Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg igennem et års tid fulgt diverse fora her på Eroguide. Nogle med stor fornøjelse og andre med mindre :-) 

men i dag har jeg taget springet, og har meldt mig ind i " klubben" da jeg gerne selv vil prøve at bibringe gode såvel som dårlige oplevelser i den verden, der hedder kvinde møder mand.

Jeg håber I vil hjælpe med at vejlede mig og råde mig, hvis jeg ikke helt fatter konceptet med det samme. Mange tak :-) 

noget er det, jeg særligt er faldet for at læse om, og som jeg rigtig godt kunne tænke mig at udforske nærmere er gang bang. 

Jeg kan se, at på bare det år jeg har fulgt med her og på Annoncelight er der nærmest gået inflation i at afholde disse. 

Er der nogle er jer kloge og kompetente mennesker her på Eroguide, der kan give en god vejledning til en nybegynder og novice på området, hvad der godt og hvad der er mindre godt at gå efter? 

Hvor skal man køre hen? 

Hvor ved man at tingene foregår både til kvindernes tilfredshed, men også os mænd, der er køberne til legen? 

Bor selv et stykke vej nord for Århus.

jeg håber ikke I allerede er blevet trætte :-) 

bh.

fløjtespilleren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fløjte..

Velkommen til Eroguide.

Dit indlæg ligger under 'Annoncering > Sexevents", som er beregnet til annoncering af sexevents.

Du efterlyser hjælp og gode råd, til at komme i gang med at deltage i gang-bang, i Jylland. Derfor hører dit indlæg retteligt til i "Efterlysninger i Jylland", eller alternativt i "Generel debat", hvis det ikke specifikt skal være Jylland ;)

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med gang-bang spørgsmål.

God aften.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Hej jeg har været til en del gangbangs, der er nogen hele tiden og mange kvinder der har lyst. Rimelig pris for en time 1000,- eller lidt mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til :-D

Jeg har ikke været med til gang bang, ikke endnu og om jeg skal kommer an på nogle ting. 

Men jeg har spurgt ind til GB , da jeg nok mente at et lille et til at starte med måske ville være nemmest, men jeg fik at vide, at der hvor der er mange deltagere, det er sjovere og nemmere. 

Så det tror jeg på, da det er fra en kilde som har styr på det. 

Men tjek listen der er mange lige nu og kom gerne med en udtalelse om eventen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag til Seductiongirls i Kbh. 

De har netop afholdt et GB med 5 piger. Niiiiice.

 

Flere piger, længere tid og altid prima kvalitet.

 

Så har du tid til at suge oplevelsen til dig i dit tempo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...