Sucker 2 Skrevet 17. Juli, 2016 (edited) Hej. Ny her på forummet. https://annoncelight.dk/showad/208689 Er der nogen der har været hos hende for nylig? God eller dårlig oplevelse? Har hun meget mælk? Hvad med omgivelserne? Nusset eller rent? Hilsener Sucker Redigeret 17. Juli, 2016 af Sucker Præcisering af emne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tonny&Roger 21 Skrevet 17. Juli, 2016 Umiddelbart kunne jeg også godt tænke mig at prøve at smage hendes mælk, det er en fetish i sig selv og sjældent udbudt. Jeg tror at Freja tidligere har haft annonceret efter kunder da hun var gravid, jeg nåede desværre ikke at være sammen med hende inden hun, gik på barsel Mon ikke det er den samme Freja der nu har født. Vil også meget gerne høre fra nogen der har erfaringer med Freja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 17. Juli, 2016 Sucker skrev, for 11 minutter siden: ...Hvad med omgivelserne? Nusset eller rent? Hilsener Sucker hun skriver du skal have stedet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sucker 2 Skrevet 17. Juli, 2016 Nå ja. Det er da også rigtigt. Tak for påmindelse. Men hun har åbenbart, så vidt jeg kan se, haft gæster i privaten ved tidligere lejligheder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sucker 2 Skrevet 17. Juli, 2016 Tonny&Roger skrev, for 5 minutter siden: Umiddelbart kunne jeg også godt tænke mig at prøve at smage hendes mælk, det er en fetish i sig selv og sjældent udbudt. Jeg tror at Freja tidligere har haft annonceret efter kunder da hun var gravid, jeg nåede desværre ikke at være sammen med hende inden hun, gik på barsel Mon ikke det er den samme Freja der nu har født. Vil også meget gerne høre fra nogen der har erfaringer med Freja. Jo det må være den såmme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 17. Juli, 2016 Romantisk buttet? Really? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sucker 2 Skrevet 17. Juli, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden: Romantisk buttet? Really? Hehe. Ja det er jo åbent for fortolkning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 17. Juli, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden: Romantisk buttet? Really? LOL... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 18. Juli, 2016 Jeg kan sige at brysterne ikke er str L. mødte hende mens hun var gravid og er man brystmand ville jeg søge andre steder hen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg