Hop til indhold
Guest MR 666

Thai heaven aalborg

Recommended Posts

Guest MR 666

Det var ikke mange der har været forbi :-) -måske man selv skulle kigge forbi og prøve næste gang man er i det område.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MR 666

Iøvrigt tak for de mange input fra alle Jer andre i denne tråd Fantastisk som det virker herinde på eroguide.

NB: Ironi kan forekomme i denne tekst :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MR 666 skrev, for 5 timer siden:

Kan anbefales :-) 

god massage 

Dejligt med en god og fyldestgørende anmeldelse. Super at du bruger den dobbelte plads på at ironisere over manglende input omkring stedet, som på at anmelde det selv.
Ironi kan forekomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra tlf nr så ligger de i Nørresundby på voerbjergvej 29.

Måske man skulle besøge dem på fredag hvis ikke der kommer flere anmeldelser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er netop kommet fra et besøg hos dem. De ligger på Voerbjergvej 29. Jeg ringer til dem og vi aftaler en massage til 300 med mulighed for mere.

De har en fin parkering væk fra vejen og når man kommer ind bliver man budt velkommen af en sød og flot pige.

Huset var rent og hyggeligt indrettet og hun gjorde alt for jeg skulle føle mig hjemme.

Vi gik oven på hvor værelset var med en flot himmelseng. Jeg klædte mig af og vi tog et bad sammen.

Derefter fik jeg en lækker massage hvor jeg blev tilbudt en ekstrapige. Det takkede jeg ja til og måtte så selvfølgelig betale lidt mere.

Da timen var gået var jeg så tændt at jeg spurgte om jeg måtte kneppe den ene af dem. Det var helt ok. Jeg fik derefter et lækkert blot job og tog hende så både doggy og missionær.

Hun havde en dejlig smækker røv, legesyge brystet og en vildt stram fisse. Og hun gav en kæreste oplevelse med hede kys.

Da det var overstået tog hun sig god tid til at få mig ordentlig i tøjet og knælede endda ned og snørede mine sko. 

Pris for hele oplevelsen: 1750.

Jeg har besluttet at skulle være  stamkunde. Fik en flaske kildevand da jeg gik. 5 ud af 5 stive pikke til det sted.

PS. Det er pigerne på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu været på stedet. Der var kun en pige på arbejde. Vel omkring 30 år, gætter jeg på. Ikke særlig køn, men meget nem at snakke med, idet hun både taler og forstår dansk :)

Små bryster som godt kan tåle at blive håndteret, lidt dirtytalk ku hun også. Middelmådig massage, ok sex, ikke noget piveri over at blive taget lidt hårdt.. Alt for høj pris. 1500 for 30 minutter med b2b og dansk. (men på denne søndag var udvalget desværre ikke stort, det var til gengæld lysten.
kommer jeg igen? Njae... altså, 1500 for 30 minutter er jo helt sindsygt, så af den grund: nej.

God dag derude :)
BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...