Hop til indhold
Guest tzatiki

Claudia - som at spise flødeis, når man burde lade være

Recommended Posts

Guest tzatiki

Claudia er ung og smuk (billederne er 100% af hende) - men desværre ikke uspoleret. Hun var sådan en, som jeg ikke burde have knaldet, selvom jeg havde betalt for det. Men det gjorde jeg. Og det er ikke fordi, at jeg har en naiv forestilling om den unge, lykkelige polske luder, der kommer til Danmark for nyde samværet med mange mænd; men det hjælper lidt, hvis bare skuespillet er godt.

Claudia er ikke ligefrem den mest initiativrige pige (!), men der er som sådan ikke noget galt med hendes service og hun blev faktisk også naturlig våd. Når jeg ser denne yndige unge pige i øjnene og kan mærke, at hun er slået over på 'autopilot' og sikkert forsøger at fortrænge det, der lige sker, så bliver jeg bare ikke glad. Jeg synes selv, at jeg behandlede hende godt, men alligevel gik jeg derfra med en skamfuld følelse.

Jeg bliver tyk af at spise flødeis, så det lader jeg være med. Jeg bliver trist af at knalde en pige, som ikke rigtig bryder sig om det. Det vil jeg også lade være med fremover.

https://annoncelight.dk/showad/211505

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gæve svend

Ja, det er jo egentlig en ulykkelig historie med en ulykkelig slutning. Du burde gå derfra som en glad mand efter at have fået hvad du betalte for. Tolker ud fra det du skrev at du rent faktisk fik hvad du skulle?
Det rejser jo endnu engang spørgsmålet om hvorvidt "vi" som modtagere af glædespigernes ydelser rent faktisk gør dem en tjeneste ved at være kunder hos dem. Eller - om vi skulle lade pungen bliver i lommen, trækker snablen til os og så bare tage en spiller i stedet?
MEN! Jeg er nu ret sikker på at en del af de piger jeg har været hos måske ikke ligefrem er stolte af deres erhver, men så i det midste har accepteret det og trives med det. Selvfølgelig forudsat at vi mænd behandler dem ordentligt. Hvad jeg da trods alt vover at tro på at hovedparten af os gør?
Har nu også været hos nogen der tydeligvis kan lide hvad de laver. Hos en enkelt havde jeg lidt svært ved at slippe væk, hun ville simpelt hen have mere. Har desværre kun set hende i Svendborg et par få dage, siden har jeg ikke set hende annoncere eller noget. Nå, men det var et sidespring.... 
Faktum er at jeg som sagt tror en del af pigerne er nogen lunde tilfredse med det, andre gør det af nød, nogle gør det desværre af tvang og nogle få gør det fordi det tænder dem og har det rigtigt godt med det.

Tab ikke modet, vær god ved pigerne og hvis man mener noget er HELT galt - ja så hold jer væk.

Ha' en god "sommer"...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, for 16 minutter siden:

Hej gæve svend

Ja, det er jo egentlig en ulykkelig historie med en ulykkelig slutning. Du burde gå derfra som en glad mand efter at have fået hvad du betalte for. Tolker ud fra det du skrev at du rent faktisk fik hvad du skulle?
Det rejser jo endnu engang spørgsmålet om hvorvidt "vi" som modtagere af glædespigernes ydelser rent faktisk gør dem en tjeneste ved at være kunder hos dem. Eller - om vi skulle lade pungen bliver i lommen, trækker snablen til os og så bare tage en spiller i stedet?
MEN! Jeg er nu ret sikker på at en del af de piger jeg har været hos måske ikke ligefrem er stolte af deres erhver, men så i det midste har accepteret det og trives med det. Selvfølgelig forudsat at vi mænd behandler dem ordentligt. Hvad jeg da trods alt vover at tro på at hovedparten af os gør?
Har nu også været hos nogen der tydeligvis kan lide hvad de laver. Hos en enkelt havde jeg lidt svært ved at slippe væk, hun ville simpelt hen have mere. Har desværre kun set hende i Svendborg et par få dage, siden har jeg ikke set hende annoncere eller noget. Nå, men det var et sidespring.... 
Faktum er at jeg som sagt tror en del af pigerne er nogen lunde tilfredse med det, andre gør det af nød, nogle gør det desværre af tvang og nogle få gør det fordi det tænder dem og har det rigtigt godt med det.

Tab ikke modet, vær god ved pigerne og hvis man mener noget er HELT galt - ja så hold jer væk.

Ha' en god "sommer"...

Tak for input, 22 cm :-). Ja - jeg fik sådan set det jeg skulle for de 800 kr.....selvom jeg klart foretrækker en oplevelse, hvor man i det mindste får illusionen om at det er gensidig nydelse.

Jeg tror bestemt at mange af glædespigerne har accepteret deres (bi)erhverv og trives nogenlunde med det. For de unge danske piger forestiller jeg mig, at det ofte handler om at kunne finansiere et studie med overforbrug - og for mange udenlandske piger handler det måske om kunne forsørge sig selv og børn. 

Selvfølgelig forventer jeg heller ikke at en 22-årig polsk pige, som arbejder fra morgen til sen aften, ligefrem nyder sex med næsten dobbelt så gammel mand. Det hjælper bare lidt, når pigen er en dygtig skuespiller og at det ikke kan ses i hele hendes udstråling, at hun ikke rigtig bryder sig om sit erhverv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke mødt Claudia,,,,,,,endnu.

men de piger jeg har mødt på stedet, har alle været frivillige, og selv ønsket at komme til Danmark.

og de har altid givet en ordentlig ydelse, og modtaget og tilfredsstillet mig med glæde.

så jeg er altid gået derfra velfornøjet.

GP har hver gang givet mig et stort smil, knus og kys til snarligt gensyn.

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Sexeren skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke mødt Claudia,,,,,,,endnu.

men de piger jeg har mødt på stedet, har alle været frivillige, og selv ønsket at komme til Danmark.

og de har altid givet en ordentlig ydelse, og modtaget og tilfredsstillet mig med glæde.

så jeg er altid gået derfra velfornøjet.

GP har hver gang givet mig et stort smil, knus og kys til snarligt gensyn.

Sexeren

 

Jeg har også været på adressen før og været tilfreds :-)

Jeg er bestemt også sikker på, at Claudia er der af helt egen fri vilje, men det er jo ikke ensbetydende med, at hun nyder det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, 1 time siden:

Jeg har også været på adressen før og været tilfreds :-)

Jeg er bestemt også sikker på, at Claudia er der af helt egen fri vilje, men det er jo ikke ensbetydende med, at hun nyder det ;-)

Hvilke piger på adressen har du så været tilfreds med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet om  mine besøg, hos pigerne, som holdt til på den nuværende adresse og tidligere adresse på Hjallesevej.

så dem kan du læse her på EG.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...