Hop til indhold
jp

Fantastiske oplevelser og minder INSP af MS

Recommended Posts

Min helt fantastiske ex kæreste ringede og spurgte om vi ikke skulle drikke kaffe en dag, ar har så travlt men hvis vi skal knalde

så er der tid !! Jeg tænker sagde smukke ! Dagen efter ringede x og sagde "ja tak"

Dagen derpå bankede det på døren og jeg åbnede, Jeg huskede selv følgelig hver detalje af hende og hendes krop,

men det gibbede i mig så smuk som en gudinde smuk fersken farvet kjole og fed pels, høfligt kom bare ind, hjælp med overtøjet.

Da mit hjem var nyt for hende viste jeg kort rundt ! Køkken ! Stue! Spisestue !!

Da vi kom til kontoret lagde jeg hendes hoved ned på bordet ! trak hendes kjole op og trusserne ned, sikke et syn !

Uden nogen form for forspil trængte jeg op i den smukke (jeg havde været klar i timer til den lille leg) helt op og længe !!

Jeg tog hende hårdt, langsomt, trak mig ud ! ind igen, efter ca 15 min kom min smukke ex så hytten rystede ! så skønt.

Så sagde jeg herinde har jeg soveværelset ! nu kan du vælge det el kaffe !!

Den smukke valgte soveværelset en time senere fik vi også kaffe.

Min den bedste oplevelse JP.

NB Der kommer flere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

vol 2

Den Smukke skønne unge dame ankom i gen på samme adresse 14 dage efter ( havde ny lej i ærmet.)

Bank på døren, personligt sidder jeg i sofaen og siger kom bare ind !

Skønheden træder ind og udbryder !! Er der ingen service i dag !!!! Nej hæng dit tøj selv.

Kom her over skat!

Dejligheden ville sætte sig ved siden af mig, men tvang hendes lange tynde smukke skanker op på mit skød.

Begyndte at kysse hendes mund og hals inderligt,

Åbnede mine bukser trak en stiv fredrik frem, trusserne til side og trængte op i skønne,

Vi kneppede som vilde kaniner i op til flere minutter og gik ind i soveværelset som hun kendte

NB mit 2 bedste oplevelse

Smilet på stegen var nok tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå NYTÅR for lidt siden !!!

Har altid følt det der med at knalde nytåret ind var med fyrværkeri og kinesere

Nu ville jeg gerne knalde nytåret ind på en anden måde !!

Aftale med GP på stationen kl 18 og kørte hjem.!!

Lavede en 7 retters menu med vine !!! Glade

KL 24 lå vi på sengen med rådhusklokkerne ringende og vi knaldede nytåret ind på vores måde!

NB 3 bedste oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://www.xvideos.com/tags/jessyka

Besøgte Jessyka Swaan for et par år siden i valby !!

Jeg læste meget om det virkeligt var J:S her inde mange råbte det er den rigtige J.S måtte besøge hende i valby !

Jeg kom ind og det var den rigtige uforfalskede J.S

Hun var smalll 30-40 cm under min hage, stod og kælede i rum tid med berøring alle stæder hun var ikke håndsky, og masser af kys!

Førte den stive pik og mig over til sengen og  begyndte et økoblow som på film !!!

Jeg var i et overjordisk tilstand Blev suttet af en verdens stjerne i Valby ?

Jeg var helt oppe hun fik mig ned på briksen og forsatte det fantastiske BJ påførte plastik  og satte sig på mig den lille unge steg !

Hendes film kørte på mine indre videoer og det var lige så smukt.

Lavede en 69 med den verdens berømte fisse lige ud for min tunge, og jer nød det !

Kastede det lille skønne menneske rundt og tog hende langsomt for at nyde filmen i mit hoved og hindes sorte hår og smukke øjne !!

Med sådanne en smuk petite sag med en smalle røv i verdens klasse skal man jo tage hende læge og hårdt bagfra!!

Holdt den kørende og rimeligt ! men alt har en ende og måtte overgive mig og kom

Hun var bare for dejlig !!

Ville ønske hun kom tilbage står først i køen fra Rådhuspladsen

Nb ikke for at genstarte en gl tråd men i disse agurke tider sker der ikke meget lige PT

10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...