Hop til indhold
Guest FrækkeMand

Charlie i Herning

Recommended Posts

Guest FrækkeMand

http://side6.dk/resultatside/?q=herninggirls

Måtte da lige prøve denne unge dame på 22 :-) Ikke verdens bedste sexoplevelse, er man til en uspoleret 22 årig, lækker pige, kan det sagtens anbefales. Fik tungekys, bj uden og cim. Sprang over penetration, da jeg brugte 20 min på at nyde ungpigekroppen med min tunge :-) 30 dejlige minutter. 

Sted: 10

Pigen: 7

 

Redigeret af FrækkeMand
Glemte et ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
FrækkeMand skrev, for 2 timer siden:

http://side6.dk/resultatside/?q=herninggirls

Måtte da lige prøve denne unge dame på 22 :-) Ikke verdens bedste sexoplevelse, er man til en uspoleret 22 årig, lækker pige, kan det sagtens anbefales. Fik tungekys, bj uden og cim. Sprang over penetration, da jeg brugte 20 min på at nyde ungpigekroppen med min tunge :-) 30 dejlige minutter. 

Sted: 10

Pigen: 7

 

WOW! Lækker pige - går ud fra billederne er ægte, da du ikke har kommenteret hende på det punkt! Har i øvrigt selv luret lidt på dem begge i dagens løb. Hvor langt uden for Herning er de??

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækkeMand skrev, for 2 timer siden:

http://side6.dk/resultatside/?q=herninggirls

Måtte da lige prøve denne unge dame på 22 :-) Ikke verdens bedste sexoplevelse, er man til en uspoleret 22 årig, lækker pige, kan det sagtens anbefales. Fik tungekys, bj uden og cim. Sprang over penetration, da jeg brugte 20 min på at nyde ungpigekroppen med min tunge :-) 30 dejlige minutter. 

Sted: 10

Pigen: 7

 

Hej FrækkeMand.

Er glad for at din oplevelse svarer til min i søndags.:-D Betalte du ekstra for kys...eller fik du det med i pakken ?

Her er min:

 

Redigeret af Pappa-Oscar
spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Se deres annonce:

 

Nåja - langt ude på Heden! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 23 minutter siden:

Nåja - langt ude på Heden! ;-) 

Det ligger altså på højde med Gullestrup, så du kan cykle/gå/tage bybussen derud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
chris 60 skrev, for 16 timer siden:

WOW! Lækker pige - går ud fra billederne er ægte, da du ikke har kommenteret hende på det punkt! Har i øvrigt selv luret lidt på dem begge i dagens løb. Hvor langt uden for Herning er de??

Så begge piger inden akten. Sophia er også flot, men Charlie har lidt mere dukkeansigt. Billeder stemmer fint. Huset er nok det mest diskrete jeg har set længe. Væk fra bybilledet, en lille asfaltvej nordøst for Herning. God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
Pappa-Oscar skrev, for 16 timer siden:

Hej FrækkeMand.

Er glad for at din oplevelse svarer til min i søndags.:-D Betalte du ekstra for kys...eller fik du det med i pakken ?

Her er min:

Havde som sagt valgt 30 min inkl kys til 900. Syntes det var sjovere at slikke og få bj, så sprang sex over :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var selv forbi Charlie i går :) havde godt nok bestilt tid hos Sophia.. men det var Charlie som dukkede op :) super sød dog lidt stille pige.. men kysser godt, sutter godt og ser dejlig ud... eneste minus er at hun er super stram og havde svært ved at kneppe hende trods en gennemsnitlig pik :( ...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
Pappa-Oscar skrev, for 16 timer siden:

Hej FrækkeMand.

Er glad for at din oplevelse svarer til min i søndags.:-D Betalte du ekstra for kys...eller fik du det med i pakken ?

Her er min:

Havde som sagt valgt 30 min inkl kys til 900. Syntes det var sjovere at slikke og få bj, så sprang sex over :-)

Lagde også mærke til en meeeget stram fisse. Kunne næsten ikke få min pegefinger indenfor, selvom hun var drivvåd.. frækt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækkeMand skrev, for 20 timer siden:

http://side6.dk/resultatside/?q=herninggirls

Måtte da lige prøve denne unge dame på 22 :-) Ikke verdens bedste sexoplevelse, er man til en uspoleret 22 årig, lækker pige, kan det sagtens anbefales. Fik tungekys, bj uden og cim. Sprang over penetration, da jeg brugte 20 min på at nyde ungpigekroppen med min tunge :-) 30 dejlige minutter. 

Sted: 10

Pigen: 7

 

Kan du bekræfte at det er pigerne på billedet?

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Younghorn skrev, for 1 time siden:

Var selv forbi Charlie i går :) havde godt nok bestilt tid hos Sophia.. men det var Charlie som dukkede op :) super sød dog lidt stille pige.. men kysser godt, sutter godt og ser dejlig ud... eneste minus er at hun er super stram og havde svært ved at kneppe hende trods en gennemsnitlig pik :( ...

 

Er jeg den eneste der synes at det er mega dårlig stil at man booker een pige og så får en anden i stedet for? 

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
klinikfuckers skrev, 1 time siden:

Kan du bekræfte at det er pigerne på billedet?

Billeder passer med hvordan de ser ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Eroguide annoncen står der "Fuld Service", men ingen priser.

På side6 annoncen koster næsten alt ekstra;

"EXTRA SERVICE:

Goldenshower - 200

Anal - 400 (Charlie only)

Striptease - 200

Lap dance - 200

Foot fetish - 200

Dirty talk - 200

Light domination - 200

DeepThroat - 200 (Charlie only)

MEGAfrench (CiM) - 200

Dildo show - 200

Real Kisses - 100"

Whats what?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er forvirrende med alle de tillæg. Har de et kasseapparat til at holde styr på det.

Bedre at betale 1 pris og så må man gøre alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 6 timer siden:

På Eroguide annoncen står der "Fuld Service", men ingen priser.

På side6 annoncen koster næsten alt ekstra;

"EXTRA SERVICE:

Goldenshower - 200

Anal - 400 (Charlie only)

Striptease - 200

Lap dance - 200

Foot fetish - 200

Dirty talk - 200

Light domination - 200

DeepThroat - 200 (Charlie only)

MEGAfrench (CiM) - 200

Dildo show - 200

Real Kisses - 100"

Whats what?

KF.

200kr for at blive pisset på :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...