Hop til indhold
JohnPop

Hvad er prostitution og hvad er ikke? Ifm. firma-opstart.

Recommended Posts

Hej allesammen. Jeg har lige et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med at få svar på. 

Som jeg har forstået det så må man IKKE ansætte prostituerede på nogen måde, disse må kun arbejde selvstændigt. 

Men hvad definerer prostitution? Hvor går grænsen præcis for hvornår jeg må have ansatte? Jeg tænker på forskellige former for massage(ikke slang for sex med menu men reel massage med alle mulige former for seksuelle toner og indhold). Strip må man gerne ansætte kvinder til, men hvad med massageformer? Feks thaimassører. Går ud fra at der er en grund til at INGEN af dem har menuer stående i annoncer eller på nettet, netop fordi dette vil være prostitution. Dvs der er nogle forhold der ikke må finde sted, og jeg gætter mig til at alle former for seksuel kontakt direkte feks handjob eller blowjob falder i prostitutions-kategorien. Men er der ikke mange gråzoner? Jeg har selv fået forskellige former for massage, men har aldrig tænkt over hvad myndighederne definerer dem som, men det er særdeles aktuelt ift hvilke fremtidsplaner jeg har ift ansættelser og forretning. 

 

Men nogle herinde der har præcis erfaring hvor grænsen går og hvad der er tilladt? Kan man se det nogle steder, eller kontakte nogle personer for at blive rådgivet? 

Og hvad med aldre? Er der nogle bestemte aldre at forholde sig til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kontaktet Københavns Erhvershus som har konsulenter og lignende. Men hvad med jer andre? Går STÆRKT ud fra at det er som jeg også skriver, ligesom Thaimassørerne der ALDRIG skilter med nogen som helst seksuelle ydelser, netop fordi det ikke er tilladt at have ansatte der udfører den slags. 

Men har i en idé om hvor grænsen går? Body to body? En form for handjob der ikke er helt handjob? Altså er der en manuel eller lignende til hvad er op og ned ift hvad jeg må ansætte folk til? Kunne godt tænke mig at vide nemlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 3 timer siden:

Undskyld men har du ikke haft den tidligere?!? Sidste gang ifm alder

 

Og fik INTET brugbart ud af den sidste post. Jeg er gået videre med nogle erhverskonsulenter kommunen har, for at få klargjort hvad jeg har at forholde mig til. Og næste skridt må være nogle jurister hvis det kan lade sig gøre, noget gratis retshjælp selvom der nok er LANG kø de steder det er tilgængeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske du intet fik ud af det(eller får det nu) fordi det du spørger om er så meget på grænsen til det ulovlige, enten ifht at tjene penge på sex med mindreårige, eller på at bedrive rufferi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

Ruferiparagraffen siger det forholdsvis tydeligt

https://www.politi.dk/da/hjaelppolitiet/rufferi_kvindeh/kvindeh_ruff.htm

Det er dog ikke rufferi at bringe / koordinere annoncer for glædespiger dvs. sælge og oprette dem for pigerne.  fx Ekstra Bladet og diverse hjemmesider og annoncefirmaer

Men det er ulovligt at leje et værelse eller lejlighed ud til en GP

og det er ulovligt at være chauffør og telefonepige

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke ulovligt med beskæftigelse som telefondame.

For nogle år tilbage blev 3 telefondamer dømt hvoraf den ene mistede muligheden for sit rigtige arbejde.

Anklageren tog sagen op igen og alle er frikendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...