Hop til indhold
Nis

Min første anmeldelse: Mathilde, Josefine, Mercedes

Recommended Posts

Hej,

jeg er rimelig ny her på siden, omend jeg tit kommer og lurer for at se, hvad medlemmerne her på siden har at sige. Jeg er en erfaren kunde i denne branche, men har aldrig før skrevet eller udtalt mig om massagepiger før. Det er nu, jeg vil give en lille smule tilbage for al den nyttige information, jeg har fået her på siden.

Men inden jeg går i gang vil jeg lige sige, at jeg næsten udelukkende vælger danske piger (eller rettere sagt: jeg undgår dem der taler dårlig engelsk, hvilket man ikke altid ved på forhånd - men lige præcis derfor kommer jeg mest i de etablerede steder i København frem for at mødes med en polsk eller rumænsk pige i en kælderlejlighed. Med etablerede steder mener jeg primært Pussygalores på Frederiksberg som det hyppigst besøgte sted, men også Romantica på Østerbro og Seductiongirls i Rødovre.

Men denne tråd handler om følgende piger:

"Den selvbevidste" - Mathilde:

Mathilde har jeg mødt hos Seductiongirls for 1. gang. Hun er en meget lækker og fræk pige på cirka 25 år, langt mørkt hår, en del tatoveringer, slank, spændstig.. Jeg nyder golden shower, hvilket hun gerne vil give. Kunne dog ved synet af hende ikke dy mig og bestilte en omgang fransk til hende oveni (200 kroner ekstra, så i alt 800 kroner). Og det skulle jeg ikke fortryde! Jeg var en smule overrasket over hende gå-på-mod, hvilket tiltaler mig meget. Hun dirigerede mig mellem hendes ben, hvor jeg slikkede hende godt og grundigt. Hun valgte så at stille sig på alle fire og beordrede mig til at slikke hende yderligere - og så kan jeg jo som nyder ikke lade være med at smage på begge indgange.. Bagefter det obligatoriske lægge-sig-på-plastikposten, hvorefter hun forkælede mig på den dominerende, ydmygende og frække måde. Det jeg godt kan lide er, når en pige finder tid til at tale med en efterfølgende. Det sætter jeg mere pris på end jeg selv ville have forventet for nogen år siden. En virkelig sød, rar og ikke mindst dominerende pige (hvis man ønsker det).

Jeg mødte Mathilde ugen efter igen - denne gang i Helsingør. Hun er en stjerne og jeg nyder det maksimalt. Desværre havde hun ikke tid til lidt hyggesnak efterfølgende, som hun havde første gang, hvilket jeg tænkte lidt over. Måske havde jeg stillet for mange spørgsmål første gang efterfølgende.. Men håber ikke hun blev fornærmet over det.

Hvis du kan lide mørkhårede piger med en del tatoveringer og med selvtilliden på plads, så er Mathilde den helt rigtige for dig.

"Den søde" - Josefine:

Josefine fra Pussygalores (også kaldt Anna Sunshine hos Seductiongirls) er tidligere anmeldt herinde (hvilket Mathilde muligvis også er). Men Josefine har (synes jeg) fået et par anmeldelser herinde, der var for negative i forhold til mine oplevelser med hende. Blandt andet blev der skrevet, at hun var fraværende og lidt kølig. Omend jeg kan formode, hvorfor man har haft den oplevelse, er jeg stadig ikke helt enig i, at hun faktisk er det. Jeg opfatter Josefine som en pige, der har en lidt speciel, faktisk meget dejlig facon. Hun er sød og smilende, en rigtig dejlig ung pige, der måske er en smule genert, måske bare er sin egen. Jeg har fornemmelsen af, at hun er taknemmelig og oprigtig, når hun er sammen med mig som kunde, hvilket er en virkelig god oplevelse. Indtrykket af at hun skulle være fraværende, ligeglad eller lignende bunder muligvis i, at hun er sin egen. Det er lidt svært at forklare - måske får du alligevel lidt ud af det, når jeg skriver det på den måde. Jeg kommer helt sikkert igen, for jeg elsker det lidt uskyldige ved hende.

Hun er cirka 23 år, har langt lyst hår, en meget dejlig, slank krop. Jeg plejer at give hende fransk og modtage golden shower - i modsætning til Mathilde ikke stående, men siddende på min mund. Josefine har de gange hvor jeg har været hos hende haft meget god tid. Hun gik først sådan rigtigt i gang, når der blev banket på døren og det er noget, jeg sjældent har oplevet.

Når du kan lide unge, smukke piger med et specielt glimt i øjet, så er hun noget for dig.

"Den ultimative" - Mercedes:

Mercedes har heller ikke altid fået perfekte anmeldelser her - der har vist været noget med, at hun pludseligt skulle ud af døren - jeg har aldrig oplevet det slags. Jeg er sikker på, hun er en meget populær - og det med god grund. Første gang jeg mødte hende er cirka 2 år siden ude hos Romantica - og jeg var nærmest slået omkuld af hendes skønhed. I dag besøger jeg hende i Pussygalores, alternativt i Seductiongirls.

Hvis du forestiller dig en kvinde, der ligner den klassiske model med høje kindben og store øjne, så rammer du nogenlunde det, der ligner Mercedes. Hendes krop er mindst lige så imponerende. Hun er gennemtrænet (har spurgt hende - hun træner ikke, men hun ser sådan ud). Hun har en sixpack mave, er slank, uden at være for tynd og har bryster, der utvivlsomt hjulpet på mig - men hun kan bære det! Ville Mercedes være et stykke musik, så ville hun være Beethovens 5. symfoni. Skulle hun være en bil, ja så ville hun være en.... Ferrari.

Jeg er hos Mercedes, når jeg har behov for Golden Shower. Det er helt vildt, hvor god hun er til det og jeg er ved at være afhængig af det. Smagen er fantastisk, mængden er enestående. Jeg har dage, hvor jeg ikke tænker på andet end hende.

Mercedes er .... jeg har svært ved at gætte hendes rigtige alder, men det er også lige meget, for selv om jeg har været sammen med virkelig mange kvinder, har jeg nok aldrig set en, der er så veldrejet. Hun har stået forrest i køen, dengang skønheden blev fordelt.

Hvis du kan lide en kvinde, der er super super veldrejet, der er sød og naturlig at snakke med, der har store bryster og en perfekt krop, så kan du ikke komme udenom Mercedes!

Find pigerne hos Seductiongirls (Mathilde) og Pussygalores (Josefine og Mercedes).. jeg har svært ved at sætte links ind.

Redigeret af Nis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for deleren - og velkommen til "boarded" som skrivende "kunde".. dejligt med beretninger om forskellige piger.
Sætter lige link ind til pigerne

Mathilde: http://www.seductiongirls.dk/pigerne/mathilde/
Lige for hurtig... PG kan jeg kun linke til hjemmesiden: http://www.pussygalores.dk/

Glæder mig til flere "delere" fra din computer, Nis :-)  Velkommen til...

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det - jeg er glad for de positive tilbagemeldinger.

Jeg har tænkt mig primært at skrive om dem, jeg virkelig synes er et besøg værd, hvilket absolut er tilfældet her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nis skrev, for 15 timer siden:

Jeg har tænkt mig primært at skrive om dem, jeg virkelig synes er et besøg værd, hvilket absolut er tilfældet her.

Nu er det altid fedest at skrive om de rigtigt gode oplevelser. Men vi vil også gerne høre om de andre. Timeprisen er skyhøj og for os kunder er det interessant at vide hvem man skal foretrække - og især hvem man skal undgå at spilde penge på. Sidstnævnte behøver slet ikke være lange indlæg - bare et par linier om "oplevelsen".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Brandsprøjten.

Tak for dit svar til min anmeldelse. Jeg kan godt følge dig i det og principielt er det også vigtigt for mig, af og til at få input om, hvis der er noget der ikke er som man har forestillet sig det. Jeg synes det er en af de store værdier her på siden. Jeg vil tænke over det og se, om jeg kan formulere det på en måde, som gør, at jeg ikke støder pigen og stadig kommer frem til pointen. Det synes jeg kan være svært.

Min primære grund til min (oprindelige) holdning var, at jeg for det første ønsker respekt mellem hende og mig. Jeg bliver sjældent skuffet, da jeg stoler på, at de ovennævnte steder har den pige, jeg kan lide - men det er nok også en smule naiv. Og så har jeg det tit sådan, at jeg har et meget anderledes syn på min oplevelse med en pige end det, andre har givet udtryk for i deres anmeldelse.

Jeg kiggede fx. lige på anmeldelserne af Mercedes. Hun er virkelig blevet kritiseret herinde. Jeg ved ikke, om  hun er klar over det, men jeg har en diametral anderledes oplevelse af hende - så jeg tager det lidt lige som at læse filmanmeldelser: Med et gran salt. Og dermed ikke sagt, at anmeldelserne ikke er gode nok. Jeg lader bare ofte min fornemmelse bestemme..

Beklager - jeg har generelt lidt svært at fatte mig kort ved emnet købesex. Det er så interessant på så mange måder.

Redigeret af Nis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...