Guest Professoren Skrevet 19. Juli, 2016 Hej guys Jeg leder efter en gp der er rigtig god til pirringsbondage. Hvad der i øvrigt skal indgå, forhandler jeg gerne med pigen om. Jeg ville foretrække en pige i ca en times omkreds fra Kolding, men kører gerne længere hvis anbefalingen er rigtig god Pigen skal ikke være alt for stor, herudover er jeg temmelig altædende B-) De piger jeg selv har fundet den sidste tid har skuffet mig på erfaring og/eller kompetence... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 515 Skrevet 19. Juli, 2016 Et rigtigt godt bud ville være Miss Ilona i odense - og ønsker du det drøn frækt er du da også velkommen hos under tegnede :.) Madame Elisabeht Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 2913 Skrevet 19. Juli, 2016 Hej'sa Jeg vil foreslå Pia ca 20 km fra Kolding Mvh Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 20. Juli, 2016 Pite skrev, for 21 timer siden: Hej'sa Jeg vil foreslå Pia ca 20 km fra Kolding Mvh Pite Hende har jeg forsøgt at kontakte (mail, sms, opkald) flere gange, uden det store held... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3363 Skrevet 20. Juli, 2016 Professoren skrev, for 9 timer siden: Hende har jeg forsøgt at kontakte (mail, sms, opkald) flere gange, uden det store held... jeg har ikke haft problemer med at komme i kontagt med pia. jeg havde en dejlig time sammen med hende i fredags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 23. Juli, 2016 Ikke flere gode bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg