taget mig sammen og besøge hende, det lyder godt! ;) Hvor gammel vil du da ca. skyde hende til at være? Og er hun tatoverings-fri? 

Jeg vil tro at hun er et sted i starten at 30erne  og jeg så ingen tatoveringer da hun kneppede mig... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...