Hop til indhold
KarlHolger

Leder efter kvinde som vil pegge mig gratis

Recommended Posts

Jeg er en ung mand som prøver at få sin fantasi udlevet. En fantasi om at blive domineret af en kvinde med strapon. Men alle muligheder ser ud til at koste penge og det er jeg ikke interesseret i. Så mit spørgsmål er hvordan man finder en afslappet ægte kvinde som ikke prøver at scamme en eller tage nogen penge for det. Hun skal også helst kunne lide at bruge en strapon og have noget erfaring. 

Hvad kan man gøre? På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KarlHolger skrev, for 7 minutter siden:

Ja men jeg har hverken kone eller kæreste. Er kun 20 år

Jamen karlholger - du må ud og finde en kæreste så - eller til lommerne. 

Du kan også overveje en tur i en swingerklub, selvom enlige mænd der ofte er lidt ugleset og ynkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

KarlHolger, det er jo nok som Cage siger.

Hvis du vælger swingerklub vejen, så tror jeg du, som 20 årig, vil have store muligheder i xxdark i København: http://www.swingeren.dk/klubber/xxdark. Dér vil sikkert være en kvinde, som vil nyde at give dig en strapon i røven ;-) - Du skal dog nok selv tage en med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 17 minutter siden:

Jamen karlholger - du må ud og finde en kæreste så - eller til lommerne. 

Du kan også overveje en tur i en swingerklub, selvom enlige mænd der ofte er lidt ugleset og ynkeligt.

Enig med Jensen og Cage. Dog er jeg ikke enig i at enlige mænd ofte er ugleset og lidt ynkelige...det er nok snarer sådan at ynkelige mænd er lidt ugleset ;):P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bonobo skrev, for 8 minutter siden:

Enig med Jensen og Cage. Dog er jeg ikke enig i at enlige mænd ofte er ugleset og lidt ynkelige...det er nok snarer sådan at ynkelige mænd er lidt ugleset ;):P 

Ja det var nok det jeg skulle have skrevet - good one :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden jeg opdagede at man kunne få penge for det.

(Sorry. Startede som 18 årig og var nok lidt naiv. Men tanken om at få penge fordi jeg var liderlig havde jeg ikke lige tænkt.)

men dengang melde jeg mig ind i sex dating sider. Der var scor og nogen alm dating sider. Men der var også alm chat forum om sex.

som kvinde var det meget nemt. Man loggede bare på og i løbet af meget kort tid var ens chatrum helt rødt og ofte kunne jeg ikke nå at se alle beskeder før tråden var fyldt. Så brugernavnet er meget vigtigt. Når jeg var på ville jeg ikke chatte. Jeg ville have pik irl og helst for 5 min siden. 

Jeg var 18 år. Så for mig var brugernavne FynM20-185/85/18 eller ung fyr Odense eller hvordan det nu var så var det noget jeg lod mærke til. Hvis der stod Fyn eller post nr på Fyn. Alle på Fyn hedder noget med 5???. Så skrev jeg tilbage. Jylland og Sjælland tog for lang tid.

men min første betalings kunde var i Kbh. Gennem chat. 

Min første "luder" annonce er kun 3 år siden og får sjov, en fyr jeg kendte og jeg synes det kunne være sjovt at prøve. det lidt nemmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skulle bare have kendt dig den gang Trine - så havde du ikke behøvet at vente -din lækre sild :-o!

Men du kan ikke sammenligne - mænds chatrum/indbakke bliver desværre ikke fyldt på samme måde som kvinders.

Karlholger skal have gode billeder og en MEGET god tekst, for at kan lykkes den vej!

Redigeret af jensen6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil stadig, som jensen6, anbefale XXDark. Der findes nok ikke bedre muligheder for at finde kvinder, der gerne vil pegge i KBH. Det er muligt at man kan få noget ud af dating/sex sider som Scor osv, men man skal nok være rimeligt skarp i sin tekst for at nå igennem nåleøjet. Som Trine også skriver bliver pigerne tæppebombet, så svært at nå igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkligt at forspørge på en side hvor pigerne tager betaling for ydelserne....har du prøvet "gul og gratis"....eller den blå avis under bortgives? :-D

eller...mmmmmm statens labrotorieum for forsøg, kan være de vil have testet en dims?:-D

Dildo firma?:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 23 timer siden:

Hvad betyder "pegge" egntlig?

Har det noget med PokemonGo at gøre?

 

Det ville da være toppen, hvis man blev pegget af Pokemonen Pikachu :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Spare op, vi andre spare jo også op til det vi ønsker. 

Det koster også penge at tage i klub, selvfølglig billiger, men igen sikkerhed for der er denne domineret kvinde med en strapon er der den aften du er der. 

Så er der scor og tilsvarende sider tilbage. Endnu billigere, også med en betalende profil, for at vise du er seriøst. Forvent der er både seriøsere og useriøse profiler. 

Find frem til hvad model der er dig, måske du prøver alle 3 på skift 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
AalborgLook skrev, den 21. juli 2016 at 19:47:

Hvad betyder "pegge" egntlig?

Har det noget med PokemonGo at gøre?

AalborgLook, det betyder at en person, med en strap on (påspændingsdildo) tager en analt, det kan være en kvinde til kvinde, eller mand til mand, eller kvinde til mand, og principielt mand til kvinde, men jeg tror de fleste mænd der vil penge en kvinde vil foretrække at bruge eget lem...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 31 minutter siden:

AalborgLook, det betyder at en person, med en strap on (påspændingsdildo) tager en analt, det kan være en kvinde til kvinde, eller mand til mand, eller kvinde til mand, og principielt mand til kvinde, men jeg tror de fleste mænd der vil penge en kvinde vil foretrække at bruge eget lem...

Så sagt på en anden måde: "op i røven med det".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...